Ervaringen fitnesshoelahoep gezocht

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Ladybird, Hanmar, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sting

Re: Ervaringen fitnesshoelahoep gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 18:33

Klinkt leuk en dat kan ik ook doen in huis, inderdaad tijdens het tv kijken! En als het goed voor je rug is, dan is dat ook een mooie meevaller. Ik ga even meelezen :D

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:39

@Klokjes: welke heb je? Evt wil ik hem best overkopen, ben jij er weer vanaf en heb ik een 'oefen-hoepel' ;)

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 15:39

Op die tweede foto vooral! Hoe groot is die omtrek? Wil het wel in huis kunnen doen namelijk....

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 07:46

Ik heb dezelfde als bovenstaande besteld (maar dan via MP voor 15 incl verzenden :P ). Ben ook erg benieuwd. Zou vooral voor mijn rugspieren een goede zijn als die wat training krijgen. Heb wel oefeningen voor mijn rug, maar die zijn stom... Dus misschien dat ik ze zo toch nog wat training kan geven ;).

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 15:38

Ik hoepel nu ook een paar dagen. Linksom lukt prima, rechtsom vaak iets minder lang ;). Die van mij is 1.2 kg.
Wel heb ik er een beetje last van op mijn heupbot, maar ik ben vrij slank en heb dus weinig vetjes daar zitten :P. Maar Leprycorn: op je ribben? Dan is de hoepel veel te hoog toch, of doe ik wat fout?

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 15:36

Ik moet zeggen dat ik er wel echt aan moet denken om het te doen, anders doe ik het niet. Echt leuk vind ik het ook niet, maar tijdens het tv kijken is het niet echt een probleem om het te doen ofzo.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 19:03

Als je hem niet laat vallen maakt ie ook geen lawaai ;).

Maar ik heb een hocker voor me staan, dus als ie gaat zakken komt hij daarop terecht en kan ik hem wel 'vangen' :).

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:45

Ik kan inderdaad wel op 2 manieren hoepelen. Om mijn taille, waar het prima gaat en ik het ook lang volhoudt. En om mijn heupen, wat veel moeilijker is.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 08:06

Gisteren wat op mijn heupen geprobeerd te hoepelen en dat voelde ik wel ja.... Heb daar weinig spekkies in voorraad, zou voor mij vooral gaan om het stukje tussen heup en taille, die leuke love-handles ;). Maar precies daarop hoepelen is me nog niet gelukt, dan schiet hij naar boven of zakt naar onderen.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 22:20

Ik ben toevallig van de week ook weer begonnen. Gelijk tien minuten, dus m'n heupen voelde ik alweer, haha.
Blijft best prima om te doen, maar veel langer dan tien minuten heb ik het geduld niet voor...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie