Door thuis zitten en stoppen met paardrijden is er heel wat bij gekomen dus ik ben hard aan het werk, er moet minimaal 30 kilo af

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Giolli, Dani, Mjetterd, Sica, ynskek
Mi_Amore schreef:romyamb schreef:het boek 'models in shape' is ook heel fijn, ben en zal nooit model worden maar staan fijne schema's in voor sporten en voeding!
Wat voor schema’s qua sporten? Heb je wat voorbeelden? (Pb mag). Klinkt interessant!
ScarOfWars schreef:[/quote]1. Linnie050 -6 kilo
doel conditie/afvallen/strakker
2. Nine1987 -10 kilo
Doel: afvallen, betere conditie,
regelmaat in maaltijden
3.xApple - 6,5 kilo afvallen, gezonder eten en meer bewegen.
4. ScarOfWars -20 kilo
Doel: afvallen, betere conditie/meer
bewegen en mijn lichaam accepteren.
5. Romyamb -min.20 kilo
Doel: afvallen, spieren herstellen en conditie verbeteren.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
Danuah schreef:Vraagje vanuit mijn kant.
Ik ga dus sowieso tot de zomer naar het buitenland waar ik geen sportschool abbonoment kan nemen, maar wel de hele dag buiten bezig ben.
Mijn doelen zijn dan ook afvallen/strakker worden en meer conditie krijgen. Dit dmv gezonder eten, niet snoepen en meer bewegen.
Maar: ik ben hartstikke allergisch voor al het fruit.
Weten jullie misschien andere goede opties voor tussendoor of in een shake?
xxxmh schreef:romyamb schreef:kommetje yoghurt met fruit als ontbijt een optie?
Ik lust alleen yoghurt als er suiker in zit dus dat lijkt mij ook niet goed. En vult dat goed? Anders moet ik misschien aan die smaak wennen zonder suiker?
Ceffyl schreef:Ik ga pas 2 januari beginnen. Er ligt nu nog zoveel lekkers in de kastProbeer wel al een beetje af te bouwen. Mijn hoofd denkt nu dat ik het makkelijk ga aankunnen in het nieuwe jaar, maar weet nu al dat de snack-trek meedogenloos is als hij aantrekt
Wat doen jullie als je enorme trek hebt in iets zoets? Een bakje yoghurt geeft mij dan echt geen voldaan gevoel.
Gebruikers op dit forum: _Covergirl_, AnoukWelsh, betadine, Eleadoras, Escamilla, fiandor, fiija, GoogleAdsense, MariskaFally, martine0503, Mjoor, nessinator, sanie22, Thrive, zonnebloem18 en 54 bezoekers