Korfballende bokkers

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Flying_Angel

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 11:41

Oef, dat was spannend. Gelukkig de puntjes meegenomen!

Haha, nou het viel mee gelukkig. Had eerst een dame, maar die werd al snel gewisseld. De dame die erin kwam, was echt heel slim in het spel. Heb veel gefocust op de verdediging van haar.

Live free <3 [o]

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-19 18:31

Ah dat is altijd een beetje jammer, als je er een betere voor terugkrijgt := Is het wel een beetje gelukt met haar te verdedigen?

Wat is bij jullie nu nog de planning?
Hier hebben we morgenavond nog een toernooitje 10en om de trainingen mee af te sluiten en dan is het niets meer tot augustus. Gisteravond bbq gehad op de club :)

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.
[ITP] Sprookjes zonsondergang bij Paard in Nood Spanje..

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 18:47

Ze heeft er niks ingelegd, dus dat ging gelukkig goed. Onze planning, geen idee. Misschien nog wat trainen.

Toernooi tienen lijkt mij ook leuk! Veel plezier alvast! Ga je nog iets aan sport doen in de vakantie?

Live free <3 [o]

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-19 19:43

Oh lekker bezig!

Ja tienentoernooi is altijd wel leuk, laatste 3 jaar heb ik tot nu toe altijd gewonnen met een andere dame uit 1 samen. Kijken of we onze titel morgen kunnen prolongeren }:)

Ja ik ga wel gewoon de hele zomer door altijd wat doen. Heb sowieso altijd al abbo bij basicfit, waar ik bijv. ook wat meer doe tijdens kerst enzo of tijdens vrije weekenden. Moet mn rug altijd wel een beetje bijhouden als we niets hebben. Probeer ik tijdens de zomer ook 2 a 3x per week te doen.

Verder varieert t altijd een beetje met wat hardlopen, squashen met wat teamgenoten, soms wat beachkorfbal. Schijnt dat ze nu een soort van circuitje in park verderop hebben aangelegd, ga daar denk ik ook maar eens kijken. En ik heb nog een speedladder waar ik zo nu en dan even mee losga :+

Dat is eigenlijk best veel als ik het zo lees hahaha, ga in ieder geval niet op mn luie gat zitten.

Jij nog plannen om te sporten deze zomer?

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.
[ITP] Sprookjes zonsondergang bij Paard in Nood Spanje..

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 17:28

Lekker bezig wel! Hoe ging het toernooi?

Live free <3 [o]