[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Ladybird, ynskek, Hanmar, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Vogelvrij
Stormjager

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 17:35

Ik schrok gisteren een beetje van mn ogen, ik krijg nu al wat overhangende huid boven mn bewegend ooglid. Ene oog is nog erger. Als t veel erger wordt, ga ik daar echt wel wat aan laten doen :P

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 14:22

Hahaha Friemel moooiiii.... :')

Anc, ik vind die combi best mooi hoor. Ok misschien wt heftig, maar je kunt m hebben :D

Hebben jullie ook weer van die beroerde lippen? Bij mj is t net een rotsgebied, wat een korsten en plekken pffff.

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:25

Blistex werd bij mij alleen maar verslavend, en doet verder nog niet heel veel voor mn lippen.
Ik heb ttrouwens gisteren op mn lip gebeten aan de binnenkant, thee drinken is echt een uitdaging nu (auw :') )

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 15:53

Mooie look Melati, vooral je ogen! Vind alleen je lipstick over je liprand niet zo mooi.

Avelienç Lumiere staat je mooi!

Vanavond ga ik weer eens los :D

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 16:09

Melati_vS schreef:
Ik overlijn m'n bovenlip graag, vind hem van nature wat te smal :')

Ik heb dat ook hoor, een vrij volle onderlip en boven niet zoveel. Maar ik vind het nu net een beetje lijken alsof je bent uitgeschoten. Sorry :P

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 18:27

Ik wil er ook wel uit zien als die instagram looks, maar ik zie er dan altijd uit als een dragqueen als ik dat probeer :')

Eline, leuk je weer terug te zien. Die kleur is mooi op je ogen.

Wat een boel nieuwe mensen hier,hallo allemaal!

Melati, die mettalic ziet er toch wel vet uit. Vind het hier ook veel minder storend dat je hem over je liprand hebt gekleurd. Wat heb je op je ogen, Fif toevallig?

Leeftijd, ik vind het leuk als jonge meiden een beetje spelen met make-up, maar het moet nog niet te gek. Ik vind dat je make-up idd moet gebruiken om je goede punten te benadrukken, en niet als masker.

JKiya, zie dat jij ook Ofra Miami fever hebt, geeft die van jou ook af?

Ingridxxs, ik zou geen lijntje onder je ogen doen, tenminste niet met zwarte eyeliner, maar lekker gaan spelen met oogschaduw. Ik heb ook lichte ogen, maar gebruik bijna nooit eyeliner, want je kunt dat met oogschaduw ook mooi krijgen. Wel idd een hele mooie lipkleur, jammer dat je niet meer weet welke het is.

Melani, die lipstick staat je super hoor!

Zo Quir, ook ik ben wel een beetje jaloers op je lippen. Ook ik vind je wenkies te heftig, vind idd de natuurlijke mooier. Maar verder vind ik je look erg mooi hoor!

Hebben jullie dat ook, dat als je eenmaal falsies op hebt gehad, je ze elke keer wil doen? Had ze zaterdag op, en nu wil ik ze elke keer op :P Zaterag ging het op doen ook al makkelijk.

Hier mn ooglook, alleen nog zonder liquid.

Afbeelding

Afbeelding

Kreeg ook de tip om mn wenkbrauwen wat rechter te tekenen, vols mij is dat wel aardig gelukt.

Afbeelding

Ik baal nog steeds van de foto's, iedere keer denk ik potver want de look ziet er veel mooier uit dan op de foto _O-

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:46

Thanks Elke. Zonde dus dat de kleur niet helemaal mooi uit komt, want het is namelijk een bruintint met blauwe shimmer erin, gaf echt een gaaf effect. Maar de foto killt dat natuurlijjk helemaal :')
Zit ook in het Morphe taupe palette. Erg gave kleur is dat :D

Afbeelding

Afbeelding

Vind je dat niet zonde Friemel? :P Of moest je hem opmaken?

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:07

_Friemel schreef:
Nee hij was nog wel ff geldig maar ik had nu iets voor m'n wenkbrauwen nodig. Anders anastasia moeten kopen van 30 euro terwijl m'n wenkbrauwen in maart gedaan worden... en had ook nog donkerbruine lippotlood nodig, dan kan ik hem net zo goed op maken :D

Oh zo, ja snap ik. :D Heb zaterdag de anastasia van Liselot gebruikt en was er wel erg tevreden over, dus ga m ook maar aanschaffen.

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:25

Jans schreef:
Heeft er hier iemand al enig idee wanneer FiF weer ergens op voorraad komt of zijn jullie net zo onwetend als ik?

Ik vind de insta-looks tof, zou het ook best willen leren / keertje willen zien, maar hou het zelf graag wat simpeler. Volgens mij zie ik er niet uit als ik bijvoorbeeld mijn wenkbrauwen zo groot zou maken :+

En wat betreft vloggers, ik vond toen ik net in deze topics kwam kijken Nikki wel leuk, maar nu vind ik haar eigenlijk too much, beetje richting het dragqueen achtige zoals Jeffree Star zegmaar. Heb ook nog niet echt nu een vlogger gevonden die wat meer past bij hoe en wat. Ik kijk veel liever hier naar de plaatjes <3

Trouwens over vloggers oid, vind ik Kathleen Lights wel mooie looks hebben. Heb niet superveel van haar gezien, maar zijn meestal wel draagbare looks vind ik.
Afbeelding

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 22:22

velvetblack schreef:
Berriepi schreef:
Stille meelezer hier! Ik geniet van jullie looks! En van jullie schaamteloosheid om alles zo open bloot neer te zetten!
Ik ben nu in de sportschool, dus niet iets uploaden is niet zo charmant :o
Maar als ik binnekort mn moed bij elkaar geschraapt heb, wie weet... :')

Er word in andere topics nog veel meer open en bloot gepraat. Wij zijn hier nog vrij neutraal met onze make up loze foto's..

Jolien, kleur is goed te zien hoor! Mooi! Nog steeds blij met het palette?

Ja met beide, heb ook de Fif. Gebruik bijna alle kleuren, het is elke keer een feestje om uit te zoeken welke kleuren ik gebruik.

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 15:34

Mooie look Melati, en die liquid ziet er ook mooi uit. Zit ff te kijken, maar mooie kleuren ook! Hij lijkt niet helemaal matte, droogt hij helemaal op? En waar heb je die gekocht?

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:07

Ik vind je make-up echt on fleek!

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 17:26

Mooie kleur Suus! Je wenkbrauwen vind ik hier ook mooi.

Die blogger die ik van de week noemde, Kathleen Lights heeft haar Eigen Morphe palette, erg mooie kleuren al zeg ik ht zelf! Die zou ik wel willen hebben, maar is denk ik voorlopig alleen beschikbaar in de USA.

Afbeelding

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 17:33

Berdien schreef:
Deze look vind ik je beter staan qua werkbrauwen :j Verder _O_ voor je look, ziet er echt schitterend uit! Toffe eyeliner ook!

Ik heb net bij Mac (ik wilde nog heel hard er voorbij lopen, maar toen herkende ze me en zei ze 'HAI!' ^) :') ) een nieuw kleurtje voor op m'n lippen gehaald, de Captive. Vanwege werk kan ik niet zulke hele bolde kleuren doen, dat wordt hier in de provincie niet zo gewaardeerd :D Deze zie je goed, maar is nog wel.. netjes :)) En een palette van Nyx, mooie nudes :j

Hahaha goed excuus hoor _O-

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 15:20

Mooie looks weer :D

Wat vinden jullie beter, de lippiestix of de liquids van CP? Ik heb 1 cp, maar die wordt best droog.

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:54

Damned schreef:
https://www.douglas.nl/douglas/Verzorgi ... =4T4OBVvKI

Heeft iemand dit hier toevallig al eens geprobeerd? Het zijn strips die je op je ogen kleeft zodat je hangende oogleden worden weggewerkt en je kan er blijkbaar nog met make-up over!
Ik heb zelf hooded eyes en de laatste weken heb ik gemerkt dat het aan een kant nog erger is geworden :( Ik vind mezelf echter nog te jong voor chirurgische ingrepen (ik ben 19) dus dit zou wel een leuke oplossing zijn, maar voor 20 euro zou ik graag willen weten of het ook werkt :P

Lees even de recensies, daar staat wel veel info :)

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 14:58

Leuk dat felroze idd, staat je mooi.
En Renate, je kan die donkere kleur zeker hebben. Snap alleen wel dat naar h et werk het misschien iets te heftig is. Ik draag naar mn werk vaak ook geen superheftige kleuren. Alleen met uitgaan.

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 12:17

Shizz ik vind warme kleuren je mooier staan maae nog kun je t wel hebben hoor :)
Melati ik vind de kleur gewaagd maar je kunt het hebben hoor.

Vandaag weer gespeeld met m'n morphe paletten :D
Afbeelding
Afbeelding

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 16:27

Mooie look hoor, ik vind je wenkbrauwen niet storend!
Ik krijg trouwens maandag eindelijk een nieuwe telefoon, dus ik neem aan dat ik dan ook betere selfies kan maken :P Het lijkt nu op de foto steeds alsof ik wat make-up op mn hoofd heb geflikkerd, terwijl het er in t echt heel anders uit ziet :')

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 20:00

Dit is weer Cher van Gerard cosmetics :D Is niet patchy trouwens, mn lippen zijn gewoon een beetje gaar :')

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 12:37

Boozyshop is een superfijne site, bestel daar de meeste dingen :)

Ik gebruik producten van Biodermal, ik douche altijd s'avonds en gebruik dan een face wash. Daarnaast nog melkreiniger en daarna gezichtscreme, inmiddels anti-age 30+ :P

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 15:58

Marlon, dit staat je super en mooi gedaan hoor. Ik vind je ogen zonder eyeliner ook sprekender.

Suus, mooi geplamuurd hoor. Ik wil wel wat van jouw plamuurskills leren, ik ben er jaloers op. :P

Gave kleuren Melati, ben benieuwd naar die metallic look!

Kelly, wauw die kleur rock jij gewoon, supergraaf. En je wing is ook mooi strak. Zou alleen je wenkbrauw iets minder dik willen zien, maakt het iets minder donker denk ik.

Shiz, ik wist niet de paris XL zo slecht was := Goed dat je t zegt. Al zou ik dan denk eerder naar Mac toe gaan.

Net een superleuk compliment gehad, ik look wel eens op mn huid te zeiken, dat het onvolmaakt is, maar net hadden we een spel en moest iemand een compliment over het uiterlijk uitdelen, en toen kreeg ik m dat ik dus zo'n gave huid had volgens haar. En ik maar zeuren over die huid :') Maar toen zeiden de rest van mijn collega's het ook. Blijkbar niet meer zo zeuren dus :P (al heb ik vanmiddag nog wel even een gestenkorrel naast mn oog weggehaald, heerlijk :P )

Maarrrr, ik heb eindelijk een camera op mn telefoon waarbij selfies maken een beetje lukt, hiep hoi :D Al lijkt het nu een beetje alsof mn wenkbrauw wegvalt, maar die zit er gewoon hoor. De kleuren zijn iig goed te zien :) en mn ogen hebben vols mij iets meer kleur, maar goed. Het is al een verbetering :P
Afbeelding

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 17:27

Nee joh, mn huid is van zichzelf zo egaal!

:') Ik dacht dat het wel meeviel maar op de pc is t wel heel duidelijk haha :')

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 16:18

Oehhh kleurtjes :D

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 13:04

Mooi gedaan Elke. En wat zie je er mooi uit zoner make-up. Zo'n schattige uitstraling :D

Melati, mooi kleurgebruik weer, maar idd je foundation is wel opvallend, zonde. Misschien wat afpoederen? Hij is ook wat shiny nu.

Dat Action palette valt niet tegen zeg! Nabla ziet er ook mooi uit.

Ik heb vandaag weer een geslaagde ooglook, maar ik ben mn telefoon vergeten :P