Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
Mette schreef:Klinkt goed
@Janine1990: waar is die van jou van? Ik vind 50 euro namelijk best een aardig bedrag.
Yessy schreef:Ik heb er ook eentje maar niet echt het idee dat het veel deed met 10 minuten per dag. Maar misschien had ik langer dan een paar weken moeten volhouden
Yessy schreef:Ik vermoed dat ik net zo'n buikje heb als wat jij had, maar de hoepel draaide daarboven dus misschien was dat het probleem?
Yessy schreef:Als je na een paar dagen hoepelen veel pijn hebt van de blauwe plekken dan zou ik gewoon even 2-3 dagen stoppen tot het geen pijn meer doet en dan weer verder in de opbouw. Dan ben je als het goed is definitief van de blauwe plekken af, dat was iig bij mij zo en ook bij anderen op bokt zag ik in dat andere topic.
Eleionomae schreef:Gekke is ook dat mijn andere heup helemaal niet blauw isnouja. T heeft nu een week om te herstellen want ik ga morgen op vakantie en dan laat ik m thuis haha
_Nelleke_ schreef:Ik heb ook m'n Bodyhoop binnen. Eerste indruk?
Ik hou 'm makkelijk hoog beide kanten op. Vind het echt alles behalve intensief eigenlijk. Ik heb ook niet het idee dat dit echt iets doet voor je buikspieren omdat het ding zo makkelijk hoog te houden is. Het enige wat ik wel merk is dat de doorbloeding redelijk omhoog gaat, voelt een beetje na een paar minuten alsof je zo'n massage-waterstraal op je hebt gehad.
Maar intensief, spierkracht verhogend en vetverbrandend? Nee, daar geloof ik niet in.
mystery1980 schreef:stukje pvc buis bij de gamma gehaald en rond gebogen, verbindingsstukje ertussen en nog geen 2 euro voor een hoepel.
Prima om eens te proberen dacht ik. Helaas moet ik nog effe oefenen want het lukt mij maar heel kort. Mijn vriend kan het rustig een kwartier volhouden, frustrerend..
_KellyAV schreef:Ik dacht ach wat een gezeur van iedereen dat ze blauw worden, ik kan wel wat hebben... Nou die woorden neem ik heel hard terug
Maar ik kan het wel elke dag langer volhouden!
Top cleo!! Hoevaak hoepel jij en hoelang doe je dat?
Olympia96 schreef:Maar even zonder dollen hè? Is het slim om door te hoepelen met al die blauwe plekken? Ik had vandaag een hogere rijbroek aan de hele dag en ik schrok me kapot toen ik die uitdeed. M'n blauwe plekken zijn nu diep paars van kleur omdat de band van die broek precies over de blauwe plekken liep.![]()
Zijn jullie gestopt tot de plekken weg waren? Ik denk dat ik dat maar wel even doe. Vind dit een beetje absurde vormen aannemen zo langzamerhand
hyawatta schreef:Dat zou kunnen kloppen idd, vandaag ging het beter en nergens last van gehad. kwam nu ook niet zoveel op het heupbot. Hoop dat het voor mij ook hierbij blijft haha
hyawatta schreef:Kijk het idd nog ff paar weken aan.
Wil het straks ook gaan afwisselen met trampoline springen op de kleine sport trampoline, nog meer mensen die dat doen of willen gaan doen?
hyawatta schreef:Heb ik dat filmpje gemist haha. Kijk maar eens op jump up trampoline. Dat is heel anders dan die grote, Dit is echt fitness
hyawatta schreef:Nee het is niet de bedoeling maar dan is het een teken dat je te lang hebt gehoepeld, 5min voor de eerste keer is haast al te veel, 2á3 minuten om te beginnen en dan na een paar keer 1of2minuutjes erbij en zo maar door
Misschien, bij de meeste lukt het links niet en rechts wel, dat komt vanzelf wel goed, na een paar keer ging links ook net zo goed als rechts.
Gebruikers op dit forum: Arnon, ComscoreBot, Janneke2, jd21, karinmanon, PetalBot en 60 bezoekers