Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Emmaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:11

Ahhhh de douchefoam in de donkergrijze/zwarte verpakking, blablabla Hammam. Die is zo geweldig <3 Ben echt gek op dat spul! Heb ook de lichtgroene bodylotion/butter. Super dikke formule maar geweldig. Ook als ik verbrand ben is hij zo heerlijk verkoelend!

Don't look back in anger.

Emmaa_

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:14

Rituals is niet goedkoop, dat kan ik je alvast vertellen :') Vooral met het douchefoam doe ik ook niet zo heel erg lang, ik gebruik altijd veel te veel omdat ik helemaal blij wordt van de manier waarop het schuimt. Ook is Vriendje niet zo zuinig met mijn doucheproducten _O- Heb hem nu dus even niet staan, maar vraag het vaak voor mijn verjaardag en dan heb ik weer een voorraadje om een tijdje mee door te kunnen

Emmaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:20

Het is gewoon vergelijkbaar met een douchegel inderdaad, het schuimt alleen behoorlijk haha. Ik heb best wel snel last van een droge en trekkerige huid als ik geen hele goede producten gebruik, met Rituals heb ik dat lang niet zo erg :)

Emmaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 20:48

Bij ons thuis gebruikt ook iedereen hem! Het is gewoon heerlijk spul. Vind vooral de Hammam varianten niet per se alleen voor vrouwen, ruikt gewoon heel universeel fijn <3 Mijn vriend mag mijn douchespulletjes van Rituals niet gebruiken omdat hij er standaard veel te veel van gebruikt _O-

Emmaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 14:21

Ik heb de bodycreme in de lichtgroene versie, en die is zo lekker <3 Ook echt heerlijk verkoelend

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie