Wie skate nog meer?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:03

haha het telt op hoor, meestal doe ik een rondje van 10-14 km, maar moet nu een langere route zoeken :+

Op zoek naar een leuke fotoshoot, omgeving Ridderkerk?http://www.SuzanneFotografie.nl :wave:

Benieuwd naar mijn fotografie?

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:05

Oke anders kon ik het al vergeten om ooit in de buurt van de eerste te geraken :') Ik ga straks waarschijnlijk ook een rondje maken. En ik neem mijn skates mee op vakantie, hopelijk hebben ze in Oostenrijk goede paden :D En vlieg ik de berg niet af :+

Sultan <3

Chantalla

Re: Wie skate nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:07

Suuszels, jij mag niet meer dan 6 km, anders sta ik weer derde :+

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:11

Chantalla schreef:
Suuszels, jij mag niet meer dan 6 km, anders sta ik weer derde :+

Ik beloof niks O:)

Op zoek naar een leuke fotoshoot, omgeving Ridderkerk?http://www.SuzanneFotografie.nl :wave:

Nadjajump

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:12

Haha mijn doel is nog steeds om in de buurt van jullie te komen :')
Alleen jammer dat ik hier omringd ben door viaducten of hoge bruggen, en dat ik daar nu echt nog niet overheen durf... Ik kan met moeite een rondje van 10 km maken zonder zandpaden of viaducten tegen te komen :+
Maar vanavond ga ik weer :D

A scientist is always fine ~ Carlos

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:28

Bedankt iedereen die antwoord heeft gegeven op m'n vraag. Handig dat ie de resultaten direct in de challenge verwerkt! Jullie zijn lekker fanatiek zeg!

Momenteel fiets ik elke dag naar m'n werk (15 heen, 15 trug) en heb ik 's avonds niet zoveel zin meer om te skeeleren, maar dit weekend ga ik er weer aan geloven :)

Staan jullie behalve op skeelers in de winter ook op schaatsen?

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:53

Alle kilometers die geregistreerd worden onder 'skaten' worden meegeteld hoor! :)

Ik schaats 's winters alleen als er een flinke laag ijs ligt...

Zoek je een leuke naam voor je paard? Kijk dan snel op www.paardennamen.nl!

_Siri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:00

Hoi!

Ik wil ook - weer - gaan beginnen met skaten. Alleen ben ik nog opzoek naar fijne skates/skeelers..

Ik heb nu gewone 'oude' inline skates (die zijn denk ik al 10 jaar oud) en vorig jaar heb ik 2e hands 5-wielers gekocht. Alleen zijn deze te laag (weinig steun om mijn enkels) dus dat rijdt ook niet fijn.

Wil graag wat langere afstanden gaan skaten en ook wat grotere wielen. Liefst niet duurder dan 100 euro.
Iemand tips voor een bepaald soort/merk?

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:06

Hehe het duurt even maar dan sta je ook weer bovenaan.. Route was toch niet ideaal, nog even verder kijken naar een nieuwe...

Siri, mijn skeelers zaten tegen de 200 euro aan. Ik denk dat je het beste naar een goede winkel kan gaan en je laten adviseren en er meerdere passen :j

Schaatsen doe ik eigenlijk nooit, maar afgelopen jaren heeft het ook weinig gevroren.. Er is wel een ijsbaan maar dat is toch niet zo leuk

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:10

Zo, jij hebt een flink rondje gereden zeg!

Mijn skeelers komen van marktplaats. Op de goede gok gekocht en ze zitten heerlijk vergeleken met de oude skates. Ben vantevoren wezen passen in een winkel, maar daar hadden ze eigenlijk alleen maar lage modellen en dat wilde ik niet.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:27

Oh en kijk eens wat ik tegenkwam tijdens het skeeleren! een hertje!
Afbeelding
Ook nog een haas en een fazant maar die heb ik niet op de foto

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:43

Zo, wat een km's zeg Suuszels, goed bezig!

Wij hadden blijkbaar clubwedstrijden vanavond, daar was ik niet op voorbereid. :')

Welkom _Siri! Als ik het goed begrijp ben je dus op zoek naar skeelers met een hoge schoen en 90 of 100mm wielen? Met dat budget zou ik eerst even kijken wat er op marktplaats wordt aangeboden denk ik.

I want to thrive, not just survive.

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 15:56

ahhh wat leuk.. een hertje! Als ik m'n rondjes maak, kom ik alleen maar koeien en schapen tegen :P

@ _siri, skatedump heeft ook een goede site, zijn skeelers in verschillende prijsklassen te koop. Marktplaats is inderdaad goedkoper, maar qua maat meer een gok als je niet kunt passen.

Als je comfortabel wilt skeeleren, zou ik gaan voor een iets hogere prijs. Goedkoop is duurkoop soms..

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 08:57

Ik wilde jullie vanavond weer inhalen, maar als het weer zo blijft wordt dat niks -O-

ikkuhh90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:23

Ik skeeler ook regelmatig. Kan ik meedoen met endomondo?Of hebben jullie al heel veel km gemaakt?

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:27

Tuurlijk kan je meedoen! Ik sta zelf nu op 73 km met endomondo maar de onderste staat op 23 geloof ik.. Dat is nog wel goed in te halen, ik weet niet hoe ver je meestal skeelert?
bovendien ga ik binnenkort op vakantie en skeeler ik niet (dan zit mijn koffer gelijk vol haha)

ikkuhh90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:30

Dan wil ik graag meedoen, waar ik kan ik me aanmelden of welke gegevens moet ik geven? Heb er niet zoveel verstand van.
Meestal skeeler ik al snel een rondje van 10 á 15 km en soms ook veel langer. :)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:32

Als je paardennamen PB't kan zij je toevoegen :j

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:39

Chantalla schreef:
Ik wilde jullie vanavond weer inhalen, maar als het weer zo blijft wordt dat niks -O-

Dit dus. -O-

Welkom ikkuhh90!

ikkuhh90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:40

Suuszels schreef:
Als je paardennamen PB't kan zij je toevoegen :j

Dankje wel, ik heb een PB gestuurd.

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 10:56

Hoi!

Sinds een tijdje heb ik ook skates aangeschaft, softboots van K2 ofzo iets :+ heb er niet zoveel verstand van nog haha.

Ik wil er graag mee naar stal skeeleren, 9km enkele reis. Heb een eerste rondje gedaan van 5,5 km. Dat ging in principe goed, maar ik kreeg wel last van mijn scheenbenen. Is dat een kwestie van vaker doen?

En gaan jullie in gewone kleding of sportkleding? En waar houd ik m'n handen? Hahaha

Ik zag ook iets over endomondo, lijkt me leuk om mee te doen, want nu gebruik ik ze veels te weinig..

There is no secret so close as that between a rider and his horse

[UK] [SCH][WIP] BMC Don Cardinale & Marrigje van Baalen (100x180)

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 12:48

Ik heb wel sportkledij aan. Een short en een t-shirt van de Decathlon dat zweet opneemt :) En natuurlijk bescherming :D

Sultan <3

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 13:15

Welkom _Deniise_!

Last van de scheenbenen kan idd door gewenning overgaan. Zou het nog even aankijken de komende tijd, als het niet beter wordt kan het ook aan iets anders liggen.

Ik skeeler in een skeelerpak (met helm en polsbescherming) en met de handen op m'n rug, maar ik ben dan ook vrij serieus. :P

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:08

Heb net nieuwe skeelers van rollerblade en WOW. Net 2de keer erop, was echt wel wennen met een lage schoen, maar mijn snelheid die ik goed kon volhouden voor langer was 28 km/u en mijn topsnelheid (kan echt nog wel harder, maar dat durfde/kon ik niet, ben nog niet stabiel genoeg haha :P) 41,5 km/u :wow: ik denk dat ik ga skeeleren in plaats van fietsen zo :D

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:49

Bescherming heb ik nog niet, maar ik ga ook nog niet zo heel hard haha :D wil wel gaan zoeken naar polsbeschermers etc.

Ik hoop maar dat de pijn in m'n schenen overgaat na een paar keer skeeleren. Moet alleen minstens 3 dagen niks doen voor ik weer kan skeeleren zonder pijn..

Ik heb ze even gegoogled, ik heb deze :
Afbeelding

There is no secret so close as that between a rider and his horse

[UK] [SCH][WIP] BMC Don Cardinale & Marrigje van Baalen (100x180)