Afvallen 2019

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Olina

Re: Afvallen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 01:55

Ik kom me hier ook melden! Ik wil graag een kilo of 20 kwijt, niet in de minste plaats voor mijn pony. Ik rij nu nauwelijks met haar en wil pas eigenlijk weer meer gaan rijden als ik een kilo of 10 kwijt ben, dus een mooie motivatie!

Een aantal jaar geleden door overgevoeligheid voor een stofje van de pil ben ik 20 kg aangekomen en dat is er niet echt meer af gegaan. Ik ben recent bij de diëtist geweest omdat ik er echt klaar mee ben, maar de decembermaand is een ramp. Dus in januari start ik met een schone lei! Mijn vriendin waarmee ik samenwoon wil ongeveer eenzelfde aantal kilo's eraf, dus we gaan het mooi samen doen :)

Sporten lukt mijn helaas niet door een chronische aandoening waarbij ik eigenlijk vrijwel niks mag, maar ik hoop wel (veel) meer te gaan wandelen, zowel met als zonder pony. Ook een uitdaging, want na een val heb ik ook nog eens artrose in mijn enkel wat opspeelt bij wandelen. Maar ik ga ervoor!

En verder gewoon écht gezond eten, zonder daarin door te slaan. Het maakt me niet uit hoe snel het gaat, als het maar gezond gebeurd :)

Skye, arabierenkruising, merrie, 6 jaar
Mish & Olina, ik vergeet jullie nooit :(

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie