Moderators: Sica, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Giolli, Mondy, Dani
FatCat schreef:Wie valt er hier af met de fitbit?
Ik sta nu 2 weeken op dieet, en er nog geen gram vanafheb het gevoel dat de fitbit de callorien dit ik verbrand overschat. Iemand dezelfde (of juist niet) ervarding?
_Snow_White schreef:Ik heb er eigenlijk toch wel moeite mee om aan mijn BMR te komen, vooral omdat ik op dit maar 1-2x per week sport en door medicijnen 9-10 uur per dag slaap.
Ik heb volgens de BMR website in de OP iets over de 1700kcal per dag nodig, terwijl ik met pijn en moeite 1600 gezonde kcal naar binnen krijg. Ik kan dan wel tussendoortjes met veel kcal gaan eten, maar dan voel ik me compleet beroerd, kan de Mac enzo ook niet goed verdragen. Ik zit vol met ~1200![]()
Dit is voor mij sowieso allemaal een beetje raar sinds ik voor mijn medische molen 2 jaar terug prima 2500kcal per dag naar binnen kreeg en dan ook niet aankwam
Yentaah schreef:Met deze hitte de hele dag op stal geweest: wedstrijd gereden en ringmeester geweest, dus genoeg stappen gezet haha
O: 2 boterhammen, ei, spek, kaas
L: appel, tosti kaas, 2 rijstwafels met heksnkaas
T: m&m's, een kiwi, wat komkommer
A: haricots verts, aardappel, schnitzel
B: 6000 stappen, 30 min fietsen, 30 min paardrijden
En dit zijn maar 1040 kcal, dus ik moet gaan snacken, wat een kwelling
Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot, ComscoreBot, Cremoris, haasje20, lonimma, November108, PureSG, Talindos, Vinny12511 en 58 bezoekers