Moderators: Giolli, Mjetterd, Dani, ynskek, Nala, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Mondy
kimendana schreef:Welkom Dioxide, klets maar mee hoor!
Balen Friemel, volgens mij zit ik nog bij jou het meest dicht in de buurt qua operatie tijd.. Ik zal ergens eind juli/begin augustus geopereerd worden..
Wat goed dat de sonde eruit is MyKayleigh! Ruim 50 kiloDaar kan ik alleen nog maar van dromen.. Mits het niet ten koste gaat van je gezondheid natuurlijk..
kim_1990 schreef:Hoi jorien en wees welkom!
Ik vind je ook niet zwak, de keuze voor een hulpmiddel is een dapper besluit.
Daarom ben je juist niet zwak, maar eigenlijk sterk.
Ik merk in mijn omgeving dat mensen er veel te makkelijk over denken...alsof een GBP super easy is om te krijgen, je zelf niks meer hoeft te doen en het komt vanzelf...in tegenstelling tot dat, kan het mentaal zwaar zijn, moet je echt zelf nog wel veel doen wil je dat bereiken wat je voor ogen hebt, en is het verre van makkelijk.
De ene heeft geen complicaties, kan alles hebben en heeft nergens last van, dat is wel “makkelijk” maar een ander heeft erg veel last van complicaties, kan weinig tot niks hebben...dat is dus absoluut niet makkelijk.
Knap dat je de stap hebt gezet en heb bewondering voor je dat je jezelf zo terug geknokt hebt nadat je je toppunt bereikt had...petje af.
Succes met je gesprekken, denk dat je er uiteindelijk geen spijt van gaat krijgen.
Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, PetalBot en 13 bezoekers