Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 21:13

Ik praat ook weer mee (niet dat ik nou zo fanatiek was maar toch). Om gelijk even in te haken op de PG discussie in het vorige topic: ik gebruik ook PG en ben hier prima tevreden over. Wel heb ik onlangs een nieuwe lamp aangeschaft en merk ik dat het langer blijft zitten en er makkelijk af te weken is, ik heb toch het idee dat deze lamp sterker/beter is waardoor alles beter droogt of blijft zitten of wat dan ook. Ik gebruik geen primer maar ontvet goed, gebruik de base van PG zelf en sinds kort ook de base van Awesome, dan 3 dunne laagjes kleur en shine van PG en het blijft bij mij zeker 2 weken zitten als ik wil. Al wissel ik vaak wekelijks van kleur.

Op het moment PG asphalt grey op:
Afbeelding

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:41

Yenni schreef:
Is die zo donker door het licht of is die gewoon zo.. want op de pg site is hij vele malen lichter..

Bij mij valt hij echt zo donker! Maar dit zijn wel 3 laagjes. In de PG Facebook groep zie ik wel heel verschillende kleuren bij mensen, sommigen net zo donker als bij mij en bij sommige mensen neigt hij meer richting taupe.

Dit is met flits overigens, dan valt ie ook alweer anders:
Afbeelding

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 20:25

linda_gigant schreef:
Vraagje van een nieuwkomer : wat is PG ?

Pink Gellac idd :j

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 17:58

Ies_ schreef:
Vandaag mooi nieuw setje gezet bij vriendinnetje!

[ [url=m/7fcISn.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7qG6Qh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohhh wat een gave kleur! Welke is dat? :D

Jodie_

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 08:34

Ik gebruik ook PG en vind het heel fijn :j heb ook wat andere merken en Ali spul maar ik grijp altijd sneller naar m'n PG.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 18:38

Je ziet het in de PG Facebookgroep veel langskomen dat opvullen en mits je het netjes doet zie je er niks van hoor. Ik ben zelf m'n kleur te snel zat om überhaupt te willen opvullen maar als je geen zin hebt om alles eraf te halen lijkt het me best handig :j

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:28

Nou dan stel ik voor dat jullie je gellak niet opvullen :')

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:45

Oke bedankt voor de gore foto :')

Ik snap vooral niet zo goed waarom er gelijk zo negatief wordt gedaan. Je kan bijv ook zeggen van hee leuk dat je opvult maar vanuit mijn kennis pas wel hier en hier op. Maar de enige reactie is dan 'ik zie de meerwaarde niet' en 'ik zie het wel degelijk' (de overgang). Daar zie ik dan weer de meerwaarde niet van.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 22:17

LadyMadonna schreef:
En enerzijds heb je een punt, anderzijds neem je me maar zoals ik ben... ik ga niet weer in die discussie verzanden...

Nou vergeef ons dan als we niet alleen oeh en ah zijn over jouw manier van communiceren hier. Lijkt me dat daar dan ook ruimte voor moet zijn om er wat van te zeggen, toch? Erger me er al eeuwen dood aan en snap gelijk weer waarom ik hier altijd in meeleesmodus blijf. Precies dat denigrerende, regelmatig ongefundeerde negativiteit en ook constant zo'n houding van sommige (ja, meerdere) mensen die denken alles beter te weten, dus de rest heeft het sowieso fout.

Duik mooi weer onder m'n steen nu, joe!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 06:45

Het laatste wat ik er nog over ga zeggen is dit: er wordt op het opvullen van gellak eerst alleen door meerdere mensen gereageerd dat ze er de meerwaarde niet van inzien en vinden dat je een overgang ziet in de nagel. Daar mag je als 'prof' best wat van vinden maar die reacties voegen juist niks toe, maken alleen maar dat iemand die het zelf wel leuk vindt en er wel tevreden over is misschien aan zichzelf gaat twijfelen, en zijn in ieder geval op geen enkele manier opbouwend of adviserend. Pas als ik er wat van zeg met mijn reactie van joh, dan doe je het zelf lekker niet komt er een stukje bij over een of andere afwijking die je d'r bij aan je nagel kunt krijgen (of whatever). Dan spreekt ineens de 'prof' vanuit een adviesrol, maar daarvoor lees ik nergens advies of mensen die amateurs willen behoeden voor een bak ellende, maar alleen maar negatief gedoe. En dáár zag mijn reactie dus op.

Daarnaast zitten we hier in het topic nou eenmaal zowel met stylistes als amateurs. Lijkt me dat het niet zo is dat alleen stylistes hier dan de boel uitmaken. Ik vind dat als mensen zonder al hun fancy diploma's of wat dan ook zelf thuis bezig zijn dat dat moet kunnen zonder dat daar telkens negatieve reacties op komen van mensen die het allemaal zoveel beter weten. Advies, leuk. Maar niet alles hoeft imo te worden afgezeken. Precies waarom er in het verleden door veel (mee)lezers al eens is aangegeven dat ze hier soms niks durven plaatsen uit angst voor negatieve backlash. Niet echt de bedoeling toch?

Tot slot nog de opmerking dat ik bij de helft van de 'profs' in dit topic (ik noem geen namen) zelf nooit mijn nagels zou laten doen, ik zie veel voorbij komen waar ze zelf ook commentaar op geven. Dikke bobbelige lak, tegen nagelriemen aan gelakt, ongelijke nagelvormen enz. Dus sommige dingen mogen soms mijns inziens sowieso wel een toontje lager.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 20:36

Freya101 schreef:
Leuke nagels Drunksheep.

Ik ben gegaan voor mat roze.

[ [url=m/VdPI7c.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw! Welke kleur is dit? O:)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie