In dit topic kan je terecht met al je vragen en opmerkingen over nagellak. Hou hierbij wel rekening met het feit dat dit topic op MW staat en het dus de bedoeling is om ontopic te posten. Daarnaast gelden uiteraard ook de normale boktregels.
Even een vraagje (of eigenlijk 2) over het maken van newspapernails: Hoeveel % alcohol moest je ook weer gebruiken? En ik vroeg me af, kun je ook zelf dingen printen en die op je nagels gebruiken?
Aah, hier is het topic! Leuke cupcake-nagels lesilla, maar 't is volgens mij wel moeilijk om dat goed te combineren, zonder dat 't te kinderachtig/druk/too much word.
Vind het ook leuk, vooral fantastisch dat mensen het zo goed kunnen maken. Vind het gewoon lakken soms al lastig genoeg hahah! En de valse nagels zullen ze er wel niet elke keer afnemen neem ik aan?
whatever you wear, always dress to kill.. *dyslexie*
Ben benieuwd Sani! Waar had je ook al weer besteld?
Astra: Zo hoog mogelijk was het toch? 70% ofzo? Of was het nou 40?
Pfhoe, dat is een werk ook nog, die cupcake nagels!
Ik ben nu (voor het eerst) een panterprintje aan het maken, dat ziet er ook echt zoveel makkelijker uit dan het is zeg. Iemand nog bruikbare tips daarvoor?
Nee sorry, ben helemaal niet thuis in het hele nail-art gebeuren. Ga morgen denk ik maar weer wat lakjes bekijken in de winkel, en als daar niks leuks te vinden is, op internet bestellen.
vind de glow in the dark van CG zwaar tegen vallen. zeker voor de rijs. had het nog zo gevraagt maar hij zou echt goed licht geven. bij MF gekocht dus die weten neem ik aan toch wel wat ze verkopen. grrrrr. moet je er een felle lamp op zetten om op te laden zeg maar of iets anders?
Bo, Doubey en Kayla, jullie hebben voor altijd een plekje in mijn hart. Daro en Skyler, welkom thuis. http://www.dutchpridedragons.nl
Grr door het vorige topic ben ik ook begonnen! Heb nu rusty but sexy op van Catrice met de nail airt special effect topper van Essence eroverheen (die met al die kleurtjes) staat echt superschattig