Hier vandaag koffie getest, geen succes, lig weer op bed

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
_Friemel schreef:Wat een irritatie in mijn groep zeg... Zitten er gisteren gewoon een aantal te verkondigen dat ze drop en chocolade kon eten, 1 ervan kon zelfs gewoon drinken en eten en ze had al een broodje doner kunnen eten maar t was wel.maar een halve, vandaag ging ze broodje kroket eten kijken of dat kon. Echten hier moet ik nog 5 jaar mee omgaan... Ik vroeg ook waarom test je t? Zegt ze ja wil weten of ik dumping krijg ik zo Ja en nu val je lekker in je oude gewoontes "Nee ik kan nu maar een half broodje op of 1 broodje kroket ipv 3" ze had ook nog geen hap groente gegeten, lust ze niet. aaargghhh
Hier vandaag koffie getest, geen succes, lig weer op bedweet inmiddels ook dat mijn producten niet meer dan 6g suiker mogen bevatten per 100g dan krijg ik ook een dumping.
_Friemel schreef:Wat een irritatie in mijn groep zeg... Zitten er gisteren gewoon een aantal te verkondigen dat ze drop en chocolade kon eten, 1 ervan kon zelfs gewoon drinken en eten en ze had al een broodje doner kunnen eten maar t was wel.maar een halve, vandaag ging ze broodje kroket eten kijken of dat kon. Echten hier moet ik nog 5 jaar mee omgaan... Ik vroeg ook waarom test je t? Zegt ze ja wil weten of ik dumping krijg ik zo Ja en nu val je lekker in je oude gewoontes "Nee ik kan nu maar een half broodje op of 1 broodje kroket ipv 3" ze had ook nog geen hap groente gegeten, lust ze niet. aaargghhh
Hier vandaag koffie getest, geen succes, lig weer op bedweet inmiddels ook dat mijn producten niet meer dan 6g suiker mogen bevatten per 100g dan krijg ik ook een dumping. Romeo kan dat t wellicht bij jou ook zijn? Advies is sowieso 5g per 100g maar 6 of 7 mocht ook van de diëtist als er maar veel eiwitten in zaten. Echter kan ik max tot 6g per 100g gaan..
_Friemel schreef:imo is er ook echt niets mis met afentoe een patatje, ik hoop dat ik in de toekomst ook eens een paar patatjes op kanmaar we hebben het hier over een volwassen vrouw die 9 dagen geleden geopereerd is en al doner, pizza, kroket, chocolade en drop op heeft. Ze was trouwens ook zo moe (goh!!) of ze dan een mars of snickers kon eten als oppepper.... *facepalm* Sorry maar ik heb dan echt geen enkel respect voor je.. ik kijk het nog 1x aan en anders kijk ik of ik naar individueel kan alsnog..
soesie schreef:Wat ik zo jammer vind van iemand die na de GB zo blijft eten, is dat er ook iemand geopereerd had kunnen worden, die wel graag af wil vallen, gezond wil worden en zich aan de adviezen houdt.
Gebruikers op dit forum: _djoeke_, ChristaMoor, ClaudiaDer, Eleadoras, Emma_Jane, GoogleAdsense, HarmanyL, Idi77, ievie, Kelly_J, linoleum, Lumi, maessie, nathe, Nightingale, NorwayFjord, RianC, Rose94, Urona447, Vaiqua, WillemYntJee en 63 bezoekers