Wie skate nog meer?

Moderators: Polly, Hanmar, EvelijnS, Shanna, Dani, benangelique, Ladybird

Dagmar80

Re: Wie skate nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 17:00

Je moet ook niet kijken naar je gewicht, maar naar die broeken die losser gaan zitten :p Spiermassa is nou eenmaal zwaarder, maar wel gezonder! Wel fanatiek hoor elke avond!

Ik zoek nog naar een fatsoenlijk (fiets)pad om te skaten...

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 17:02

Broeken die losser gaan zitten.. Haha :')
Elke avond is fijn. Minder verkeer, oortjes lekker in :j Heb wel 2 lampjes aan mn skeelers, rood aan mijn linker en naar achter ( Zodat er gezien word hoe breed ik kom ) En aan rechts wit naar voor. Plus een veiligheids vestje.

Hier zijn hele fijne paden :j ook veel nieuwbouw, daar zit een nog niet zo lang geleden geasvalteerde busbaan, en dat is echt fijn :) Gaat ook alleen maar een bus over en fietsers.

It doesn't matter if you're weak; if you struggle hard enough, you can make a miracle happen.

Marjo89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 18:45

Hier ook ideale stukken. Vooral lang ook.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 19:19

Jippie! Heb net voor het eerst sinds een half jaar weer op mijn (quad) skates gestaan. 4 kilometer. Ik heb twee jaar terug een blessure opgelopen aan mijn enkel en sindsdien niet meer pijnvrij kunnen skaten. Dus wil nu weer heel erg rustig aan gaan opbouwen :)

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 19:28

Hallo, ik wil me ook graag melden :D
Ik skeeler met 5 kleinere wielen, pas een half jaar dus nog niet heel stabiel. Hiervoor altijd op skates geskeelerd :)

.

prugelpiet
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 19:43

Laatste steesds laten zitten door afzeggen vriendin.
Binnenkort met mamslief lekker groot rondje :D

Een herinnering in liefde, is een herinnering voor altijd.

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 19:57

prugelpiet schreef:
Laatste steesds laten zitten door afzeggen vriendin.
Binnenkort met mamslief lekker groot rondje :D

Wees blij dat je moeder skeeleren kan.. mijn moeder gaat vol op haar plaat :o

It doesn't matter if you're weak; if you struggle hard enough, you can make a miracle happen.

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 20:24

Haha, hier iemand die toch echt liever alleen skeelert, muziekje in en genieten maar :o

.

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 20:25

nouu ik ben vanmorgen met buuf een rondje wezen doen
(echter gaat de buuf op kangojumps) mee maar goed
lekker veel gekwebbelt en nog geen 10 min op pad lag ik vol op mn plaat
op het fietspad lag er grond met paarden mest (soort potgrond) en hop daar lag ik denk iets tussen mn wieltjes gehad want het ging eigelijk heel lekker

ben dik 3 kwartier bezig geweest en tussen door paar pasjes rustig aan gedaan
voelde me super na het skaten maar nu ik zit voel ik alles hihi

onze zoon Dylan geboren op 01-12-11

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 21:37

Ik vind alleen skaten ook lekker! Muziekje op, lekker je eigen tempo, prima! Succes met de spierpijn caboclo, vervelend dat je gevallen bent!

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 22:29

Brechtje_A schreef:
Haha, hier iemand die toch echt liever alleen skeelert, muziekje in en genieten maar :o

Ja dat heb ik ook!

~ If you believe horses don't know how to count, put three carrots in your pocket and give him only two...

Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 22:36

Vroegah skeelerde ik mega veel , maar tegenwoordig niet echt meer. Ik was vaak uren wel weg :P , misschien eens opnieuw skeelers kopen :P

Ssstt

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 23:25

Die lange paden klinken goed, hoop ze hier ook in de buurt te vinden. Leuk om het hardlopen af te wisselen met skaten! :)

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 07:37

Met muziek skaten durf ik dan weer niet zo goed aan. Bang dat ik dan de omgeving wat minder in de gaten hebben

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 09:39

YankeeBoy schreef:
Met muziek skaten durf ik dan weer niet zo goed aan. Bang dat ik dan de omgeving wat minder in de gaten hebben

Gewoon goed opletten. Ik doe meestal 1 oortje in en muziek wat harder of twee en war zachter. Bij een drukke overgang etc doe ik ze even uit.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 09:59

ligt ook wel aan het tijdstip, in de spits heb ik de muziek zachter staan :)

Pony zoekt pensionstalling/weide rondom Rijssen
* "My pony looks like a giant piece of rideable chocolate" *

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 10:14

Ik ga nooit in de spits. Gewoon rond een uur of zeven, als het net donker begint te worden. Rond 9 of 10 uur is het ook wel heel erg lekker.

Normaal zou ik nu een groot rondje doen, maar ik heb straks wedstrijd en wil niet vallen :') Ik mag inprincipe ook niet vallen, en vooral niet op mijn kont. ( SCheef stuitje :o ) maar gelukkig heb ik dat nog niet gedaan in de 2 weken dat ik het weer opgepakt heb. Wel een paar keer bijna :')

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 12:30

Vanochtend een fijn stukje gedaan. Heerlijk dat geluid over het asfalt.
De terugweg viel wel tegen met deze wind.
Vooral omdat dochtertje niet meer wou fietsen en ik haar nog eens mocht dragen ook.
Ach dan is de chocomousse van gister er weer bijna af :o

https://www.euroclix.nl/index?SRef=UBFEcdYcQSUqYzpm
Eenvoudig een extra'tje bijverdienen door middel van clix bij aankopen via webshops en vele andere mogelijkheden tot het verdienen van extra clix. Deelname is volledig gratis.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 18:13

Vandaag ook weer een stuk gedaan, 7 km naar het paard en daarna rijden. Viel wel tegen met 7 km tegen de wind in. Maar is binnen 3 kwartier dan een beetje fatsoenlijk? :Y)

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 18:47

Ja hoor :) ik doe 7 kilometer in 30-35 minuten, op 'gewone' skates (4 kleine wielen) dus het kan vast veel sneller maar dat is prima hoor :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 19:10

Ik skate ook, al jaren! Vind het heerlijk. Heb 7 jaar terug voor mijn verjaardag een paar goede skates gekregen en die gebruik ik nog steeds met veel plezier. :) Heb overigens 4 wielen.

Van de week weer mijn eerste rondje gedaan. Dat is mijn standaard rondje (11.5 kilometer) daar doe ik dan 35/40 minuten over maar dat vind ik wat kort dus ik ben op zoek naar wat nieuwe/langere routes. Ik skate meestal in de avond, nu is het nog snel donker (lampjes mee) maar in de zomer ga ik vaak wat later op de avond als het al wat is afgekoeld, heerlijk!

Over remmen, hebben jullie geen remblokje dan?

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 19:13

Nee, die zitten niet op mijn skeelers, horen er origineel ook niet op. Dus remmen doe ik..uh...ja, hoe doe ik dat eigenlijk :')

.

YankeeBoy

Ik heb wel een remblokje, maar ik kan daar nog niet zo goed mee om gaan.

Levitate

Fiffill schreef:
Ik skate ook, al jaren! Vind het heerlijk. Heb 7 jaar terug voor mijn verjaardag een paar goede skates gekregen en die gebruik ik nog steeds met veel plezier. :) Heb overigens 4 wielen.

Van de week weer mijn eerste rondje gedaan. Dat is mijn standaard rondje (11.5 kilometer) daar doe ik dan 35/40 minuten over maar dat vind ik wat kort dus ik ben op zoek naar wat nieuwe/langere routes. Ik skate meestal in de avond, nu is het nog snel donker (lampjes mee) maar in de zomer ga ik vaak wat later op de avond als het al wat is afgekoeld, heerlijk!

Over remmen, hebben jullie geen remblokje dan?

Sommige wel, andere niet, maar met een remblokje heb je nog een remweg van een meter of 5-10, beetje lang als je plotseling moet stoppen om niet aangereden te worden :))

Maar dan skate jij ook lekker door :) ik doe dat alleen met de wind in mn rug volhouden, maar ik heb ook al een poosje niet geskated.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 19:17

Mijn remweg is wel een stuk korter dan dat hoor. Je kan nooit direct stilstaan maar ik begin echt niet zo vroeg met remmen voor een stoplicht bijv. Zonder remblokje lijkt me wel lastig (en eng :') )

Ik heb geen idee of ik snel skate, ik fiets ook altijd heel hard dus zou goed kunnen dat mijn skate tempo ook vrij hoog ligt :+ Dit was mijn eerste rondje na de winter maar ik merk eigenlijk nooit veel verschil ik denk dat mijn conditie (gelukkig) wel redelijk op peil blijft. Plus dat het niet zo'n groot rondje is.
Flinke wind tegen scheelt natuurlijk altijd wat :))