[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:54

Damned schreef:
https://www.douglas.nl/douglas/Verzorgi ... =4T4OBVvKI

Heeft iemand dit hier toevallig al eens geprobeerd? Het zijn strips die je op je ogen kleeft zodat je hangende oogleden worden weggewerkt en je kan er blijkbaar nog met make-up over!
Ik heb zelf hooded eyes en de laatste weken heb ik gemerkt dat het aan een kant nog erger is geworden :( Ik vind mezelf echter nog te jong voor chirurgische ingrepen (ik ben 19) dus dit zou wel een leuke oplossing zijn, maar voor 20 euro zou ik graag willen weten of het ook werkt :P

Lees even de recensies, daar staat wel veel info :)

Schemerdier

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 13:05

Beetje gemengde reacties, ik heb ook een filmpje opgezocht waar iemand ze probeerde, die was heel enthousiast en via de camera zag je ze ook niet, ze zei dat make-up wel iets minder ging, het pakte wel beter wanneer je eerst je oogschaduw aanbracht en dan het plakkertje erop plakte blijkbaar.
Nu heb ik gelijkaardige producten op aliexpress gevonden en ik ga het eerst eens goedkoop testen denken. Alhoewel... via aliexpress duurt het zo lang :D

Rose doe niet zo gek
Schuif eens effe op
Want er is heus nog plek
Plek voor Jack

Mondy
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 13:09

velvetblack schreef:
Kun je in de pauzes van je werk geen foto's maken in semi daglicht? Kunstlicht zijn kleuren zo slecht te zien :(

Deze is iets beter hoop ik.

Afbeelding

Mondy R.I.P. 30-05-2012 <3 JollyJoker
    Be a appaloosa in an arena of sorrels.<|-

Braampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 13:14

Hey, ik ben al een poosje een stille meelezer ( zal ik waarschijnlijk ook blijven). Maar het leek me toch wel leuk om mijn make up look van vandaag te showen, hoewel het lang niet zo bijzonder is als wat ik hier voorbij zie komen. Verder zie ik prutsmuts vaak super mooie wing etc voorbij komen, hoe doen jullie dat toch??
    Afbeelding

Mondy
    Moderator Algemeen1
    No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 13:24

Wauw wat heb jij prachtige ogen <3

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 13:39

velvetblack schreef:
      Watenstaafje en lipconditioner van mac fix ik het mee. Mac up remover fiets mijn andere make up op. Lipconditioner niet. Of concealer

Heroine staat je mooi!

Mac up remover? :D
      Iets met beroepsdeformatie :')

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
      Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
      https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

Braampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 13:49

Mondy schreef:
      Wauw wat heb jij prachtige ogen <3

Had je het tegen mij??
      Wauw dat is super lief <3

Shizzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 14:01

Over die wonderstripes: het schijnt een mooie oplossing te zijn. Echter ligt het eraan hoe ver je ogen al hangen, iemand die ik ken heeft ze geprobeerd en die had een extreem geval en daar hielp het dus helemaal niet bij. Als je maar een klein beetje last ervan hebt lijkt het me dus een prima oplossing, maar verder niet echt.

Alonjah schreef:
      Hey, ik ben al een poosje een stille meelezer ( zal ik waarschijnlijk ook blijven). Maar het leek me toch wel leuk om mijn make up look van vandaag te showen, hoewel het lang niet zo bijzonder is als wat ik hier voorbij zie komen. Verder zie ik prutsmuts vaak super mooie wing etc voorbij komen, hoe doen jullie dat toch??
      [ [url=m/DEtOoO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een prachtige ogen, wow!! <3

Braampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 14:09

Shizzel schreef:
      Over die wonderstripes: het schijnt een mooie oplossing te zijn. Echter ligt het eraan hoe ver je ogen al hangen, iemand die ik ken heeft ze geprobeerd en die had een extreem geval en daar hielp het dus helemaal niet bij. Als je maar een klein beetje last ervan hebt lijkt het me dus een prima oplossing, maar verder niet echt.

Alonjah schreef:
      [ [url=m/DEtOoO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een prachtige ogen, wow!! <3

Ik ga ervan blozen :o

Braampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 14:16

Damned schreef:

Heeft iemand dit hier toevallig al eens geprobeerd? Het zijn strips die je op je ogen kleeft zodat je hangende oogleden worden weggewerkt en je kan er blijkbaar nog met make-up over!
      Ik heb zelf hooded eyes en de laatste weken heb ik gemerkt dat het aan een kant nog erger is geworden :( Ik vind mezelf echter nog te jong voor chirurgische ingrepen (ik ben 19) dus dit zou wel een leuke oplossing zijn, maar voor 20 euro zou ik graag willen weten of het ook werkt :P

Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar kan me inbeelden dat dat heel vervelend gaat trekken.. maar hoop dat er iemand met ervaring is die dat kan bevestigen dan wel ontkrachten

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 15:25

Ik heb er besteld op aliexpress voor een paar euro. Mijn oogleden hangen (nog) niet ontzetten, en voor mij hoeven ze ook niet super open te zijn, zolang het maar een paar mm beter is dan nu ben ik al blij :)
      Ik kan me idd ook inbeelden dat je dat voelt en of schuurt ofzo... nouja we zullen zien! Het is in ieder geval goedkoper dan een ooglidcorrectie :')
      Ik ben wel benieuwd of er nog make-up zo over passen, kan ik ook eindelijk eens een mooie wing maken!

Rose doe niet zo gek
      Schuif eens effe op
      Want er is heus nog plek
      Plek voor Jack

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 18:30

mijn kleine nabla bestelling is ook binnen nu <3
      Fahrenheit (de rode) en Daphne N2
      Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:00

Ik zie helaas niet zoveel van je look Mondy, maar vind je er zover ik kan zien mooi uitzien :D

Welkom Alonjah!

En heel erg mijn smaak Kelly, goeie keuze :))

Deze bestelling is naar mij onderweg van Colourpop, duurt nog even voor 'ie er is, maar ik ben nu al excited!
      Afbeelding

Ben vooral zó nieuwsgierig naar Come And Get It, elke swatch die ik tegenkom vind ik zo gaaf:
      Afbeelding

Joe!

Omany

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 00:39

@xU_Blinghx: superlief van jou ! ! :j En over mijn leeftijd dat hoor ik dagelijks, mensen denken constant dat ik op stap ben met mijn kleine broertjes terwijl het mijn zoontjes zijn :') . Mensen geloven mij amper als ik mijn leeftijd zeg :D .

Ik krijg nu wel veel complimenten door mijn nieuwe look, mensen vinden mij er volwassener uitzien dus misschien beginnen ze mij nu wat ouder te schatten, wie weet :+

:wave:

Carpe diem

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 02:17

Ik wil me ook graag melden. Ik heb nooit interesse gehad in make-up, tot ik het een jaar geleden ontdekte.

Foto met make-up:
      Afbeelding

Geen idee of jullie interesse hebben in m'n huidige makeup stash, maar ik kan morgen gerust even een fotootje maken. Heb in een jaar tijd toch wat bij elkaar kunnnen rapen hahaha.

Ik ben trouwens Doraly en ik ben 20 jaartjes jong. :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 07:58

Omany schreef:
      @xU_Blinghx: superlief van jou ! ! :j En over mijn leeftijd dat hoor ik dagelijks, mensen denken constant dat ik op stap ben met mijn kleine broertjes terwijl het mijn zoontjes zijn :') . Mensen geloven mij amper als ik mijn leeftijd zeg :D .

Ik krijg nu wel veel complimenten door mijn nieuwe look, mensen vinden mij er volwassener uitzien dus misschien beginnen ze mij nu wat ouder te schatten, wie weet :+

:wave:

Super tof! En dit is nog maar het begin!

Snoraly wat ben jij knap!!

black is my happy color

· instagram: _velvetblack ·

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 08:35

Drunksheep schreef:
      Ik zie helaas niet zoveel van je look Mondy, maar vind je er zover ik kan zien mooi uitzien :D

Welkom Alonjah!

En heel erg mijn smaak Kelly, goeie keuze :))

Deze bestelling is naar mij onderweg van Colourpop, duurt nog even voor 'ie er is, maar ik ben nu al excited!
      [ [url=m/8600Vi.png]Afbeelding[/url] ]

Ben vooral zó nieuwsgierig naar Come And Get It, elke swatch die ik tegenkom vind ik zo gaaf:
      [ [url=m/kUzlof.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw deze is zo mooi :+:

Souvenir // Horse Power Chiquita // Mifemme

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 14:07

Damned schreef:

Je hebt ze op alie voor een prikkie maar is waardeloos, naast het feit dat het nooit in één keer goed zit zit het ook echt echt heel erg naar.

edit: ik heb ze dus. Daarnaast blij je gewoon je huid nog zien, je ziet dat ie vastgeplakt is dus er móet oogschaduw overheen.

edit: hier goed te zien wat ik bedoel:

https://www.aliexpress.com/item/160Pair ... 7c55391f41

Doei.

benthevigox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 18:48

Wauw wat een mooie kleur @drunksheep !
      @Kelly ik vind die onderste echt heel gaaf!!
      En lief voor de mensen die me lippen wel mooi vonden <3 ben er ook wel blij mee maar een felle of hele opvallende kleur durf ik dan niet zo snel te dragen.

Afbeelding
      Ff oudere foto ven mij. Maar welke kleur zou mij denken jullie goed staan? Vind dat Zelf heel lastig :P

I am who i truly am, when i'm in the saddle <3

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 20:18

Wauw wat gaan jullie hard! Was jullie kwijt |(
      Ik ben ook erg tevreden met de Nabla oogschaduws.
      Weet iemand of MakeupGeek/beautybay soms korting heeft? Wil hier ook graag nog eens wat van proberen :o

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 21:49

Gebruikt er hier iemand toevallig Mario Badescu producten en dan met name de Enzyme Cleansing Gel? Wil die eigenlijk heel graag proberen maar heeft parfum als ingrediënt. |o

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 08:27

Mooie looks komen voorbij zeg. Alonjah, inderdaad prachtige ogen wow!

Omany: echt een heel groot verschil, vind het veel frisser ogen zo, maar het is natuurlijk wat je er zelf van vindt!

Wat betreft die dingetjes voor hangende oogleden, volgens mij had Serena van Beautylab dat een keer getest, zij was er niet zo over te spreken kan ik me herinneren.

Ben heel erg benieuwd naar come and get it DS! Die is zo mooi! Heb je via shipito besteld?

Ik had laatst via een grouporder een paar lippies van de hello kitty lijn besteld. Mimmy is errug donker bij mij, dus loop ik er zo bij vandaag, mijn collega's zullen wel denken haha. Foto's zijn van een rare hoek en geen daglicht, maar vind de lipstick erg donker, niet echt iets voor mij denk ik.

Afbeelding
      In de huls is ie veel lichter.
      Afbeelding
      Laatst bijgewerkt door Rena100 op 18-01-17 08:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie

Mondy
      Moderator Algemeen1
      No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 08:35

Kelly mooie kleuren !!
      DS Oh dat is een leuk pakket om op te wachten :)) Come and get it staat ook op mijn lijstje om te gaan bestellen, dus ben erg benieuwd.
      Snoraly wat een mooi koppie <3
      Benthe dat is echt uitproberen maar ik denk dat paarstinten jou wel echt heel gaaf gaan staan.
      Elke *\o/* Gefeliciteerd *\o/*
      Rena, die kleur staat je echt prachtig..wauw !!!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 08:57

benthevigox schreef:
        Wauw wat een mooie kleur @drunksheep !
        @Kelly ik vind die onderste echt heel gaaf!!
        En lief voor de mensen die me lippen wel mooi vonden <3 ben er ook wel blij mee maar een felle of hele opvallende kleur durf ik dan niet zo snel te dragen.

[ [url=m/WcchHX.jpg]Afbeelding[/url] ]
        Ff oudere foto ven mij. Maar welke kleur zou mij denken jullie goed staan? Vind dat Zelf heel lastig :P

Wat heb jij toch een schattig koppie :+:

Souvenir // Horse Power Chiquita // Mifemme

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 11:43

Alonjah, met zulke sprekende ogen zou ik ook niet heel veel make-up gaan dragen als ik heel eerlijk ben!

benthevigox, zo vanaf een foto beoordelend lijk je mij ook geen type voor knalroze :D

Rena100, ik vind het hele donkere je zo op de foto niet eens misstaan hoor! :o Kan je zo best hebben, alleen naar werk misschien wat heavy.

Hier gisteren op jacht geweest naar een pakkende paarse kleur, en helemaal geslaagd. Van het merk Mua *\o/*
        Hehe! helemaal gelukkig. Dus nu voor de papagaaien-look gegaan :Y) Voor een eerste poging ben ik erg gelukkig in ieder geval.

Niet de meest ideale foto's maar daar kunnen jullie vast omheen kijken :Y)

Afbeelding

Afbeelding