Ervaringen fitnesshoelahoep gezocht

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 07:48

marlies85 schreef:
Goed dat dit topic weer een schopje omhoog heeft gekregen

*veegt stof van hoepel*

Vanavond ook maar weer eens beginnen :)

Hier ook de hoepel weer tervoorschijn gehaald. Linksom ging probleemloos, rechtsom ben ik het gevoel kwijt. Wordt weer oefenen dus en veel bukken...

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 10:26

Shanna schreef:
Haha na een jaar lukt het me nog steeds niet langer dan 5 keer rond te gaan voor hij op mn voeten valt (auw). Ik denk dat hij te snel gaat?

Kijk eens op de site van Hoop-iT-Yourself. Daar staat een duidelijke instructie video. Niet teveel bewegen.

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 14:49

Sting schreef:
Ik ben toevallig van de week ook weer begonnen. Gelijk tien minuten, dus m'n heupen voelde ik alweer, haha.
Blijft best prima om te doen, maar veel langer dan tien minuten heb ik het geduld niet voor...

Tafel aan de kant en voor de TV hoepelen, dan houd je het langer vol. :+

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie