Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
Sting schreef:Ik ben toevallig van de week ook weer begonnen. Gelijk tien minuten, dus m'n heupen voelde ik alweer, haha.
Blijft best prima om te doen, maar veel langer dan tien minuten heb ik het geduld niet voor...
Shanna schreef:Heeft er iemand ook voor en nafoto's wat het hoepelen in welke tijd heeft gedaan?
tylando schreef:Zowel links als rechts om? Bij mij gaat linksom nog lastig hoor
Francis schreef:Mag ik deze nog een keer naar boven schoppen?
Ik had bedacht dat in het gevecht tegen de kilo's hoelahoepen wel een leuke oefening zou zijn, zowel cardio als core training, da's precies wat ik hebben moet. Via zo'n testje kwam ik op een hoepel van 1.8 kg. uit dus die op Marktplaats gescoord. Nu was ik er als kind best goed in dus ik ging er van uit dat ik dit zo kon... viel dat effe tegen! Na de eerste zwiep gaat'ie rechtstreeks naar de grond en ik houd 'm nog geen halve draai zelf omhoog.
Zijn hier mensen die het ook écht níet konden en nu wel en wat denken jullie, moet ik misschien toch eerst een lichtere? Of heeft het met m'n dikke buik te maken waardoor ik geen uitstekende heupen heb waardoor'ie boven blijft? Wat ervaringen en/of bemoedigende woorden zou wel fijn zijn, zoals het nu gaat zie ik mezelf geen 10 of 20 minuten hoepelen binnenkort maar het leek me nou juist zo leuk.
Gebruikers op dit forum: Avelienvd, Janneke2, Katharinaa, Lisa_western, Lisette1987 en 63 bezoekers