Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS
cissy schreef:Ik heb wel 6 eetmomenten en eet van alles. Kom niet altijd aan mijn eiwitten omdat ik slecht vlees kan eten en bijv geen kwark en huttenkase etc lust. Vlees vult enorm en hou er lang een vol gevoel van. Ben slechte groente eter helaas.
Sportschool gaat m niet worden, ik heb een hekel aan moeten sporten. Heb eigen paard in halfpension en rij nog wel eens paarden van stalgenootjes. Genoeg sporten denk ik.
Fysio bij NOK zei dat paardrijden geen sport was, kon m wel wurgen!
ruitje schreef:cissy schreef:Ik heb wel 6 eetmomenten en eet van alles. Kom niet altijd aan mijn eiwitten omdat ik slecht vlees kan eten en bijv geen kwark en huttenkase etc lust. Vlees vult enorm en hou er lang een vol gevoel van. Ben slechte groente eter helaas.
Sportschool gaat m niet worden, ik heb een hekel aan moeten sporten. Heb eigen paard in halfpension en rij nog wel eens paarden van stalgenootjes. Genoeg sporten denk ik.
Fysio bij NOK zei dat paardrijden geen sport was, kon m wel wurgen!
Ik heb misschien makkelijk praten omdat ik de operatie nog moet en niet weet hoe ik me daarna voel. Maar ik krijg elke week 3 x te horen dat de operatie niet het wondermiddel is maar je echt je eetpatroon moet aanpassen en moet sporten. Als ik jouw post lees denk ik dat je misschien niet genoeg aangepast hebt?
Maar nogmaals, misschien deel ik over een jaar je mening en zit ik ook te balen van mijn keuze
Faline, super tof om te lezen allemaal, bijzonder dat je nu gewoon ondergewicht hebt
cissy schreef:Geen verklaring anders dan dat ik maar met psycholoog moet gaan praten of naar de sportschool moet.
fokfanaat schreef:Hoi hoi, mag ik even een vraagje aan de ervaringsdeskundigen stellen?
Hoe zit het met alcohol, is dat een totale no go, of kunnen jullie af en toe nog een wijntje drinken?