Gastric bypass

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

connie64

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 23:04

allereerst heel veel sukses!
ten eerste wil ik toch even reageren op een post over dat als je gaat uiteten dat je dan van te voren gaat bellen omdat je voor minder geld wilt eten of een kindergerechtje...echt te belachelijk voor woorden.
Als je veel eet ga je dan ook bellen en zeggen dat je t dubbele betaal??Ik kan me hier enorm aan ergeren.

Verder schrijf je ts dat je werkelijk alles aan dieeten gedaan hebt maar dat je te zwaar blijft.
Bij zo n operatie valt iedereen toch wel een kilo of 50 af,dit komt door het MINDER eten.
Mijn oma zei altijd als je te zwaar bent of wordt dan eet je teveel.

Ik ben zelf momenteel door een operatie waarbij ik heeeel veeel moet rusten (lees niet bewegen,niet werken,niet sporten)en zeer recentelijk gestopt met roken nu ook 10 kilo aangekomen.

Het is dus ook zeker niet als verwijt bedoelt maar waarom ga je niet zelf zo weinig eten alsof je een operatie gehad hebt,dan val je dus ook 50 kilo af en loop je geen risico.

Ik ga dus ook,zodra het weer lichamelijk mogelijk is weer lekker bewegen en zoveel (of zoweinig')) eten dat ik die 10 kilo weer lekker kwijt raak.
Laatst bijgewerkt door connie64 op 20-11-16 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

connie64

Re: Gastric bypass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 23:07

nogmaals echt geen verwijt ashley maar waarom kan je het dan wel als je zo n gevaarlijke en ingrijpende operatie laat doen?Ik probeer het te snappen....

connie64

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 23:18

oh nee hoor ik denk er helemaal niet makkelijk over,in zeer dichte omgeving maar liefst 4 mensen met zo n operatie!
en ja allemaal afgevallen...

ga ervoor ashley en laat ons foto s zien als je klaar bent zeg maar,en wat een geweldig fijn vooruitzicht als je volgend jaar om deze tijd als een mooie slanke den op een paard zit!!heel veel sukses en laat je niet kisten door enge horrorverhalen.

connie64

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 18:57

hanannas,ik ben het dus met je eens...je hoort overal dat je dus 6 x per dag moet eten maar met zo n operatie zit je na een crackertje al vol.

Uithongeren anorexia etc etc, je wordt er mee doodgegooit hoe slecht t wel niet is.
Zo n operatie,in mijn ogen enorm heftig,ga je jezelf dus ook uithongeren en met vitaminepilletje van het kruidvat erbij komt t dan wel goed..?

Ik ben hier erg sceptisch over en denk dan bij mezelf,ga dan vanuit jezelf een cracker eten met een pilletje maar laat je dan niet opereren.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie