Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 20:51

Mag ik me ook melden? :D
Ik ben sinds 3 maanden bij de sportschool, telkens opgebouwd en nu ben ik er bijna elke dag voor 1 - 2 uur!
Ik heb niet echt een bepaald doel, het is meer dat ik spieren wil opbouwen en conditie wil krijgen, wat al aardig goed gaat.

Never apologize for being yourself

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 18:43

Jolien87 schreef:
Nico_lette schreef:
Mag ik me ook melden? :D
Ik ben sinds 3 maanden bij de sportschool, telkens opgebouwd en nu ben ik er bijna elke dag voor 1 - 2 uur!
Ik heb niet echt een bepaald doel, het is meer dat ik spieren wil opbouwen en conditie wil krijgen, wat al aardig goed gaat.

Gezellig. :) Heb je ook een trainingsschema?

Nog even over die spierpijn die ik gisteren niet had, guess what? Die is inmiddels gearriveerd. :') Ik werd vanmorgen hartelijk gegroet door de spieren in mijn buik toen ik uit bed wilde stappen. Schijnbaar hebben mijn buikspieren maandag toch nog wel enig werk verzet. :=

Ja, ik heb een trainingsschema! Ben niet even blij met alle oefeningen maar hard work pays off! Ik merk echt al verschil :j

Spierpijn komt idd meestal een dag erna, ik ken het :')

Never apologize for being yourself

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie