Korfballende bokkers

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

arjaaaaa

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 16:56

Jammer als de wedstrijd al zo vroeg beslist is... spannende potjes zijn een stuk leuker!

Een jonge meid die wel wat zelf vertrouwen kan gebruiken, dus heel fijn dat ze hem maakte met zoveel druk! We staan nu gedeeld 2e. De nr 1 en team wat met ons 2e staan gaan komende week tegen elkaar... dus wat de uitslag ook wordt, gunstig voor ons.. als we goed blijven spelen hebben we alles nog in eigen hand... en wel lekker dat we de 2 beste ploegen nog thuis krijgen in het voorjaar...

Stippen nam ik nooit... met de training gooi ik ze er bijna altijd in... maar met een wedstrijd sta ik niet zo te trappelen hoor... gisteren kreeg een heer hem mee, omdat een tegenstander-heer de bal uit mijn handen tikte... ik twijfel dan ook niet en geef de bal gelijk aan hem... (mensen kennen niet altijd de juiste regel over wie hem moet nemen... degene die een kans mist door de overtreding.. )

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-20 17:54

arjaaaaa schreef:
Jammer als de wedstrijd al zo vroeg beslist is... spannende potjes zijn een stuk leuker!

Een jonge meid die wel wat zelf vertrouwen kan gebruiken, dus heel fijn dat ze hem maakte met zoveel druk! We staan nu gedeeld 2e. De nr 1 en team wat met ons 2e staan gaan komende week tegen elkaar... dus wat de uitslag ook wordt, gunstig voor ons.. als we goed blijven spelen hebben we alles nog in eigen hand... en wel lekker dat we de 2 beste ploegen nog thuis krijgen in het voorjaar...

Stippen nam ik nooit... met de training gooi ik ze er bijna altijd in... maar met een wedstrijd sta ik niet zo te trappelen hoor... gisteren kreeg een heer hem mee, omdat een tegenstander-heer de bal uit mijn handen tikte... ik twijfel dan ook niet en geef de bal gelijk aan hem... (mensen kennen niet altijd de juiste regel over wie hem moet nemen... degene die een kans mist door de overtreding.. )

Wel tof dat ze hem dan gewoon maakte! :D
Jullie nu idd gewoon blijven winnen en dan maak je nog alle kans! :D

Hahaha ja dat deden wij bij 1e wedstrijd ook. Scheids wilde bal aan jonkie geven, wij; neeeee maar HIJ (onze aanvoerder) stond vrij, dus het is zijn kans die ontnomen wordt. Scheids ging met ons mee :=

Maar zelfs op trainingen vind ik stippen horror, laat staan in wedstrijden :')

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Nieuwe avonturen van Milo!
[BB-ITP] Het leven van Pablo Escobar, alias Milo

DideH

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-20 18:20

Andddddd the end... again -O-

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Nieuwe avonturen van Milo!
[BB-ITP] Het leven van Pablo Escobar, alias Milo