Ervaringen fitnesshoelahoep gezocht

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:33

Francis schreef:
thanks, dus volgens jou geen lichtere nemen?

Pin me er niet op vast, maar ik geloof dat een lichtere het alleen maar moeilijker maakt..

Marena van Steenbergen, M1+8

Francis

Re: Ervaringen fitnesshoelahoep gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 01:27

We gaan het zien, ook voor weinig van MP en komt als het goed is morgen binnen, dan kan ik het in ieder geval proberen.

Natural forces within us are the true healers of disease. ~ Hippocrates

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 19:04

Hoi mensen!

Leuk dat er een topic over is. Via de sportschool waar ik sport heb ik het hoelahoepen helemaal te pakken gekregen (ik kon het nooit) en nu vind ik het zo leuk dat ik thuis ook 1 wil.
Het enige wat ik van de sportschool weet is dat die 1,8 kilo zijn en er zitten hobbels in of hoe je dat noemt (geen gladde hoepel).
Nu heb ik natuurlijk wel al gegoogled maar ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik nou één moet kopen.
Hebben jullie tips? Of waar hebben jullie ze weg?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 19:22

Heel soms lees ik hier nog mee. Ik ben overgestapt van een hoepel met ribbels naar een gladde. Die met ribbels ligt hier dus niets te doen (heb 'm alweer uit elkaar gehaald en in de doos gestopt), maar die mag dus weg voor een leuk prijsje. Hij is wel 1.2 kg (en niet 1.8), maar mocht iemand interesse hebben... Weinig gebruikt. Ik vind een gladde hoepel zelf veel prettiger, maar dat is persoonlijk.

De mijne is deze in groen/blauw: https://sportbay.nl//nl/pr/Hoela-Hoep-h ... p-SOFT/427

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 11:01

Annet_Dottie schreef:
Hoi mensen!

Leuk dat er een topic over is. Via de sportschool waar ik sport heb ik het hoelahoepen helemaal te pakken gekregen (ik kon het nooit) en nu vind ik het zo leuk dat ik thuis ook 1 wil.
Het enige wat ik van de sportschool weet is dat die 1,8 kilo zijn en er zitten hobbels in of hoe je dat noemt (geen gladde hoepel).
Nu heb ik natuurlijk wel al gegoogled maar ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik nou één moet kopen.
Hebben jullie tips? Of waar hebben jullie ze weg?

Niemand een tip?

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 11:13

Maar als je gegoogled hebt, dan zie je toch een overdaad aan mogelijke verkoopsites? Bol.com, plaatselijke sportwinkels, wellicht via je sportschool, marktplaats. En als die 0.6 kg minder geen bezwaar is, dan doe je een PB-tje naar Karin.

Francis, hoe gaat het met hoepelen?

Als er tegen je gezegd wordt dat het tussen je oren zit, wees dan maar blij!
Is het tenminste aangetoond dat er iets tussen die oren zit..

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 11:18

Rocamor schreef:
Maar als je gegoogled hebt, dan zie je toch een overdaad aan mogelijke verkoopsites? Bol.com, plaatselijke sportwinkels, wellicht via je sportschool, marktplaats. En als die 0.6 kg minder geen bezwaar is, dan doe je een PB-tje naar Karin.

:') er staat toch ook in mijn bericht dat ik niet zo goed weet waar ik nou moet bestellen wat een goede webshop of winkel is en dat ik daarom vraag waar jullie hem weg hebben.
Is het zo'n rare vraag, dan spijt het me ;) dacht dat dit een topic was voor mensen om over hun ervaringen met hoelahoepen te praten, lijkt me dat daar ook bij hoort waar je er een koopt.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 11:21

Tja, als jij van Groningen naar mijn plaatselijke sportwinkel wilt rijden voor een hoepel, mijn zegen heb je hoor...

Maar heel eerlijk: ik vind Bol.com nou niet echt een malafide verkoopsite. En heb hier in het topic ook al meerdere malen voorbij zien komen dat men ze via MP had overgenomen.

Jolien87
Kerst-haak-ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 12:52

Annet_Dottie schreef:
Rocamor schreef:

:') er staat toch ook in mijn bericht dat ik niet zo goed weet waar ik nou moet bestellen wat een goede webshop of winkel is en dat ik daarom vraag waar jullie hem weg hebben.
Is het zo'n rare vraag, dan spijt het me ;) dacht dat dit een topic was voor mensen om over hun ervaringen met hoelahoepen te praten, lijkt me dat daar ook bij hoort waar je er een koopt.

Bol.com en Sportbay zijn prima sites om te bestellen.
(Volgens mij verkoopt Sportbay ze ook via bol.com, als ik me niet vergis)

En mocht je toevallig komende maand naar de Huishoudbeurs gaan, het kan heel goed zijn dat Sportbay daar ook weer een stand heeft met een aanbieding.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 16:38

Rocamor schreef:

:') :roll: :n _O- (need I say more := )

Annet-Dottie, ik heb de mijne (beiden glad, een van 1.8 en een van 1.2) gewoon lekker goedkoop (beiden 15 euro inclusief verzenden) via Marktplaats gekocht. Dan is het nog te doen om iets uit te proberen wat - tot nu toe - nog niet erg lukt (nou ja, zeg maar gerust 'niet')

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 17:40

Duurde bij mij ook weken elke dag 10 minuten oefenen hoor :o

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 18:03

Ja, ik oefen nog wel, da's op zich al cardiotraining :')

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 20:12

Ik zie dat hier al een langere tijd niet in is gereageerd, jammer! Zijn er nog fanatieke ‘hoepelaars’?

Ik heb vandaag mijn hoepel binnen gekregen, 1,5 kg variant. Ik wil gaan hoepelen om me taille iets strakker te krijgen en me buik. Ik hoop dat het wat gaat doen! Ben heel benieuwd! Het hoepelen aan zich gaat wel goed, dat kan ik gelukkig nog haha!

~ Chika* 11-05-1996/14-02-2015 vergeet je nooit!
~ Mieke van Twijtel (Maeije 440 X Tsjerk 328) 23-04-2012 B+15

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 16:55

Ik ben pas weer n beetje begonnen! Vind het leuk om te doen, maar moet nog ff meer regelmaat vinden!

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 21:26

Ik heb vandaag fitness hoelahoep gekocht bij de action vind het erg leuk, nu zere heup botten dus ff kijken voor bescherming

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 21:38

Ik heb er een een tijdje geleden in de kringloopwinkel gekocht. Ik wist niet wat het was dus ik gebruik hem voor horseaquility met met shetlander. Dan zet ik de hoepel tussen 2 paaltjes vast en laat ik mijn shetlander er door heen springen. ;-)

www.paardennatuurlijk.com mijn blog over natuurgeneeskunde en orthomoleculaire therapie voor paarden

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 22:51

Zijn er nog actieve hoelahoepers? :D

Hier nu 8 dagen verder en hele blauwe buik, maar geen pijn meer en de smaak goed te pakken , inmiddels hoelahoep ik zo uurtje weg li. Is de makkelijke kant maar met flink oefenen kan ik re om nu ook al blijft dat de lastigste kant.