[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: EvelijnS, Dani, ynskek, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 10:21

Dank jullie wel :)
Ik heb gisteren een look gemaakt, wat zachter geblend maar nog steeds wel mijn eigen stijl denk ik :o

@kelly ik hou van zulke heftige looks, stap gerust zo overdag naar buiten :D

Afbeelding

Afbeelding

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 13:35

Mooi Niniane! Kleuren staan je erg mooi!

Mooie kleuren Melanie! Persoonlijk zou ik de cut crease iets boven je eigen crease doen omdat je zelf wat hooded eyes hebt :)

Mijn looks van afgelopen tijd

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 12:19

Leuk om weer wat looks van je te zien shizzel! Ziet er ook weer super mooi uit :)

Ik ben helemaal verliefd op de Jewel Collection van Revolution en laat die vanaf vandaag nou precies bij boozyshop te verkrijgen zijn <3

Nog een paar looks van mij van afgelopen tijd:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 18:35

Mijn nieuwste aankopen <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook meteen een look gemaakt met het Gilded palette, echt de shimmers zijn zo geweldig mooi <3

Afbeelding

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 21:40

Oeeh gaaf dat Huda Beauty palette <3

Mooie look Kelly!

Ik post laatste tijd niet zo veel meer maar lees nog steeds trouw mee!
Gebruik de laatste tijd de foundation van Fenty en moet zeggen deze zit echt als een huis, echt helemaal in love met deze!!
Hier een paar van Mn laatste looks:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 13:40

Mona81 ik gebruik de pro Filt'r foundation van Fenty en die zit echt geweldig! Ik set alleen mn t-zone omdat ik daar het snelste wat vettig kan worden. Gaat ook niet snel in de lijntjes zitten. Ik weet natuurlijk niet wat voor huidtype je hebt, ik heb geen hele droge huid maar ook geen super vette huid en bij mij zit het echt de hele dag als een huis! Dus misschien is dat wat om naar te kijken!

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 19:45

Hi dames!

Al een hele tijd hier niet meer actief geweest en ook een hele tijd geen makeup gebruikt!
Laatste maand weer lekker wat lookjes gemaakt maar mn huid is helaas heel gevoelig geworden waardoor ik heel mn skincare heb moeten omgooien!
Ik gebruik sinds een paar dagen een hele lijn van de tuinen wat tot nu toe wel bevalt!

Hier wat looks van afgelopen tijd, gebruik voor al mn looks alleen Makeup Revolution producten <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding