Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
fokfanaat schreef:Vandaag de groeps voorlichting gehad in Velp en volgende week woensdag screening. Ben heel benieuwd. Baal zo van mezelf dat dit nodig is, maar zonder lukt het me echt niet.
judithh schreef:Eind van de maand afspraak bij de chirurg om alles door te spreken voor de reverse operatie. Mijn GBP wordt ongedaan gemaakt..
Het gaat ongetwijfeld bij veel mensen goed maar ook mis, als ik naar mezelf kijk zeg ik...bezint eer ge begint..
Nimber schreef:Waarvoor heb je een slaap onderzoek?
Ruitje wat naar zeg die galstenen. Daar ben ik ook best bang voor.
Hier z’n gangetje. Ik heb t idee dat ik aan t stabiliseren ben. Opzich prima ben er blij mee hoeveel ik kwijt ben (44 kilo) maar die ene kilo hè. -45 is toch net een soort van mijlpaal
fokfanaat schreef:Super mooie resultaten nimber en ruitje!
Ik heb gister de pos en mijn eerste groepssessie gehad. Kleine deceptie dat ze een sleeve niet gaan doen en dat het dus een Gbp gaat worden. Maar begin al wel aan het idee te wennen. Gelukkig echt een leuk groepje, veel lol samen. Kneep hem even, op de pos waren veel mensen die ik echt niet zag zitten.beetje aso spul. Maar ben echt blij.
kim_1990 schreef:Dat gaat vast ook wel lukken fokfanaat!
Inmiddels moet ik gaan oppassen voor ondergewicht... Momenteel nog maar 58 kilo en dus flink aanpoten om niet nog meer af te vallen
fokfanaat schreef:heel gaaf!
ik heb al meer dan 10 jaar niet gereden door mijn gewicht, zou het graag weer oppakken
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, ComscoreBot, Sneeuwelfje en 11 bezoekers