[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

velvetblack

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 23:19

Welkom nieuwelingen! Gezellig

Flinke transformatie inderdaad. Persoonlijk vind ik het iets teveel. Je wenkbrauwen vind ik op de 'voor' foto beter bij je passen dan de insta-brows :j
Ik heb er op youtube al verschillende hun sponsje zien spuiten met fix+. Dat is niet iets nieuws geloof ik :) wel fijn dat het voor je werkt!

black is my happy color

· instagram: _velvetblack ·

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:50

Welkom kelly! Die kleur is inderdaad zo tof. Benieuwd hoe die bij je staat!!
Vandaag So Me op gehad van de retro matte liquids en ik ben verliefd (zoals op ieder kleurtje van die nieuwe kleuren). Bleef de hele dag zitten zonder bijwerken, overleefde alleen de vettige chinees niet van vanavond haha.
Die zijn trouwens ook heeel tof als oogschaduw/eyeliner. Ga ik morgen met de paarse doen denk ik!

Shizz, heb ik jou geholpen met de kleur ja? Ik dacht dat je dat al zelf wist! Nice :D
Super toffe looks weer. Beide zo verschillend. Ik hou er van! Goud staat je echt sexy ;)

Eight, nepwimpers staan je heel tof! Zo lijken je echte wimpers gewoon net wat voller. Meer lengte zou ook nice zijn bij je

Make up kent geen leeftijd, het is voor iedereen. Kleine meisjes worden er gelukkig van, wij worden er gelukkig van, mannen worden er gelukkig van en oudere dames ook. Voor iedereen! Alleen moet het wel bij je passen en niet tè zijn. 13 jarige met een fullface vind ik persoonlijk nog sonde (tuurlijk, thuis oefenen met een tutorial is leuk, maar over straat ermee vind ik nog beetje veel.

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 09:04

borstnoot schreef:
Shizzel, die eerste make up look <3 <3 <3
Echt ontzettend knap gedaan!!

Vraagje: hoe doen jullie het met jullie kwasten? Wassen jullie ze ook echt vaak, of hebben jullie er gewoon meerdere liggen?
Ik merk dat, omdat ik bepaalde "normale" oude kleuren op mijn kwasten heb zitten ik niet snel uit wijk naar iets anders, totdat ik mijn kwasten weer gewassen heb. De kleuren die ik dan kies blijf ik weer bij tot de volgende wasbeurt. Ik moet zeggen: ik was mijn kwasten een keer of 3 per jaar, wat dan wel weer eeg weinig is. :o

Ik was mijn kwasten 1x in de week / 1x in de 2 weken omdat ik ze voor mijn werk veel gebruik. Mijn prive kwasten was ik 1x in 3 weken ofzo. In beide gevallen maak ik ze na ieder gebruik schoon met brush cleanser, dus ik heb altijd schone kinders

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 10:05

Ik schat je rond de 14/15. Ik ga dadelijk spieken. Bril staat je tof, volgende keer minder boos kijken dan ;)

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 17:47

Melati, heel tof. Volgende keer zou ik het niet te ver naar buiten blenden. Dan zorg je ervoor dat de popcolor meer knalt. Te ver blenden kan afleiden en dat is sonde van je mooi kleurengebruik

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:04

Quiir schreef:
Melati_vS schreef:
Dankje Elke, ga ik volgende keer eens op letten! :)

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel hou van de "instagram makeup". Ik ga ook zo naar buiten maar 9 van de 10x ga ik lekker met een blote billen gezicht de deur uit. Teveel gedoe voor in de ochtend...

Ja precies, naar school ga ik over het algemeen ook gewoon zonder, maar als ik dan even tijd heb vind ik het gewoon heel leuk om te doen.

Met:
[ [url=m/nN4P37.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zonder:
[ [url=m/bTdx0U.jpg]Afbeelding[/url] ]

Moet wel eerlijk bekennen dat deze fotos natuurlijk voor de "mooi" waren gemaakt dus incl angles die meer "flattering" zijn voor mijn gezicht. Daarbij ben ik geen fan van de zonder makeup foto omdat het er heel nep uit ziet maar had even niks anders haha

Meid, je hebt skillz! Toch vind ik je met de naturel look knapper (en dat zeg ik niet snel want ik leef make up). Ik vind je contour wat laag zitten en dat maakt je wang wat raar van vorm. Dat is sonde, want je natuurlijke contour is al mooi genoeg. Ik zou hem dus iets minder breed maken. Je ooglook is (ondanks de insta look) erg mooi.

Nice jolien, je gaat vooruit! Deze kleuren staan je mooi

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:22

Mondy schreef:
Met je make-up ben je net zoals zoveel en zonder vind ik je juist een heel mooi opvallend gezicht hebben :j .

Mooi gezegd mondy, je haalt de woorden uit mijn mond.
Meer je gezichtje omarmen ipv veranderen in een vlog face

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:09

Berriepi schreef:
Stille meelezer hier! Ik geniet van jullie looks! En van jullie schaamteloosheid om alles zo open bloot neer te zetten!
Ik ben nu in de sportschool, dus niet iets uploaden is niet zo charmant :o
Maar als ik binnekort mn moed bij elkaar geschraapt heb, wie weet... :')

Er word in andere topics nog veel meer open en bloot gepraat. Wij zijn hier nog vrij neutraal met onze make up loze foto's..

Jolien, kleur is goed te zien hoor! Mooi! Nog steeds blij met het palette?

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:38

Eight schreef:
Haha elke dat vagina topic bedoel je? :')

Haha onder andere. Wauw :')

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 22:51

Jellybeans schreef:
Nou ik heb ook eindelijk foto's kunnen maken die van goede kwaliteit zijn, kan je de make up ook eens zien zitten :')
Ik draag hier een klein beetje foundation en concealer. Een lichte contour en highlight, want daar ben ik niet zo goed in. :P
Als lipstick Mac Relentlessly Red. En een oogschaduw look met mijn Zoeva Cacao Blend palette met wat eyeliner.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
[ [url=m/OIB5xm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh ja op deze foto kijk ik lekker moeilijk maar dat komt omdat ik recht in de flits keek, daar kan ik niet zo goed tegen, haha!
[ [url=m/qqKj9A.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi kleurtje op je ogen! Vind hem qua combi met de lipstick iets minder. Ik zou het bij je ogen iets meer ophoog laten gaan, zodat de kleur langzaam uitvaagd :)

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 20:47

Ik vind de mac liquids echt super fijn (en nee niet omdat ik er voor werk). Ik kan er mee eten en ze blijven echt perfect zitten. Ik hoef hem de hele dag niet bij te werken. Ik doe er wel de lip primer onder :j

Mondy, ik vind nepwimpers je echt top staan. Kom maar een keer naar mac, dan leg ik je alles uit! Is zoveel typ werk anders

Hier heb ik 4eva op!

Afbeelding
Afbeelding

Fair, ik snap wat je bedoeld. Ik vond vroeger mac ook heel indrukwekkend en voelde me een indringer/prutser als ik daar binnen liep. Nu ik er werk, zorg ik er hopelijk voor dat mensen dat gevoel niet krijgen, want het is oprecht niet waar! Iedereen is welkom en wij vinden het jùist leuk als mensen lekker alles testen en op hun gemak rondkijken. Wij laten de klanten daarin echt lekker met rust, tenzij ze hulp willen.

Friem, het is jammer dat je een vriend hebt want deze make up maakt mij wild HAHA ;) je humor is net zo lekker als jijzelf

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 10:52

Weer heel mooi suus!

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 18:32

bontejames schreef:
Hallo allemaal! Graag wil ik mij ook melden hier! Ben gek op make up, en ookal zeg ik het zelf ben ik aardig goed in het opmaken van mijzelf en anderen. Veel verstand over allerlei soorten make-up en technieken van het aanbrengen.

Ik volg jullie vanaf nu en zal ook mijn looks/ervaringen en make-up delen!

Leuk, een collega! Doe je het professioneel of voor de hobby?
Ik ben benieuwd naar jezelf en je werk!

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 19:07

bontejames schreef:
Ik doe het voor de hobby! Krijg er overigens wel vaak betaald als ik anderen opmaak. Ik vraag er niks voor maar mensen geven dan vaak toch wat. Gebruik make up zoals foundation van de personen zelf en heb dan oogmakeup en de rest van de gezichtsmakeup zelf. Gebruik wel andere kwasten dan dat ik zelf gebruik.

Vind het wel leuk dat ik soms op straat aangesproken word wat voor make up ik draag en waar ik mij heb laten opmaken. Dan kan ik met trots zeggen dat ik het zelf doe! Ik heb make-up van essence tot Chanel,Hourglass en Sisley.

Wil het ook graag als hobby houden maar wie weet ooit...

Het werk ligt niet voor het oprapen, maar wel leuk voor je!
Nu ben ik wel heel benieuwd naar je creaties. Show die foto's

En lien, prach-tig!!!

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 00:26

JKiya schreef:
Ik ben in een ramp ik quoten om op iedereen te reageren, sorry ik kan dat alleen met copy/paste in meerdere berichten of met wijzigen, ben zo weinig actief met plaatsen op bokt geweest dat het soms niet zo soepel gaat :o

Lino mooi dat donkere en ik vind dat Metallic ook leuk, leuk eens wat afwisseling met alle matte lipsticks die je nu zoveel ziet bij iedereen.

Ik vind die Nabla swacthes ook erg mooi Niniane, kleuren die je hebt gekozen spreken me ook zeker aan.
Kiezen is soms moeilijk he Yltje!

Ik had woensdag voor ik ziekjes werd wel een lekkere dag, nog even lekker ego een selfie gemaakt met mijn huidige dagelijkse look:

[ [url=m/akAyun.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik gebruik de laatste tijd wat minder producten, als ik uit eten ga of een feestje heb maak ik er wel iets meer werk van maar ik vind het zoals ik nu heb eigenlijk wel mooi. Ik maak altijd een lijntje met oogschaduw of potlood bij m'n onderste wimperrand en en doe vaak wat bronzer in m'n arcade boog. Op deze foto heb ik met oogschaduw m'n bovenste wimperrand ook wat aangezet, ik vind dat minder hard dan een eyeliner staan en ik heb daar soms ook gewoon geen geduld voor :')

Ik gebruik ook minder highlighter maar een blush met een glans erin. M'n lipkleur wissel ik wel af, ik heb heel veel draagbare kleurtjes maar ik wil eens wat vaker meer kleur/donkerder dragen door de week en niet alleen in het weekend.

Ik heb wel een vraag en hoop dat jullie me advies kunnen geven:

Ik heb altijd wat donkere kringen, helaas is de huid rond mijn ogen door allergie / wrijven erg dun en ondanks dat ik genoeg drink en normaal slaap wordt het alleen beter als ik zelf wat bruiner ben in de zomer. Mijn gezicht is wel redelijk egaal dus ik wil niet 'onnodig' dekkende foundations gebruiken maar ik heb het idee als ik die kringen wil bedekken ik mijn gezicht dat niet kaal kan laten omdat dat niet mooi overloopt.

Ik zag laatste hier een fotoreeks met correcter en concealer voorbij komen bij kringen, heel mooi resultaat maar is dat haalbaar als je de rest van je gezicht onbedekt of neutraal wil laten?

Je bent een knappe vrouw!!

Ik ben even de naam kwijt, maar diegene die vaak mensen opmaakt! Je bent een mooie meid om te zien. Maar ik vind het sonde dat je doet "baken". Je ziet het vrij goed zitten. Ik vind het echt doodsonde dat iedereen zijn gezicht maar volgooit met losse poeder omdat ze dat op youtube/insta doen. Ik hoop dat die trend snel voorbij gaat!

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 00:15

Heel mooi Drunk!! Deze kleuren zijn echt zo tof

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 00:32

Drunksheep schreef:
Thanks Elke, zie je mijn nieuwe favo ICH? ;)

Ja, goeie keus van je!!

Mondy, je wimpers zijn goed geplakt joh!! Wat leer jij snel. Echt leuk

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 09:27

Tytonidae schreef:
Dankjewel Drunksheep :D

Die look van jou is ook prachtig hey :) Je blending skills zijn echt enorm goed!

Elke, wat vindt jij van Pink Plaid? Ik heb echt jeukende handen om hem te bestellen, haha

Pink Plaid is liefde!! Net zoals Angel en Snob! Wel allemaal kleuren om even te testen, want allemaal vrij licht. Pink Plaid is een vrij koele roze

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 17:49

melanie0906 schreef:
Mooi hoor mondy en inderdaad wat leer jij snel zeg! Ik vind ze leuk bij je staan! Mooie bestelling weer Friemel! Ik wil ook echt een keer bij cp bestellen alleen mn portemonnee laat het niet toe..

Vandaag weer bezig geweest met cut creese. Weer ietsjes beter dan vorige keer vind ik zelf! [ [url=m/3M4ibn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8uJSXk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw wat is je eyeliner strak!!

Ik ga vandaag voor een wat heavy contour. Is het too much?

Spoiler:
Afbeelding

En ik heb voor werk een look moeten maken die we moesten dragen

Afbeelding
Dit is mijn facechart. Deze maak je door middel van make up en penselen vanaf een blanco blad

Afbeelding
Het eind resultaat

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:41

Leuk Omany dat je er meteen iets mee doet!! Verschil is super!

Ik heb nu een goede laptop om filmpjes te verwerken. Alleen nog iets vinden qua belichting. Moet wel zeggen dat ik het spannend vind om eraan te beginnen. Gezien er al 180.000 beauty vloggers zijn

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 20:24

MamaMiesje schreef:
Is dat nou duur, Velvetblack, zo'n gesmolten chocoladeletter op je smoel? :D

Nee haha. Het is een eiges gemaakte! Lepel cacaopoeder met yoghurt

Wat heb je toch prachtige lippen!!

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 21:43

Watenstaafje en lipconditioner van mac fix ik het mee. Mac up remover fiets mijn andere make up op. Lipconditioner niet. Of concealer

Heroine staat je mooi!

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 09:42

Mondy schreef:
Shizzle ben benieuwd naar je vrolijke look :)

Vandaag dus bruintinten van het chocolate palette en MAC Fast play

[ [url=m/YYHoQY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kun je in de pauzes van je werk geen foto's maken in semi daglicht? Kunstlicht zijn kleuren zo slecht te zien :(

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 07:58

Omany schreef:
@xU_Blinghx: superlief van jou ! ! :j En over mijn leeftijd dat hoor ik dagelijks, mensen denken constant dat ik op stap ben met mijn kleine broertjes terwijl het mijn zoontjes zijn :') . Mensen geloven mij amper als ik mijn leeftijd zeg :D .

Ik krijg nu wel veel complimenten door mijn nieuwe look, mensen vinden mij er volwassener uitzien dus misschien beginnen ze mij nu wat ouder te schatten, wie weet :+

:wave:

Super tof! En dit is nog maar het begin!

Snoraly wat ben jij knap!!

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 11:49

Rena100 schreef:
Mooie looks komen voorbij zeg. Alonjah, inderdaad prachtige ogen wow!

Omany: echt een heel groot verschil, vind het veel frisser ogen zo, maar het is natuurlijk wat je er zelf van vindt!

Wat betreft die dingetjes voor hangende oogleden, volgens mij had Serena van Beautylab dat een keer getest, zij was er niet zo over te spreken kan ik me herinneren.

Ben heel erg benieuwd naar come and get it DS! Die is zo mooi! Heb je via shipito besteld?

Ik had laatst via een grouporder een paar lippies van de hello kitty lijn besteld. Mimmy is errug donker bij mij, dus loop ik er zo bij vandaag, mijn collega's zullen wel denken haha. Foto's zijn van een rare hoek en geen daglicht, maar vind de lipstick erg donker, niet echt iets voor mij denk ik.

[ [url=m/QYKex3.jpg]Afbeelding[/url] ]
In de huls is ie veel lichter.
[ [url=m/upj0Ki.jpg]Afbeelding[/url] ]

Liquids drogen bij mij ook echt altijd donkerder op. Staat je echt super mooi!

Dankjewel Mondy!!

black is my happy color