[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Donnaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:08

Ik lees al een tijdje mee en ben de laatste tijd ook steeds meer bezig met makeup. Ik leer een hoop van dit topic!
Dit was mijn look van vandaag, nyx love contours all palette icm zoeva cocoa blend palette:
Afbeelding

Afbeelding

Donnaa_

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:22

Thanks! Ik ben nog veel aan het oefenen, dus ik hoop af en toe een goede update te plaatsen :)

Donnaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:29

Ik heb ook nog een bon van een tientje, ligt hier al een tijdje.. Ik weet het dus ook even niet :')

Donnaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 17:26

Heel mooi Melati!

Donnaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 18:27

Beautybay heeft flinke korting vandaag! (Al weet ik niet of de korting alleen vandaag is, kan het nergens vinden tot wanneer de korting geldt)

Donnaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 19:54

Shizzel schreef:
Is al een paar dagen! :j 30% tot wel 50% korting. Op heel veel goede merken. Heb een aantal dingen van Beautyblender en Zoeva besteld.

Oh zag het vandaag pas! Inderdaad mooie kortingen. Ik heb het juvia's place mini masquerade palette, een dose of colors lipstick en nog wat kleine dingen besteld. Ben benieuwd of het shippen langer duurt ivm de korting, had wel zoiets gelezen.

Donnaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 22:30

Aight schreef:
Niniane schreef:
Die kans is heel klein hoor. In een onderzoek van 700 mensen zijn er maar twee mensen waarbij een milde kleursverandering is geconstateerd.

Oke dan ga ik toch weer daarmee aan de slag.

Follow-up vraag: welke (oog)make-up remover gebruiken jullie? Ik heb nu die micellair van Garnier waar ik best wel tevreden over ben, maar verwijdert m'n mascara niet helemaal super

Ik heb dezelfde als jij hebt en gebruik daarnaast een cleansing butter van de bodyshop waar ik heel tevreden mee ben, deze:

https://www.thebodyshop.com/nl-nl/gezic ... /p/p000186

Donnaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 20:16

Voor de geïnteresseerden; Colourpop heeft gratis wereldwijde verzending t/m morgen :)

Donnaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 20:32

linoleum schreef:
Donnaa_ schreef:
Voor de geïnteresseerden; Colourpop heeft gratis wereldwijde verzending t/m morgen :)

Oehhh ik ga kijken. Moet nog een nieuwe Cami.

Ik heb het yes please palette, een concealer, eyeliner en liquid lipstick in ‘Bumble’ gekocht.
Ik ben benieuwd hoe lang de shipping gaat duren, laatste keer dat ik kocht echt wel een tijdje gewacht.

Donnaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 10:38

Banyu schreef:
iemand die deze toevallig gebruikt, gebruik normaal de mac primer. Maar deze is goedkoper met meer inhoud?

[ [url=m/E9uIrN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geen ervaring, maar wel geïnteresseerd!
Mocht je hem kopen, zou je dan je ervaring willen delen?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie