Mooie kleur benthe!
Thanks lino! Het zijn porter en drift (beiden rood) van cp, maar de foto vertekend weer eens

Moderators: Giolli, Mjetterd, Dani, ynskek, Nala, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Mondy
Jellybeans schreef:Mondy schreef:Welke kleur(en) doe ik morgen ?
Ben een beetje inspiratieloos en wil als het even kan weer iets uitproberen. Foto van iets kan ook![]()
Steffie die kleur staat je mooi !! Knalt echt super
Ik ben wel benieuwd hoe (rustige) nude/bruin/rood tinten je staan!
linoleum schreef:@melanie, wat shizzel al liet zien, het is geen cut crease wat je hebt gemaakt. Vooral erg belangrijk dat je een hele strakke lijn maakt. Al moet ik zeggen dat ik er geen fan van ben. Vind een mooi geblende look veel mooier!
kelliiee1993 schreef:Hebben jullie nog tips om eyeliner perfect op te brengen?
Ik heb vloeibare geprobeerd, maar ook een potlood en het lukt me allebei niet.
Mondy schreef:[ [url=m/mMPinN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FXgz6v.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eefske schreef:Zoals ik Friemel al een beetje had beloofd nog even een foto van Colourpop Prim die ik van haar had overgenomen.Vind het een prachtige kleur, alleen intens rot kwastje om aan te brengen. Dus dat moet ik even met een ander doen. Verder bliif ik vooral stille meelezer hier haha.
[ [url=m/WWs7GL.jpg]Afbeelding[/url] ]
kelliiee1993 schreef:Hier een stille meelezer. Vind make up erg leuk, maar zodra ik oogschaduw/eyeliner ga proberen lijk ik net een clown![]()
![]()
![]()
![]()
Moet zeggen dat ik ook nog niet het 'lef' heb gehad om in bijvoorbeeld de kiko of de Douglas advies te vragen
Dit is hoe ik meestal mijn makeup draag:
[ [url=m/PKxo1s.png]Afbeelding[/url] ]
Berdien schreef:Fijne look Mondy! Wimpers zien er strak uit!
Heftig kleurtje Eefske, maar je kunt hem wel hebben vind ik.
En gewoon naar binnen stappen! Persoonlijk vind ik de Douglas een stuk fijner dan Ici Paris.
[ [url=m/jvXU8V.jpg]Afbeelding[/url] ]
BUIT
Omany schreef:Hoi dames !
Wat een leuk topic. De laatste maanden begin ik mij meer en meer te interesseren in make up. (Ja, pas op 31 jarige leeftijd
). Maar ik wil er graag wat volwassener uitzien vandaar dat ik wat begonnen ben met experimenteren.
Ik ben begonnen met eerst een goede dagcrème en gezichtsreiniger aan te schaffen, en dan daarna mijn allereerste lipstick en fond de tein gekocht. En dit was het resultaat :
[ [url=m/hXSTOG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat ik mij wel nog afvraag, ik doe al jaar en dag een lijntje onder mijn ogen. Maar ik zie dat iedereen dat bovenaan doet. Waarom is dat eigenlijk ?Ik heb dat al eens geprobeerd maar dat ziet er zo vreemd uit bij mij . . .
Zo, ik kruip weer lekker verder onder mijn steen en ik hoop hier veel bij te leren en te experimenteren![]()
_Yasmine_ schreef:Zo ik heb eindelijk weer eens een pc om mee te typen, vanaf de telefoon is het maar moeilijk om alle foto's te zien, te quoten en te reageren![]()
Ik ben op het moment op zoek naar een oogschaduw die echt kleurt (en niet alleen in het potje) of de truc dat het blijft zitten. De kleurtjes die ik heb van kiko zijn in de pot echt heel fel maar met aanbrengen geeft het maar een heel klein beetje kleur? Werkt een primer eronder beter?
linoleum schreef:Ik heb vandaag ook weer lekker gezeten. Heb sinds paar dagen een verlichte make-up spiegel en ben er zo blij mee! Nu straks nog een eigen vanity en dan hemels.
Alleen beetje aan balen over mijn foundation. Lichtste kleur die van Estee Lauder te krijgen is, nog te donker. Denk dat ik maar paar keer zonnebank ga pakken, nog lichtere foundation vinden wordt toch niks.
Op foto zie je ook wat donker lijntje boven wimpers doet:
[ [url=m/M3qyC5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Berdien schreef:Lookie lookie! Mix van MAC, Nyx en Colourpop.
[ [url=m/Hr50jC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lau_ schreef:Hoi! als stille meelezer heb ik hier even een vraagje.
Ik heb vandaag eindelijk mijn eerste jeffree star liquid lipstick binnen ( thanks friemel, heel blij mee!) maar hoe krijgen jullie het altijd er zo mooi op?
Het lukt mij echt voor geen meter... De kleur is trouwens wel echt geweldig.
heeft iemand voor mij de gouden tip?
Tytonidae schreef:Over lippen gesproken:
[ [url=m/nfr9Ff.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit zijn mijn lippen met een combinatie van de Charlotte Tilbury Lip Cheat in Pillowtalk, MAC Blankety, MAC Brave en een beetje matterend poeder van Essence en Urban Decay Sin op de cupid's bow.![]()
(Let niet op de niet strakke onderkant, die is hier nog niet gecorrigeerd met concealer. Maar dit was de enige goede foto die ik ervan kon krijgen.)
Drunksheep schreef:Door deze look van Nikkie had ik weer zin in een mooie oranje look:
[ [url=m/jJghIG.png]Afbeelding[/url] ]
En hierbij mijn Caramel Melange (en een beetje Colourpop en Urban Decay) look:
[ [url=m/KMoOr2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/49dtSk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eEUE6z.jpg]Afbeelding[/url] ]
De ware kleur ligt ergens in het midden denk ik. En de shine is zó mooi, La La van Colourpop met een beetje Lovely on top.
Lau_ schreef:bedankt voor al jullie tips, ik ga ermee oefenen!
[ Afbeelding ]
Resultaat van vanochtend
Edit: krijg de foto niet gedraaid haha sorry
_Friemel schreef:Ik heb m'n bestelling van de week binnen gehad van CP en![]()
Ben zo gek op die lippiestix, heb alleen 1 dupe besteld![]()
Maar verder weer helemaal happy!
[ [url=m/Ji2ili.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OW7uDQ.png]Afbeelding[/url] ]
linoleum schreef:Net als Niniane heb ik ook een bestelling gedaan bij Nabla, 2 blushes en 3 oogschaduws;
[ [url=m/bzXwSR.jpg]Afbeelding[/url] ]
En daar vandaag gelijk een look mee gemaakt;
[ [url=m/0QYIEm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NCsBeq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joolien schreef:Mooie looks weer
Wat vinden jullie beter, de lippiestix of de liquids van CP? Ik heb 1 cp, maar die wordt best droog.
melanie0906 schreef:Mooi hoor mondy en inderdaad wat leer jij snel zeg! Ik vind ze leuk bij je staan! Mooie bestelling weer Friemel! Ik wil ook echt een keer bij cp bestellen alleen mn portemonnee laat het niet toe..
Vandaag weer bezig geweest met cut creese. Weer ietsjes beter dan vorige keer vind ik zelf! [ [url=m/3M4ibn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8uJSXk.jpg]Afbeelding[/url] ]
velvetblack schreef:Ik ga vandaag voor een wat heavy contour. Is het too much?Spoiler:
[ [url=m/nW0KXB.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik heb voor werk een look moeten maken die we moesten dragen
[ [url=m/fV38wg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn facechart. Deze maak je door middel van make up en penselen vanaf een blanco blad
[ [url=m/upCebO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het eind resultaat
Kaygee schreef:Ik heb vandaag ook mijn colourpops weer eens erbij gepaktuhm ja ik heb aan de binnenkant per ongeluk een stuk uit mijn wenkbrauwen geknipt
Deze kant was nog het minst erg
[ [url=m/Lswxy1.png]Afbeelding[/url] ]
Omany schreef:Zo meiden, ik heb er mij een keertje aan gewaagd en na 15 jaar een lijntje onder mijn ogen te doen, heb ik het een keertje bovenaan gedaan
.
Maar wat een verschil ! Heel mijn gezicht verandert erdoor. Mijn vriend herkende me amper.
Ikzelf ben er nog niet echt aan uit. Ben al zo lang gewoon om mij op de andere manier te zien dus is wel even wennen. . .
Even nog om te tonen hoe het ervoor was :
[ [url=m/hXSTOG.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nu met lijntje bovenaan![]()
[ [url=m/KkVoQm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat vinden jullie nu beter ?![]()
benthevigox schreef:Ik zelf heb nieuwe matte lipgloss van essence gekocht.. omdat ik vrij dikke lippen heb durfde ik t niet echt aan om hele opvallende te dragen dus vond deze kleur al opvallend genoeg..
Ook heb ik meteen geprobeerd om dat ombre effect te krijgen. Het valt niet mee maar ben best blij hoe t is gelukt.. jammer genoeg krijg ik t nu niet mooi op de foto omdat er geen daglicht is..
[ [url=m/3Ia3Ta.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/j0eX1Q.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YjdS13.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kunnen jullie geen tutorial maken hoe jullie die mooie makeup looks maakt ? Maar dan in jip en janneke taal![]()
Snap er vaak helemaal niks van lol
kelliiee1993 schreef:Hebben jullie nog tips om eyeliner perfect op te brengen?
Ik heb vloeibare geprobeerd, maar ook een potlood en het lukt me allebei niet.
SteffiiY schreef:Mijn look gisteravond.
[ [url=m/WY45I6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben best blij met het resultaat en ben vooral erg blij met mijn nieuwe lipstick: MAC Heroine.
Verder geprobeerd om voor het eerst klein beetje te contouren en highlighten, vind ik nog lastig hoor.
Wat betreft nepwimpers gaat de rechter al heel goed maar de linker moet ik nog wat uurtjes oefenen
Mondy schreef:Shizzle ben benieuwd naar je vrolijke look![]()
Vandaag dus bruintinten van het chocolate palette en MAC Fast play
[ [url=m/YYHoQY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers