Afvallen 2019

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Amaryllis

Re: Afvallen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 21:05

Nou ik sluit ook aan in de rij! De eerste 5 kilo zijn er in september /oktober al af gegaan door veel water en suikervrij te eten. Ook geen suikervervangers zoals cola zero, aspartaam of stevia. Was echt afgekickt ervan maaaaar helaas gooide een vakantie in november mij terug in mijn slechte oude patroon.

Ik start heel cliché 1 janauri

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 10:16

Leuk dat er hier trouwens meer mensen Weightwatchers volgen, daar ga ik ook weer mee aan de slag want ik vind de mindset die je er van krijgt heel fijn!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 22:02

WW gaat niet over calorieën, de punten worden opgebouwd uit je macro's en de verhouding daartussen. Dus je gaat vanzelf makkelijk de conclusie trekken of voedingsmiddelen het voor jou waard zijn om in de app in te voeren. Als het heel veel punten zijn is dat natuurlijk soms echt balen, tenzij er een keer bewust gecheat wordt. Ik weet dat ik er veel aan heb maar het is inderdaad wel een investerinkje elke maand.

Mijn vaste weegdag wordt weer de vrijdag :j

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 16:09

linnie050 schreef:
Komt Cambridge op hetzelfde neer?
[ [url=m/h8cHWc.png]Afbeelding[/url] ]

Mocht je Weightwatchers bedoelen: nee, in de verste verte niet!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 20:03

Rebecca, als Ontbijt: kwark met kokosrasp en evt wat noten? Zo klaar en erg voedzaam.

Drinken : water water water. Trek? Eerst 2 glazen water en dan kijken of je na een paar minuten nog steeds trek hebt ;)

Oudjaar wordt voor mij ook echt oudjaar.. :') vandaag weer een fles champagne gekregen en die gaat sowieso op haha! En mijn bodem zal niet bestaan uit eiwitten en groente kan ik je vertellen :))

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:28

SteffiiY schreef:
Het lijkt mij wel leuk om een whatsapp groepje te hebben met een aantal omdat ik maar weinig op bokt actief ben. Zijn er meer mensen die dit leuk vinden? Lijkt mij goed om elkaar juist te motiveren..

He, dat vind ik een goed idee :j

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:31

_San87_ schreef:
Ik las dat iemand per 1 januari begint. Ik ook maar denk ik. Ik vond zojuist een Vienetta ijsstaaf in de vriezer :=.

Ik start pas 2 januari.. Het enige wat namelijk helpt tegen een kater is vet en veel. En dan bedoel ik geen avocado of ongezouten nootjes :')

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:23

Afkicken van suiker duurde bij mij 2 weken tot het weer een beetje normaal voelde. Maar ik nam dus ook geen suikervervangers, honing, stevia etc. Was echt wel pittig maar 2 januari ga ik weer cold turkey er van af

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 07:37

Op Pinterest is ook veel te vinden over suikervrij. Ik heb dit gedaan in overleg met een deskundige dus was echt een bewuste keuze. Je haalt voldoende natuurlijke suikers uit gezonde voeding, fruit eet ik namelijk wel (max 2 stuks).

Ik ben echt suikerverslaafd geweest en heb gemerkt hoe goed ik mij voelde zonder (of iig zo min mogelijk). Geen opgeblazen buik, minder buikklachten, geen energie schommelingen meer. Buikvet is ook vooral de ophoping van suiker is mij verteld, en afgaande op het effect wat de suikervrije periode op mij had durf ik dat ook echt wel te beamen. Had een suikerspin op m'n buik :+

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 15:55

DideH schreef:
Leuk idee :) Is ook wat rustiger dan een appgroep voor mij, heb al genoeg groepschats die steeds ontploffen :=

Tot nu toe geen last van :D

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 16:15

naomiiiii schreef:
0p, 5p? Welke app oid gebruiken jullie? :+ Enigste die ik ken is myfitnesspall maar die werkt gewoon met calorieen.

Dat is vanuit weight watchers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie