Afvallen 2019

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Ladybird, Hanmar, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

benangelique
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Ik kom misschien naar Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 09:32

Check!
4 jaar terug 13 kilo afgevallen met ww. steeds keurig op gewicht kunnen blijven, tot ik 2 heupoperaties kreeg dit jaar en ik de eerste keer 10 weken thuis zat en nu al 14 weken. Ik ben een emotie en frustratie eter met het gevolg dat ik nu 6 kilo zwaarder ben dan voor de tweede operatie. Met een lengte van 1.73m weeg ik nu 72.4 kg.
Die 6 kg moet er dus weer af. Ik voel me dik en ongemakkelijk maar blijf maar door eten en vooral snaaien

...

benangelique
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 13:30

Ww maakte mij héél bewust van voeding. Wat is het me waard dacht ik bij iedere hap. Is 1 croissant het me waard om 1/3e van de benodigde calorieën per dag te eten?

...

benangelique
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 23:48

Nikass schreef:
benangelique schreef:
Ww maakte mij héél bewust van voeding. Wat is het me waard dacht ik bij iedere hap. Is 1 croissant het me waard om 1/3e van de benodigde calorieën per dag te eten?

Maar dat is dus denken in calorieën, en nitin gezondheid. Calorieën zijn niet persé slecht. En van weinig calorieën kan je toch aankomen, als het slechte calorieën zijn.

Ben ik niet met je eens. Want vul ik een holle kies met veel kcal die niets voor mijn lijf doen (en daarom veel punten telt) of kies ik voor andere producten, zelfde kcal maar veel meer voedingswaarde?

...

benangelique
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 21:37

_LauraD schreef:
Heeft er iemand ervaring met Project Gezond? Twijfel of ik met dat dieet ga beginnen. Heel veel succes allemaal trouwens!

Gedaan. Lekker eten maar voor mij niet vol te houden. Ik kan er niet tegen als de hele week voor mij is uitgekauwd en ik geen enkele keuze zelf mag maken.

...

benangelique
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:44

Ik ook 2 januari. Ga dan ook op de weegschaal en weet dan hoeveel er af moet om terug te komen op 66 kg. Ik gok een kilo of 8

...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie