Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 08:02

Ben ook een goed half jaar naar de sportschool gegaan, in combinatie met zwemmen. Dat was met het idee om een beetje sterker te worden en terug wat strakker (minimaal hoor, ben nooit dik geweest maar er zat hier en daar wel een vetje te veel nadat ik een jaar in het buitenland had gewoond en gewerkt). Het was effectief, maar ik ben uiteindelijk gestopt omdat ik het vreselijk saai vond en op een gegeven moment alsnog breed werd, maar dan van de spieropbouw. Vond dat zo ontzettend lelijk. := :')

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:50

Jolien87 schreef:
Bunn, dat hele gespierde hoeft van mij oog niet. := Wat ik bij vrouwen altijd wel mooi vind is bijvoorbeeld zo'n buikspier-gootje in het midden, als je begrijpt wat ik bedoel.
Wij hebben ook een tijd baantjes getrokken in het zwembad maar daar was het zo druk dat je naar iedere baan eerst een tijd moest wachten voor je weer kon zwemmen, dus dat schoot voor geen meter op.

Jup, dat kan ik ook wel waarderen! Vind het ook mooi als je een beetje 'definitie' in je armen hebt. Ohhh, die drukte in het zwembad is vervelend! Hier hebben ze speciale uren voor baantjeszwemmers waarbij het hele bad is afgezet. Scheelt dat het een relatief klein dorp is, dus met baantjeszwemmers is het meestal niet heel druk. :j

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie