DonnnavZ schreef:My fitnesspal zegt dat ik nog (met training eraf) 800 kcal over heb voor mijn doel wat volgens de app 1280 is....
Denk niet dat calorieen tellen iets voor mij gaat worden, voor mijn geboel moet ik ruim onder 1200 blijven wat dus helemaal niet zo is.
Denk dat ik gewoon stop met snacken probeer volkorenbrood te eten en water ipv ijsthee.... Dat zou het al moeten doen naar mijn idee..
Ook voor jou geldt, reken je BMR eens uit. MyFitnessPal geeft richtlijnen in de doelen die niet of amper gebaseerd zijn op je gewicht en lengte waardoor bijna iedereen op 1200 kcal uitkomt, terwijl dat voor veel mensen gewoon uithongeren is. Al helemaal als je zwaarder of langer bent zou het zomaar kunnen dat je veel te weinig eet, waardoor je lichaam op het moment dat je het wel weer normaal gaat voeden alles op gaat slaan in de vorm van vetreserves. Je valt misschien wel iets minder snel af maar het is veel gezonder voor je lichaam als je gewoon goed onderzoek doet naar wat je nodig hebt op een dag en hoe je dat het beste in kan delen.