Afvallen 2019

Moderators: Hanmar, Polly, EvelijnS, benangelique, Dani, Shanna, khirshanta

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bon_ita

Re: Afvallen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 10:07

Ik ga er ook weer voor! Vorig jaar 10 kilo afgevallen, helaas de laatste tijd vanwege stress etc veel chocolade gegeten en gebruik gemaakt van thuisbezorgd dus ik durf even niet meer op de weegschaal te staan. :o

Save the horses, ride the cow }:0 boys

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 17:28

Morgen ga ik voor het eerst weer op de weegschaal staan. Ben nu een weekje gezond bezig dus nu durf ik het mentaal ook aan om de confrontatie met de weegschaal aan te gaan haha.

Vanavond is het leftover dag. Heb kip ketjap gemaakt met broccoli en een beetje rijst.

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 10:07

Vanmorgen op de weegschaal gestaan, de kerstkilo’s zijn er gelukkig vanaf. Ik wil dit jaar heel graag 16 kilo afvallen. Ben inmiddels ook weer begonnen met alles invullen in mfp. Hopelijk gaat het mij lukken. :Y)

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 09:12

Ik ben echt een beetje verdrietig. Er is een halve kilo bij in plaats van af, terwijl ik super gezond heb gegeten en gedronken en veel heb bewogen. Snap er echt niks van. :\

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 09:41

Dat zou het misschien wel kunnen zijn.. ik krijg super veel complimenten van mensen om hij heen dat ik er zo goed uitzie zonder dat ze weten dat ik aan het dieeten ben. Daarom schrok ik net echt heel erg van de weegschaal want die laat dus het tegenovergestelde zien. Misschien inderdaad meerdere keren pw wegen, ik ga eens kijken wat voor verschillen ik daarmee zie!

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 13:12

Dreamy schreef:
Sport je er ook bij?

Ik wandel elke dag een uur in hoog tempo en rijd 2x pw paard. Vorig jaar heb ik een tijd aquarobics gedaan, in die periode ben ik veel afgevallen. Zit er over na te denken om dat weer op te gaan pakken. :o

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 20:18

Ik heb mij ingeschreven bij Weight Watchers! Ze hadden nu best een leuke aanbieding en ik hoop dat door het punten tellen ik mij meer bewust word van wat ik in mijn mond stop. :o

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 22:36

kiddokids schreef:
Bon_ita schreef:
Ik heb mij ingeschreven bij Weight Watchers! Ze hadden nu best een leuke aanbieding en ik hoop dat door het punten tellen ik mij meer bewust word van wat ik in mijn mond stop. :o

heb je de app al gedownload die is echt top

Jaa :D ga hem morgen voor het eerst echt gebruiken. Ben benieuwd!

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 08:31

Vorige werk was ik nog een verdrietig ei omdat ik aangekomen was i.p.v. afgevallen. Deze week ben ik ineens 2 kilo lichter. :D *\o/*

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 17:52

CupCakes_ schreef:
Beterschap allemaal!

Ik ben van het koolhydraatarme afgestapt. Het werkte voor mij niet meer. Hoe doen jullie dat met eten? Houden jullie je aan een bepaald ritme of gewoon gezond eten? :)

Ik eet gewoon 3 keer per dag een gezonde maaltijd en tussendoor wat fruit.

Ben sinds 2 weken ongeveer bezig met weight watchers. Per dag krijg je een bepaald aantal punten wat je ‘op mag eten’. In mijn geval is dat 27 punten. Alles wat je in je mond stopt heeft een bepaald aantal punten. Dat heeft mij heeeeel bewust gemaakt van wat wel of niet verstandig is om op te eten. Fruit en groenten hebben geen punten trouwens. Net zoals kipfilet en kalkoen. Dus daarmee kan je sowieso hele mooie maaltijden mee samenstellen.

Afgelopen zondag ben ik naar Jumping Amsterdam geweest. Daarna een burger bij de Mac gegeten. Voel mij daar nog schuldig over en hoop dat het zondag niet op de weegschaal te zien is. }>

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 14:59

opisop_shop schreef:
Noten zijn wel gezonde snacks maar bevatten wel veel calorieën.

Als we een keer een nieuwe oven hebben wil ik groente chips gaan maken.
Nu paar keer in de magnetron gemaakt maar heb je geen lekkere bite.

Ik ben nu zo'n 4 week bezig bij de afslankliniek en sta op -6.5 kilo.
Ik weeg mij dagelijks. Vaak ochtend en avond, zodat ik mijn voeding evt kan aanpassen. Dat houdt mij gemotiveerd maar is voor mij geen obsessie.
Omdat ik veel overgewicht heb mag ik veel eten vind ik zelf.
Moet nog 30 kilo af.

[ [url=m/GYTkXh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit ziet er inderdaad prima haalbaar uit!
Wat eet je zoal in de avond? Heb wat inspiratie nodig. :')

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 10:01

Ik heb mijn weegmoment ook weer gehad. Geen grammetje afgevallen of bijgekomen. Ergens heel teleurgesteld, aan de andere kant heb ik niet een hele gezonde week gehad dus misschien moet ik juist blij zijn dat er niks aan zit.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie