Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
Mondy schreef:Mooie loook DnT, gaaf dat je de roodtinten even laat liggen. Merk dat ik ook snel geneigd ben voor de roodtinten te gaan bij de FIF
Netjes Steffi, je liner is inderdaad een beetje hobbelig. Gebrijk je er een apart kwastje voor ?
Drunksheep schreef:Ik zie helaas niet zoveel van je look Mondy, maar vind je er zover ik kan zien mooi uitzien![]()
Welkom Alonjah!
En heel erg mijn smaak Kelly, goeie keuze
Deze bestelling is naar mij onderweg van Colourpop, duurt nog even voor 'ie er is, maar ik ben nu al excited!
[ [url=m/8600Vi.png]Afbeelding[/url] ]
Ben vooral zó nieuwsgierig naar Come And Get It, elke swatch die ik tegenkom vind ik zo gaaf:
[ [url=m/kUzlof.jpg]Afbeelding[/url] ]
benthevigox schreef:Wauw wat een mooie kleur @drunksheep !
@Kelly ik vind die onderste echt heel gaaf!!
En lief voor de mensen die me lippen wel mooi vondenben er ook wel blij mee maar een felle of hele opvallende kleur durf ik dan niet zo snel te dragen.
[ [url=m/WcchHX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ff oudere foto ven mij. Maar welke kleur zou mij denken jullie goed staan? Vind dat Zelf heel lastig
Fenrir schreef:Ik vind dat je dat felle roze goed kan hebben Mondy!
Vanavond hopelijk even goed bijlezen hier, heb helaas niet zo heel veel tijd voor het topic momenteel (of make-up in het algemeen). Toch nog even een lookje van gisteren, bruin/goud op de ogen en CP Daydream op de lippen:
[ Afbeelding ]
Gebruikers op dit forum: 96Laura, 98xsophiex98, arjaaaaa, Fellow, Love_Laugh, Marocje, marygoround, nicole_floor, Suliko, Wh1973 en 90 bezoekers