Shaggy09 schreef:Even een vraagje voor de oogschaduw liefhebbers, welke vinden jullie nou het fijnst? Ik wil een nieuw palette halen maar twijfel heel erg tussen Anastasia en UD.
Uit deze 2 verkies ik ABH echt ruim boven UD, ik heb van beide merken meerdere paletten. Hoe het komt weet ik niet maar ik heb zo weinig met de UD palletes hoe graag ik het ook zou willen, Heat vorig jaar was echt zo'n teleurstelling

Kan er maar weinig mee. Fallout overal op mn gezicht, lastig om fijn op te bouwen, in tegenstelling tot ABH. En daarmee niks van fall-out onder m'n ogen, ook niet met subculture wat toen zo'n drama was volgens alles en iedereen, dat is onderhand zelfs mijn favoriete pallete geworden.
Wat ik met ABH fijn vind is dat je er in 1 keer meer pigment uithaalt, soms bijna 'teveel' pigment was je dan echt weer goed en voorzichtig moet gaan aanbrengen en blenden. Waarin UD voor mijn gevoel iets meer 'buildable' is. Dat maakt voor mij denk ik het meeste verschil.
Het zal wat mij betreft alles te maken hebben met persoonlijke smaak, techniek, en producten die je onder de oogschaduw gebruikt en alles bij elkaar kan ik beter overweg met ABH dan UD. Terwijl het voor mijn gevoel kwalitatief echt goede producten zijn beide, dus om de kwaliteit hoef je een van beide niet te laten.
Maar dat is zo persoonlijk, genoeg mensen die UD hemels vinden werken en niks kunnen met ABH.
Als je echt twijfelt misschien even kijken of je met beide merken wat kan klooien in de winkels/bij iemand die het heeft. Ligt er idd ook een beetje aan of je echt twijfelt tussen de merken op zich of juist specifieke paletten van beide?