Ervaringen fitnesshoelahoep gezocht

Moderators: Hanmar, Polly, EvelijnS, Shanna, Dani, benangelique, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Eleadoras

Re: Ervaringen fitnesshoelahoep gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 08:05

Ik twijfel erg of ik niet een gladde hoepel moet aanschaffen. Qua conditie kan ik het namelijk best lang volhouden maar omdat de ribbels zo'n zeer doen stop ik toch steeds tussendoor (of ik heb een dikke trui aan waarin ik me helemaal kapot zweet..) Ik heb er nu eentje van 1,8 kg met ribbels.
Ik vind het wel ontzettend leuk! Een sport die ik thuis kan doen en lekker met muziek aan.

Eleadoras

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 08:12

Haha, misschien heb je de verkeerde beweging? De kunst is volgens mij om een been iets naar voren te zetten en zo min mogelijk te bewegen.

Eleadoras

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 08:21

Ik snap het op zich wel.. ik denk dat je gewoon moet blijven oefenen. Wat je omschrijft herken ik wel maar dat heb ik de laatste tijd bijna niet meer, alsof ik een soort ritme heb gevonden. Veel succes :)

Eleadoras

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 15:10

Shanna schreef:
Heeft er iemand ook voor en nafoto's wat het hoepelen in welke tijd heeft gedaan?

Ik denk niet dat je door alleen hoepelen echt verschil zult zien. Je kunt hoepelen beter zien als hobby of als sport om je conditie te verbeteren. Tenzij je uiteraard sterke buikspieren ontwikkeld door het hoepelen, dan zul je (mits je niet veel vet op je buik hebt) dit wel zien. Ik geloof namelijk niet dat je door een hoepel vet op je heupen zult verbranden want dat moet toch echt vanuit binnen gebeuren.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie