[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Rena100

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 11:15

Jeeeej nieuw topic! Heb nu even een tijd om uitgebreid te reageren, dus spreek jullie later dames. Eerst nog even werken ...

Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 10:52

Mooie kleurtjes van KvD Jalenka.

Is Kat von D trouwens te koop in Frankrijk? Ik ga ik mei naar Parijs dus wil daar weer lekker make up shoppen :)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 08:27

Mooie looks komen voorbij zeg. Alonjah, inderdaad prachtige ogen wow!

Omany: echt een heel groot verschil, vind het veel frisser ogen zo, maar het is natuurlijk wat je er zelf van vindt!

Wat betreft die dingetjes voor hangende oogleden, volgens mij had Serena van Beautylab dat een keer getest, zij was er niet zo over te spreken kan ik me herinneren.

Ben heel erg benieuwd naar come and get it DS! Die is zo mooi! Heb je via shipito besteld?

Ik had laatst via een grouporder een paar lippies van de hello kitty lijn besteld. Mimmy is errug donker bij mij, dus loop ik er zo bij vandaag, mijn collega's zullen wel denken haha. Foto's zijn van een rare hoek en geen daglicht, maar vind de lipstick erg donker, niet echt iets voor mij denk ik.

Afbeelding
In de huls is ie veel lichter.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Rena100 op 18-01-17 08:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 15:37

Thx ladies, moet er zelf maar even aan wennen. Nadeel van donkere lipsticks vind ik, dat ik vaak niet zo netjes eet enz. en daardoor alles overal heb zitten en als je er dan niet op tijd bij bent, zit je een hele dag met vlekken op je gezicht haha...

En elke, gefeliciteerd!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 08:25

Fenrir! Echt wow, en die lipkleur is hemels! Zoiets zoek ik ook nog wel. Dat is je eigen haarkleur he? Echt prachtig!

Mondy, roze staat je mooi!

Snoraly: mijn RT kwasten zijn na jaren nog steeds goed en mooi :)

Vind jou ooglook ook mooi gelukt Marlon! Wat kleur is het precies in het echt? Foto vertekent altijd een beetje.

Even een vraagje, de wenkbrauwpotloodjes van MAC, als die niet meer wil draaien, is die dan leeg?

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 17:44

Yltje, knapperd ben je! Gave look.

Jolien ook super mooi, welke lipkleur heb je op?

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 08:38

Oeh mooi Niniane, heb zelf ook 1 nabla oogschaduw en vind die heel fijn!

Melati, Ruby Woo staat je prachtig!

Ik gebruik om mijn huid te reinigen en verzorgen producten van Qiriness (te koop bij de ICI). Prijzig, maar wel heel fijn.
Sinds ik dat gebruik is mijn huid zo opgeknapt! gebruik daarnaast nog een micelair water van Diadermine.

DS: mooie look, erg gaaf kleurtje op je bewegend ooglid! Hou ik van.

Eight weer mooie sproetjes, en super leuke foto :)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 16:28

Foundation samples krijg ik meestal wel, ook van benefit wel gekregen. Maar niet van poeder producten, dat is toch lastig.

zoals DNT zegt ben ik het mee eens, een beetje shapen dmv bronzer is voor mij ook meestal voldoende op een doordeweekse dag. maar contouren met poeder is vrijwel hetzelfde als met creme producten, althans de manier waarop je het aanbrengt, alleen poeder werkt anders, zijn voldoende tutorials van te vinden online.

Elke: je rockt de dita von teese look! prachtig.

Iemand trouwens een goede tip voor een mooi wenkbrauwpotlood, ik had er 1 van MAC maar die is op en vind ik ook niet helemaal de juiste kleur bij mijn haar. heb een beetje rood/ginger haar.

Heb toch een bestelling gedaan van de valentijns collectie van Colourpop:

Afbeelding
Nu wachten totdat het er is.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 17:51

Goed om te weten fenrir! Ga ik daar nog maar wat bestellen ;)

Vind anastacia echt te duur, daar moet wel iets goedkopers voor te vinden zijn...

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 18:09

Fenrir schreef:
Wilde de gok met CP wel nemen heb al zoveel missers gehad ga geen dure spullen meer kopen zonder te proberen... het is bijna niet te doen, 99% is voor blond/bruin/zwart haar.
CP heeft ook Red Head, maar die vond ik gewoon bruin om heel eerlijk te zijn (beetje een warme bruin). Mocht iemand interesse hebben, die ligt dus nog ergens hier thuis :')

Dat heb ik dus ook. Ik verf mijn haar (is jouw kleur natuurlijk?) En het is direct na een verfbeurt echt lekker rood, het vervaagt wel natuurlijk maar mijn wenkbrauwen heb ik nu gewoon bruin, heb nog niets gevonden dat echt bij mijn haar past . Ga eens kijken naar CP. Zou je misschien een swatch kunnen maken van de twee die jij hebt? Dan kan ik de afweging beter maken.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 18:44

Ik heb wel liever een potloodje, dat werkt voor mij toch sneller en dat vind ik dan wel heel fijn in de ochtend. Er is wel een salon hier in de stad die anastasia verkoopt dus wie weet ga ik daar toch eens kijken.

Fenrir, heb mijn wenkbrauwen inderdaad wat donkerder van mezelf, niet rood of rossig dus moet ook wel een beetje een donker product hebben anders valt t weg. Thx in ieder geval, en als je een swatch hebt, dan hoor ik het graag, kan hem dan misschien wel van je overnemen!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 14:55

Ben bang dat de catrice potloden geen goede kleur voor mij hebben, dat is meestal zo bij catrice en essence. Maar altijd t proberen waard natuurlijk.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 11:01

Mooie looks weer dames!
Suus, wat zie je er weer prachtig uit!

Shiz, even omschakelen maar die kleur kan je goed hebben hoor, maar jij kan sowieso veel hebben wat dat betreft!

Ik heb mijn valentijns collectie van colourpop binnen, vandaag een look mee gemaakt. Vind de pressed shadows fijner denk ik dan de super shock van colourpop.

Vandaag dagje brugge, en lekker shoppen bij MAC!

Afbeelding
Afbeelding

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:49

He ladies, ik lees vaak nog stilletjes mee, maar jullie gaan best hard dat ik ook wel een aantal stukken heb overgeslagen, sorry!

Wat een gave aankopen Lino en Fair, vooral die Kat von D, echt liefde. Ik ga volgende week naar Parijs, dus hoop ook nog wat gave dingen te kunnen inkopen daar van Kat von D :)

Heb de laatste tijd eigenlijk weinig met make up gedaan, alleen de basis met wat mascara. Ik ben nog op zoek naar een goede primer, iemand hier een goede aanrader.

Jolien, die roze look is echt heel gaaf, ook gaaf met die bloemen zo :) (wist je dat MAC (en o.a. ook bobby brown) trouwens nu te koop is in Enschede bij de Douglas, ze zijn verhuisd :) )

Suus, wat heb je je haar mooi qua kleur zeg :) ook mooie looks komen weer voorbij :)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 14:33

Self adjusting vind ik altijd een beetje eng, in wat gaat ie self adjusten? :P Ben namelijk heel licht van kleur, en wil niet dat ik daardoor met een te donkere foundation rond loop

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 13:58

Oeh dat is inderdaad een mooi palette van Too Faced! Laat ik nou net toevallig volgende week naar Parijs gaan, dus dan kan ik ook mooi even bij Too Faced kijken :)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 14:38

Dan ben je iets goedkoper uit zelfs als je via MP koopt, verzendkosten zijn 14 euro bij sephora.fr

Edit: bij mp heb je ook nog verzendkosten, dus dan ben je hetzelfde bedrag kwijt eigenlijk. Persoonlijk zou ik hem dan via sephora bestellen.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 15:07

Niniane, dat is vaak zo, vaak heb je al veel van hetzelfde, maar toch wil je nog iets nieuws, althans dat heb ik dan :P Ik vind deze wel echt heel gaaf, en hij is mooi groot, zo'n groot palette heb ik nog niet, dus zou voor mij wel een aanvulling zijn. Ik ga er zeker naar kijken in Parijs.

Hebben jullie nog meer aanraders die je in NL niet kan kopen (buiten Kat von D, want daar ga ik al voor shoppen).

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 09:00

Mooie looks shizz, wat een verschil, zo zie je goed wat wenkbrauwen met een gezicht doen haha.

UD selfadjusting primer dus, ga ik daar eens naar kijken.
Nars is inderdaad een goede tip, daar heb ik nog niets van. Becca wil ik ook naar kijken.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 14:41

Wat was jouw ervaring met een spiraal suus, ik gebruik zelf de Nuvaring (een flexibele ring die je inbrengt en 3 weken laat zitten). Gewone pil wil ik niet meer aan, daar zitten voor mij teveel hormonen in, de nuvaring heeft in verhouding wat minder. Maar mijn hoofdpijn en migraines zijn echt een drama en ik wil daar gewoon vanaf. Spiraal zou goed moeten werken zeggen ze, maar ik ben wel bang voor onvruchtbaarheid.

En zorgverzekeraars zijn gewoon poedersuiker, datzelfde probleem heb ik ook met mijn migraine medicijnen. Gedoe altijd.

Komen weer gave looks voorbij. Elke, je bent toch ook zo'n prachtmeid, ik krijg toch mijn make up nooit zo mooi, maar mijn hangende oogleden werken ook niet echt mee.

Ik heb voor 250 euro aan nieuwe makeup gekocht in Parijs, schandalig vind ik zelf. Ik liep met het Metal Matte palette van Kat von D en het Peach palette van Too Faced in de hand en ik twijfelde welke ik graag wou. Zegt mijn vriend: waarom neem je ze dan niet allebei....en ja toen was t voorbij. Dus heb ze nu allebei haha.

De UD self adjusting primer was te oranje op mijn huid, dat was geen gezicht, dus heb nu de UD complexion primer gekocht met SPF 30, ook wel een fijn idee. Vind alleen dat mijn foundation wel een beetje glijdt met deze primer...maar nog maar even goed testen.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 15:31

Suus___ schreef:
Ik wil nooit meer wat anders rena :)
Onvruchtbaarheid?

Ja dat is wat ik altijd dacht dat dat risico mee kwam met een spiraal, verouderde informatie lees ik nu net terug op internet, dat was vroeger wel het geval geweest, de spiralen zijn inmiddels aangepast dat dit nu niet meer van toepassing is.

Mijn excuses, maar dat is wat ik van 'vroeger' altijd dacht namelijk. Had het alleen nooit opgezocht. Nu dus wel :)

Ik betaal voor mijn anticonceptie via een aanvullende pakket, anders mocht ik het ook zelf betalen.

Heb jij een mirena spiraal of een koperspiraal?

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:42

Klinkt goed shizz de skincare van ud. Laat je weten hoe t bevalt?

Laatst een look gemaakt met het kat von d metal matte palette. Best aardig gelukt.al zeg ik t zelf. Merk dat dit palette me uitnodigt om aparte kleuren te proberen!

Hier een foto, niet de meest mooie maar gaat om de look natuurlijk.

Afbeelding

Mondy vind jouw looks ook steeds gaver worden! Kanik een mooi voorbeeld aan nemen!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 07:15

Lino: ik gebruik een creme van de kruidvat, deze:

Werkt voor mij heel goed, het is niet meteen bruin dus het duurt een paar uur, maar ik smeer het vaak voor het slapen en dan is het een dag later wel bruiner, je kan het ook opbouwen, dus hoevaker je smeert, hoe bruiner je wordt. Blijft ongeveer 3 a 4 dagen zitten bij mij.
Heeft wel even tijd nodig om goed in te trekken, en tot die tijd kan je beter geen strakke kleding aantrekken, dus een broek of iets dergelijks, dit om vlekken te voorkomen.

http://www.lotjeeuser.nl/wp-content/upl ... invoor.jpg

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 09:17

Dat heb ik ook, wordt niet bruin en kan mijn foundation het hele jaar door gebruiken. Precies zoals DnT :)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 08:46

Ik heb even geen wishlists meer, in Parijs echt voor meer dan 300 euro gekocht, dus ben er wel even zoet mee :P

Maar...die naked Heat spreekt me wel enorm aan hoor, en Colourpop had ook een gaaf nieuw palette zag ik....maar nu moet echt even de hand op de knip :P