[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: EvelijnS, Dani, ynskek, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 10:09

Mijn ondertoon was niet bedoeld als onvriendelijk dus excuses als dat vanuit mij zo is overgekomen, je vraag nam ik ook niet negatief op maar als oprechte interesse, maar het stond gewoon een paar posts erboven. Iets opnieuw beantwoorden is geen ramp, met liefde zelfs, maar vind ik jammer als ik vrij veel tijd heb gestoken in een (vind ik) goed beargumenterend stuk. Als er dan zo'n interesse is naar mijn mening of die van Merel zoals je aangeeft dan had in het stuk tekst alle antwoorden gelezen kunnen worden.

edit: Ik respecteer en waardeer alle meningen overigens zoals die van jou en Kelly omdat het voor mij een perspectief bieden kan voor ieders beweegredenen of waar voor iemand de grens ligt, zoals Kelly die het dan inderdaad hypocriet vind van zichzelf ivm haar eten/tassen etc. Dat snap ik dan ook heel goed, het is ook een lastig iets om een standpunt over in te nemen en als dat je standpunt is is dat ook prima. Wat ik doe hoeft niet per defenitie goed te zijn, maar ik vind het goed. Hetzelfde zal ongetwijfeld voor jou ook gelden. Wat iedereen doet in zijn of haar leven is prima en heeft uiteindelijk geen effect op mij of mijn leven en ik ben wel de laatste persoon om iemand af te zeiken op hun manier van leven. Daar bereik je niets mee. Tuurlijk vind ik het rot dat mensen producten gebruiken die niet CF zijn, maar met iemand dwingen bereik ik niks. Met informatie geven vind ik dat je veel meer zal bereiken dan iemand shamen omdat ze denken wat ze denken of doen wat ze doen, en proberen hun standpunt te snappen ookal ben je het er niet mee eens. Zo probeer ik in ieder geval in deze situatie te staan met iedereen die ik spreek over cf/non-cf. Het is een van de meest onaangename discussies om te voeren en daarom dat ik me er vaak graag buiten hou omdat ik niet hou van de agressie en emotie die het bij velen los kan maken. Agressie vind ik geen mooie manier om te informeren of een discussie te voeren maar helaas blijft onbegrip en negativiteit voor elkaar vaak de ondertoon in zulke discussies.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-08-17 10:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 10:27

Voor mijn gevoel heb ik dat omschreven in dat stuk door te zeggen dat als je bij beide bedrijven niet meer koopt de omzet bij beide keldert en ze niet zien waar het aan liggen kan - voor hun gevoel kan het dan ook liggen aan een release die niet in de smaak valt. Dat heb ik denk ik niet duidelijk genoeg omschreven. Nu snap ik je vraag.

Ik snap jouw standpunt zeker want je hebt hele logische argumenten waarvan ik het nut ook zeker in zie dat ze gaan kijken van "oliebol, we verliezen overal winst: hoe dan".

Voor mezelf denk ik dat dit uiteindelijk minder effect zal hebben dan de mensen die bij het cruelty free dochterbedrijf blijven kopen. Of een groot bedrijf er uiteindelijk zo naar zal kijken, de tijd zal het leren, maar ik hoop zo enigszins mijn bijdrage te leveren aan de verandering. Ik snap je vraagtekens, echter staan diezelfde vraagtekens voor mij bij de beweging die beide bedrijven van de lijst schrapt. Dat betekent niet dat de manier waarop ik het doe beter is, maar dat ik geloof dat daar meer mee bereikt kan worden. Of dat ook zo is zal de tijd moeten leren uiteraard.

Ik snap dat je zo'n merk als niet-CF ziet, maar ik vind een merk niet-CF als zij zelf testen of verkopen aan China en hiermee tests betalen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-08-17 10:38, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 10:32

De Chinese markt is zo groot dat ik denk dat ze daar flink mee gaan verdienen. Of het het waard is om je voor duizenden klanten te "verloochenen" om het maar even zo te noemen als je jezelf als merk op zo'n hoog paard hebt gezet door te preachen dat je CF bent.... dat weet ik niet. Winst zullen ze ongetwijfeld blijven maken, geloofwaardigheid raken ze bij velen kwijt maar op geloofwaardigheid blijft een bedrijf uiteraard niet draaien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 10:38

Leys schreef:
Als ik even heel eerlijk mag zijn Chimello, dit bedoel ik dus, zo'n post.
Ik snap dat je het niet vervelend bedoeld, maar het leest alsof je het nogal ongenuanceerd hebt neergezet en dat kan bij een ander nogal naar binnen komen bij zo'n gevoelig onderwerp.

Ben het hier overigens mee eens. Het is een gevoelig onderwerp waarin meningen zo verdeeld liggen. Je hebt enorm goede intenties met wat je zegt, dat zie en weet ik. Maar het is niet altijd luiheid of een excuus en dat moet je ook begrijpen als je een CF gebruiker bent. Ik heb ook een tijd gehad dat ik dacht ja jezus, je wil gewoon niet. Maar door meer te praten over beweegredenen zoals in deze discussie, leer je zoveel meer en met begrip en respect ga je een ander snappen dat het niet een excuus is of luiheid.

Het IS ook een hoop. Ik ben per week alle sites aan het checken om te zien of al mijn merken nog CF zijn. Ik zoek een nieuwe kapper, moet oppassen met mijn droogshampoo, shampoo, oliebol, gaat Kruidvat niet ineens ook naar China? (oke kleine kans maar om een beeld te schetsen!). Verjaardag, mensen kopen makeup voor me omdat ze weten dat ik er gek op ben maar het is niet CF, poedersuiker, wat moet ik nu doen? Ga ik het alleen bij makeup houden of trek ik het door in shampoo? En als ik dat doe, dan ook voor afwasmiddel? oliebol, zojuist gehoord dat zijde niet diervriendelijk is en in cosmetics zit MAAR technisch gezien zijn cf cosmeticabedrijven die dit gebruiken gewoon CF want ze TESTEN niet op dieren terwijl het proces ZWAAR dieronvriendelijk is. Waar trek ik de grens? (Voor mezelf weet ik deze nu uiteraard).

Ik ben er CONTINU mee bezig en het vreet enorm veel energie en tijd. Dit is nog maar een zeer klein deel van mijn dagelijkse gedachtengang. Ja, in de winkel zoek ik binnen 2 minuten op google op "logical harmony *naam merk*" en krijg ik een resultaat en ja ik weet mijn favoriete merken inmiddels uit het hoofd maar alsnog moet ik wekelijks controleren of deze merken zich eraan houden. Ja, voor mij is dit alles het meer dan waard, maar ik snap dat een ander hier geen tijd voor heeft bovenop alle dagelijkse dingen.

Mijn moeder heeft er geen tijd voor bovenop haar gezinsleven waarbij ze met boodschappen al rekening moet houden met de eetgewoontes van 4 mensen, die krijgt het helemaal benauwd bij de gedachte dat ze andere schoonmaakproducten of afwasmiddel moet gaan kopen omdat haar merken niet CF zijn en dat SNAP ik. Ze is al zoveel tijd kwijt aan alleen rekening houden met onze eetvoorkeuren! Tuurlijk zie ik het graag anders, maar haar situatie laat het op het moment niet toe. Toch gaat ze vaak met me zitten en vraagt ze naar info over CF. Dat waardeer ik en dat waardeert zij. Ze wil het snappen, ze wil het begrijpen maar is op het moment niet in een situatie om het te veranderen, maar ze heeft het begrip en ik geloof dat over een tijd ze er wellicht ook helemaal mee bezig is als de tijd het toelaat.

In het begin moest ze nog erom lachen wat ik deed en vond ze het apart, nu snapt ze het en respecteert ze wat ik doe en toont interesse, maar ook omdat ik respecteer wat zij doet en me in haar redenen interesseer. Ik snap waarom zij het (nog) niet doet.

Begrijpen dat dit voor iemand niet mogelijk is op een bepaald moment of in een bepaalde gedachtengang is zo belangrijk. :j Respect en informatie gaan alles veranderen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 11:32

Mondy schreef:
qua wel niet CF... het liefst zou ik helemaal CF willen..wie niet !
Maar ik geef eerlijk toe dat ik de tijd er niet voor heb om bij alles uit te zoeken wat wel of niet CF is. Sowieso omdat ik dan niet het ene wel en het andere niet wil doen.
Ik hoop gewoon dat er ooit een alternatief gaat komen mbt die dierproeven :(
Ik probeer waar kan ervoor te zorgen dat ik er zo min mogelijk aan bijdraag ( bijvoorbeeld geen bont enz) en wie weet lukt het ooit om zo min mogelijk/geen producten van te hebben.

Als ik eroverheen gelezen heb alvast sorry, maar hoe doen jullie dat met medicijnen bijvoorbeeld ? Die worden wel allemaal/voor een groot deel getest toch ?

Maar is het niet een idee om er een apart topic van te maken ? Ervaringen/merken uitwisselen en waar iedereen vragen kan stellen ? Want het is zeker wel de moeite waard !

China is er mee bezig! *\o/* Er is een technologie die ze nu langzaam zijn gaan accepteren en gebruiken voor shampoo en andere producten! Dus fingers crossed dat ze snel overstag gaan om dit op alles te doen, China houdt de vooruitgang tegen.

Medicijnen vind ik heel moeilijk en moet ik me meer in verdiepen voor ik daar een goed onderbouwde mening over kan hebben. Makeup is een luxeproduct, geen levensbehoefte en er zijn talloze manieren om tegenwoordig te testen dus kan ik direct zeggen wat ik ervan vind. Medicijnen heb ik me nog niet in verdiept, eigenlijk alleen producten die ik koop. Ik weet nog niet of in de hedendaagse medicijnen er goede alternatieven zijn om te testen. (als iemand dit wel weet laat het aub weten! :'))

Het is wel iets waar ik al over nadenk, van wat als ik ziek ben en medicatie moet die getest is... het zijn nog steeds dezelfde dieren waar ik voor aan het strijden ben. Het houdt me bezig en vind het iets waar ik nog niet goed mijn mening over heb omdat ik er nog niet voldoende informatie over heb opgezocht. Ik ga er me eens meer in verdiepen!

Ik heb overigens vaker topics erover gezien op bokt vol haat en onbegrip. Ik merk dat er hier meer begrip is maar over heel het forum..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 11:52

Ik ga er maar even vanuit dat een deel over mij ging, dus hypocriet mag je me vinden maar je weet niet wat iemand ondertussen al aan het proberen is. Lichamelijk kan ik de overstap nog niet maken naar een vegan lifestyle en dus werk ik met mijn dokter daaraan zodat ik sterk genoeg ben om dat te kunnen doen. Daarnaast woon ik nog thuis waarbij ik de boodschappen niet doe en niet iedere avond hoef te koken en waar verwacht wordt dat ik eet wat op tafel staat en waar ik leef met mensen die de vegan lifestyle niet zien zitten. Ik heb het hier ook al uitvoerig met mijn ouders over gehad en zolang ik thuis woon gaat het niet gebeuren.

Dus, ja. Ik vind dit ik op dit moment alles in mijn mogelijkheden doe wat ik op DIT moment kan. Ben ik er al? Nog lang niet. Is iedereen het ermee eens dat ik alles doe wat ik op dit moment kan doen? Vast niet. Als ik op mezelf ben zal ik dit echt wel strenger door gaan voeren om te komen waar ik wil zijn. We hebben allemaal nog veel te veranderen, maar voor dit moment doe ik alles wat ik kan, in alle aspecten waar ik een verandering kan maken. Dat was ook wat ik bedoelde en niet dat ik nu al alles doe om de wereld beter te maken en vind het jammer dat er dan gezegd wordt dat ik niet alles doe wat ik kan. Op dit moment kan ik niet verder gaan dan wat ik heb gedaan en zo leef ik nu ook gewoon door bij te dragen wat ik kan in alle mogelijkheden die ik op dit moment heb. Overigens gaf ik ook aan cruelty free te leven en CF staat voor testen op dieren en dat ik nog niet dierliefhebbend leef maar daaraan werk.

Daarnaast vind ik het super dat je nu overgaat op vegan en dit ook toepast in je makeup.

En alles is inderdaad ooit getest, zelfs water. Maar we kunnen het verleden niet veranderen, we kunnen wel zorgen dat we de toekomst veranderen en dat er nooit meer wat getest zal worden.

Dit is het laatste wat ik erover ga zeggen want vind inderdaad de sfeer niet ten goede komen en dat onbegrip toch een nare ondertoon blijft geven.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-08-17 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 21:58

Long time no see maar aangezien ik weer eens echt tijd heb dacht ik, zal ik hier weer eens mee gaan posten? Als jullie dat leuk vinden uiteraard. :))

Ik heb niet stilgezeten in de periode dat ik afwezig ben geweest hier dus zal ook even een paar looks delen. Een aantal van de foto's zijn screenshots van Instagram omdat ik mijn foto's na een tijd van mijn telefoon af gooi. :) Een ding is denk ik wel duidelijk, ik hou nog steeds van de wat grovere 'scherpe' stijl en ik ben nog steeds groot liefhebber van kleur. :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 21:35

Joolien schreef:
Supertoffe looks Shizzel, maar ik vind je haar helemaal de bom!!! <3

Thanks! <3 Het is nu roze, maar ik mis het blauw echt enorm. Zodra mijn haar weer een beetje hersteld is ga ik weer terug naar blauw!

Djilna schreef:
Ja ik vind van deze reeks de onderste look nog steeds het gaafst :)

Ben ook extreem trots op die look nog. :j

Pluisje1998 schreef:
Weet niet of dit hier ook mag want het is niet echt een specifieke make up vraag, maar heeft er wel mee te maken.

Ik heb een paar maanden geleden mijn haar donkerbruin/bijna zwart geverfd. Nu ben ik van nature blond waardoor mijn wenkbrauwen en wimpers een beetje wegvallen als ik een make up op heb. Van mijn wimpers vind ik dat niet zo erg maar bij mijn wenkbrauwen erger ik me er mateloos aan. Conclusie is, daar moet ik iets aan doen. Nu teken ik ze ieder dag in met potlood, maar soms heb ik daar gewoon echt geen zin in. Nu wil ik ze dus eigenlijk verven, maar ik heb dus geen idee waar ik moet beginnen :') wat is nu de beste manier om dat aan te pakken? Denk niet dat ik de verf die ik op mijn haar gebruik op mijn wenkbrauwen kan gebruiken, want die vlekt vreselijk. Maar wat dan wel?

Als ik er echt niet uit kom ga ik op zoek naar iets om het door iemand te laten doen, maar liever niet ivm budget. Is er dus iemand hier die me wat tips kan geven?

Toen ik ze nog liet doen ging ik naar de Benefit bar in de Douglas. Is echter een paar keer flink verpest daar en wellicht te prijzig voor je. Was volgens mij zo'n 20 euro.

Heb ook nog geprofiteerd van die korting bij ICI, UD eyeliner voor moeders gekocht voor Kerst. Altijd handig die korting. *\o/* En van de week had BeautyBay 30% korting op single eyeshadows dus even wat Nabla, Coloured Raine en Sugarpill erbij gehaald. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 16:59

Thanks Melati. <3 Jouw looks zijn ook weer supergaaf! Leuk om te zien hoe je enorm vooruit bent gegaan. Heb je nog veel besteld bij boozy? Op je eerste foto, welke glitter heb je gebruikt? Doet me beetje denken aan die van MUR Pro!

Cherry krijg ik binnenkort als het goed is binnen. *\o/* Cadeautje voor mij, niet zelf gekocht voor de verandering. :D :') Qua 'kerstaankopen' voor mezelf.. ik ga mezelf met black friday via een vriendin uit de USA denk ik de Elements palette van UD cadeau doen.

linoleum schreef:
Niniane schreef:
Verveel me eerlijk gezegd nu met make-up haha. Vind de markt echt een beetje overvol.

Dit inderdaad heel erg. Volg nog steeds fanatiek Trendmood, maar er is zo goed als niets wat me enthousiast maakt. Plus dat ik al een redelijk grote en brede collectie heb. Scheelt, want ben koos geldloos en er is zo ook geen verleiding :')

Heb hetzelfde. :j Weinig waar ik echt van denk dit MOET ik hebben. Het enige wat me nu nog echt weet te raken is de kleurrijke palettes (ik wil meer geel :')).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 18:46

Is al een paar dagen! :j 30% tot wel 50% korting. Op heel veel goede merken. Heb een aantal dingen van Beautyblender en Zoeva besteld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 17:27

Het is volgende week toch pas Black friday? :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 21:43

Ik heb me toch zojuist een koopje gehad. :oo Becca Après Ski bij TKMaxx gevonden voor €35 met een beveiliging er omheen dus gloednieuw :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 17:37

Djilna schreef:
Met zo'n actie als deze zal het idd wel snel oplopen..

Valt mee. Gister besteld, vanochtend van beide een mail dat het is verzonden. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 20:36

En mij met mijn collectie verschillende merken en kleuren die volgens velen “allemaal hetzelfde zijn” ook niet, ik ben een echte enabler om je over te halen dingen te kopen. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 22:59

Shaggy09 schreef:
Wat gebruiken jullie om je foundation aan te brengen? Gewoon kwasten? Ben namelijk aan het twijfelen om the original beauty blender aan te schaffen. Vind 20 euro wel veel voor een sponsje, maar als het het geld waard is doe ik dat graag :j
Gebruik momenteel een synthetische stippling brush, niet verkeerd, maar kan beter. :P

Beautyblender. :j Vroeger altijd kwasten gebruikt en nu is dit toch echt mijn favoriet. Maar gebruik liever degene van BH Cosmetics, vind die fijner dan de echte BB al gebruik ik beide afwisselend van elkaar gewoon. Heb nu met de Beautybay sale van Beauty Bakerie besteld, een set van 6 stuks voor 12 euro. Ze voelen in ieder geval fijn aan, moet ze alleen nog uitproberen!

Melanie, gave look!

Aight, Flurries is zo mooi. <3

Jellybeans, ik heb wel eens eerder bij beautybay +- 2 weken moeten wachten. Is gewoon normaal. Soms ligt het aan je producten die je bestelt hoe snel iets verzonden is. Was die van je vriendin op dezelfde dag verzonden als die van jou?

Ben benieuwd of Lisa haar lijn nog gaat uitbreiden, maar ben bang dat het dan alsnog in de kleurtoon rood/oranje en nudes zal zijn. Vind deze kleuren niet boeiend genoeg voor mezelf. :))

Ik ben vandaag gezwicht voor de Super Shock vault van Colourpop. Geprobeerd mezelf om te praten maar helaas, ik was verliefd. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 23:27

Ben er zeker van dat ze jou heel gaaf zullen staan, ook die knalrode! Ben ook erg benieuwd naar hoe de finish op je lippen zal zijn. :j De oranje vind ik er nog best gaaf uit zien, dat is denk ik de enige die ik ervan zou dragen. Heb een beetje hetzelfde als jij denk ik, dat rood uit de comfortzone is. :')

Ik heb in m'n Beautybay order een lipstick van Melt Cosmetics binnen gehad, een supergave blauwe. Kan niet wachten deze te proberen nu m'n haar weer blauw is! :))

Ja echt, ik zag die foto's en op slag verliefd. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 12:34

Marrit13 schreef:
Oeh die vault, Shiz! <3 Heel heel gaaf, maar ik heb nog zoveel makeup wat ik wat meer moet gebruiken van mezelf :+ Heb nog teveel onderweg via groepsorders ook :') Plaats je swatch foto’s als het binnen is? :9

Wat heb je allemaal besteld? :))

En tuurlijk, zal sowieso swatches delen. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:37

Swatches is waarbij je je een “vingerspoor” aanbrengt op je huid met het pigment van de oogschaduw (of met de applicator van de lipstick( waarbij je kan zien hoe de kleur is en het pigment als deze aangebracht is op de huid in vergelijking met hoe de kleur in de verpakking eruit ziet. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 18:28

Djilna schreef:
Ik ken mezelf, ik ga het wel super zonde vinden om ze te gebruiken vanwege die speciale velvet textuur :')
Maar om nou een 2e set te bestellen zodat ik 1 set nieuw kan laten gaat me te ver :))

Oeh gaaf! Zo heerlijk jouw kleurrijke haar en makeup! Vond het roze met oranje/geel je ook zó mooi staan! Zo zonnig :D

Vergeten hierop te reageren. _O- Is inderdaad iets te om een tweede ervan te bestellen, maar je moet ze sowieso gaan gebruiken! Je kan ze altijd opnieuw bestellen als ze op een gegeven moment op zijn. :)) En thanks. <3 Vond het wel leuk, maar het roze was niet 'mijn ding', of ja, voelde er niet echt mezelf in - het geel vond ik wel echt geweldig. Haar natuurlijk helemaal verpest met bleken. :+

Marrit13 schreef:
@Shiz: Good Sport en Oeh La La van CP, nog 2 supernova’s, een Lux, bronzer van Phys. Formula, Coty Airspun, blender van RT, highlighter van Maybelline (Peach). Dat was het. Oh nee, lipkit van Bretman Rock xCP (de rode <3 ) en nog 2 CP highlighters.

Dus valt mee :') (de verslaving aan CP is overigens geheel jouw schuld }> )

Oehhhhhh nice! Welke highlighters heb je nog besteld? :)) Die Bretman collectie vond ik ook heel gaaf eruit zien maar toch maar niet besteld. Maar dat blauwe palette was wel echt wauw.. <3 En die schuld neem ik ook op me, volgens mij heb ik toen het hele topic hier ineens aan de CP gekregen. :') _O-

chimello schreef:
CP duurt deze keer erg lang, hoe zit het met jullie bestellingen?

Kan vanwege Black Friday drukte. :j Twee dingen besteld op de 20e, 22e verzonden maar dat was net 'daarvoor'. Verwacht hem binnen 1,5 week denk ik wel. Laatst was wel absurd snel. Vrijdag besteld, maandag (of dinsdag) in huis. Ongelofelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:29

Ohhh Over The Moon. <3 Ik weet 't niet zo, ben nog niet uit of ik die formule van de Jelly wel wil. := Vind het er een beetje gek uitzien qua formule, heb het niet zo op een jelly-finish. Mocht je er een bestellen, laat even weten wat je ervan vindt. :))

PostNL heeft flinke vertraging las ik al op de app door Black Friday..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 21:28

Djilna schreef:
Het is een limited edition. Als ze uitverkocht zijn, zijn ze op :+ Misschien kwamen ze volgend jaar dan weer. Maar vandaar de verleiding :')
Edit: ze vullen ze nu blijkbaar nog een keer aan (alles staat al op uitverkocht := ) maar blijkbaar wel beperkt.

Ja ik snap je hoor! En dat blauw staat je ook super!

Oh. :') _O- _O- Ik haat limited editions, dat geeft me altijd zo'n angstig gevoel. Nog nooit een product opgemaakt op mijn foundation na maar die 2 woorden geven me het gevoel dat ik 5 backups nodig heb. -O-

Berdien schreef:
Die Jelly's ben ik ook nog niet van overtuigd. Ben wel zoooo benieuwd naar mijn Disney Princess kleurtjes! En mijn drie nieuwe Lux'en. Beide pakketten zijn ondertussen onderweg naar NL :):)

Als het goed is bezorgd de man van de pakketten morgen mijn MAC'jes. Zalando zit inderdaad flinke vertraging op. Moet nog 3 paar zwarte overknee laarzen binnen komen (ik mag één paar houden :P ) en dat lijkt ook nog wel even te duren.

Heb je alle Disney Princess' besteld? Vind die lijn echt prachtig. <3 Ik had ze (bijna) allemaal. Heb Tiana laten gaan want draag die kleur niet echt, en had Jasmine gemist. De laatste restock wel kunnen bemachtigen. *\o/* De andere (Belle, Snow White, Cinderella) liggen al heerlijk in m'n collectie. <3

chimello schreef:
Ik ook niet meer!!! Ik sta op een no-buy. Wie heeft tips? :+
Want trendmood staat echt op mijn radar. In een maand 3 makeup bestellingen kan echt niet.
En sterker nog, mijn nieuwste palette is niet eens aangeraakt. Daar kijk ik momenteel alleen naar.

En ik zit nu op mijn werk me stierlijk te vervelen dus raad eens waar ik weer zit te browsen.
Begint met D en eindigt op ouglas. (en bokt, heel veel bokt)

Ik weet mezelf nog over te halen van m'n no buy af te komen dus euh. Succes. _O-

Gefeliciteerd Niniane!

Elke, lekker kind toch ook. <3 Kwijl me altijd weg bij jouw looks.

Zal zelf het vaste lijstje ook even overnemen. :j Ben half merkvast en half niet-merkvast. Kunnen jullie m'n favoriet raden? :+

Primer: Urban Decay
Foundation: Urban Decay
Concealer: Urban Decay
Poeder: Urban Decay
Highlighter: Urban Decay, Becca, Sleek, Smashbox, Fenty
Wenkbrauwen: Colourpop
Oogschaduw: Urban Decay, Violet Voss, ABH, Looxi Beauty, NYX, Sugarpill, Colourpop (veel meer maar dit zijn favorieten)
Eyeliner: Fenty
Wimperkruller: Catrice of Essence volgens mij
Mascara: Urban Decay Subversion/Perversion (vandaag maar weer gekocht want ben 2 mascara's kwijtgeraakt in 2 weken)
Lippotlood: áls ik het gebruik Urban Decay/NYX
Lipstick: Urban Decay, Colourpop, ABH, Sugarpill, Too Faced
Liquid lip: Urban Decay, ABH
Kwasten: Zoeva

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 23:26

Djilna schreef:
CP heeft komende 48uur weer free international shipping zag ik net.

.... oliebol. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 09:47

Ik heb gister 2 CP pakketjes binnen gehad van de free shipping. Mijn vault is nog onderweg.

Gister ook bescheiden gehouden. :)) Heb 2 orders geplaatst. 1 met een highlight, brow gel en brow dip en 1 met 4 super shocks. Welke liquid heb je genomen van Becky G?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 22:07

Marrit13 schreef:
Shizzel schreef:
Ik heb gister 2 CP pakketjes binnen gehad van de free shipping. Mijn vault is nog onderweg.

Gister ook bescheiden gehouden. :)) Heb 2 orders geplaatst. 1 met een highlight, brow gel en brow dip en 1 met 4 super shocks. Welke liquid heb je genomen van Becky G?

Mija <3

En wat heb jij gekocht? Die sss peachy set in dat kerstboompje is ook zo schattig. Maar. Ik. Mag. Niet.

Ohhh die is ook gaaf. <3

Heb de Part of Your World highlighter besteld en na het binnenkrijgen van Milky Way, Roy G. Biv en REM wilde ik toch ook de 3 andere hebben. :') Falling up, IRL en ZZZ (en Cattitude) zijn nu dus onderweg. :D

Heel gaaf palette Kwal, kan je veel kanten mee op! :j

Marit die swatch van Monster. <3

Melati mooie aankopen en leuke look er ook mee!

Ik heb nu met twee shoots van een vriendin mee mogen helpen voor de makeup (ze studeert fotografie) en mag morgen weer een keer. Vind het echt leuk dat ze me heeft gevraagd. *\o/* Is voor mij ook heerlijk om zo te kunnen oefenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 19:55

Marrit zal wel blij zijn om te zien wat ik net binnen heb gekregen. :))

Afbeelding
Afbeelding