Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:07

Jaa! Ik heb de handzeep + handcreme en het afwasmiddelsetje in de keuken staan. Ook heb ik de douche oil (de rode (die vroeger roze was) en de roze douche foam. Ik heb de massage olie en een bodylotion van de rijst-lijn (de witte). Ik heb ook nog een setje mini 'hammam' footbalsem, footscrub en bodylotion.

Op zoek naar een leuke, lieve hond? Kijk ook eens bij AnimalinNeed. Tientallen honden hebben nog geen fijn huis! Bij vragen staat mijn PB-box altijd open!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 07:34

Cassidy schreef:
Ik heb nog geen make-up of gezichtscreme gebruikt, de thee vind ik er ook niet zo lekker, geurstokjes voor in huis vind ik erg duur en daar heb ik andere merken voor.

Die geurstokjes vind ik veel te overpriced inderdaad!

Gezichtscreme ben ik niet weg van. Kreeg van de hydraterende crème voor gevoelige huid heel erg uitslag en puistjes. :=

Op zoek naar een leuke, lieve hond? Kijk ook eens bij AnimalinNeed. Tientallen honden hebben nog geen fijn huis! Bij vragen staat mijn PB-box altijd open!

_Nelleke_

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:03

Ik heb deze sinds woensdag en OHHHHH wat is ie heeeerlijk!!!

Afbeelding

Als je van Thierry Mugler Alien parfum houdt dan hou je ook van Diwali Delight. Hij is warm, kruidig, zwaar en hij blijft mega lang hangen op je huid.

Mag van mij permanent in het assortiment komen, en dan niet alleen een foam en een bodylotion maar ook scrub, olie etc. Hmmmm!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie