[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

velvetblack

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 22:04

Wauw fenrir. Girlcrush!!

En marlon, ik vind zonder ook mooier. Maar een halve wing is ook mooi! Dus niet heel het oog maar alleen de wing en een beetje ooglig. Maar vooral wing. Mooi geblend naar boven ook, je oogschaduw!

Van die mac lipsticks hebben wij er een paar, maar lang niet al die nieuwe kleuren! Die groen tinten <3

black is my happy color

· instagram: _velvetblack ·

Emmaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 22:05

Ik zie er echt wel draagbare kleuren tussen zitten hoor! Juist gaaf :))

Don't look back in anger.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 22:11

ElineS schreef:
Dat is toch niet draagbaar :P Leuke gimmick, maar echt om veel te dragen, nee. Is het veel te duur voor ook.

Ik draag bijna alleen maar dat soort kleuren. Heerlijk!

black is my happy color

Shizzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 23:28

Kelly schreef:
mijn kleine nabla bestelling is ook binnen nu <3
Fahrenheit (de rode) en Daphne N2
[ [url=m/QZUasq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er goed uit. <3

Drunksheep schreef:
Deze bestelling is naar mij onderweg van Colourpop, duurt nog even voor 'ie er is, maar ik ben nu al excited!
[ [url=m/8600Vi.png]Afbeelding[/url] ]

Ben vooral zó nieuwsgierig naar Come And Get It, elke swatch die ik tegenkom vind ik zo gaaf:
[ [url=m/kUzlof.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben zo benieuwd! En dan wil ik een look met Come And Get It en Flitter. :))

Snoraly schreef:
Ik wil me ook graag melden. Ik heb nooit interesse gehad in make-up, tot ik het een jaar geleden ontdekte.

Foto met make-up:
[ [url=m/GIvNuh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geen idee of jullie interesse hebben in m'n huidige makeup stash, maar ik kan morgen gerust even een fotootje maken. Heb in een jaar tijd toch wat bij elkaar kunnnen rapen hahaha.

Ik ben trouwens Doraly en ik ben 20 jaartjes jong. :)

Make up stashes zijn altijd leuk, en welkom!

Rena100 schreef:
Ik had laatst via een grouporder een paar lippies van de hello kitty lijn besteld. Mimmy is errug donker bij mij, dus loop ik er zo bij vandaag, mijn collega's zullen wel denken haha. Foto's zijn van een rare hoek en geen daglicht, maar vind de lipstick erg donker, niet echt iets voor mij denk ik.

[ [url=m/QYKex3.jpg]Afbeelding[/url] ]
In de huls is ie veel lichter.
[ [url=m/upj0Ki.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ookal is hij inderdaad stukken donkerder dan verwacht kan je hem heel goed hebben! Ben ik me toch een partij blij dat ik 'm niet heb besteld, precies zo'n kleur die ik niet kan hebben. :') _O-

Yasmine, ik vind je papagaaienlook leuk hoor. Lekker kleurrijk, I love it!

Rena100 schreef:
Thx ladies, moet er zelf maar even aan wennen. Nadeel van donkere lipsticks vind ik, dat ik vaak niet zo netjes eet enz. en daardoor alles overal heb zitten en als je er dan niet op tijd bij bent, zit je een hele dag met vlekken op je gezicht haha...

En elke, gefeliciteerd!

Oh en vooral met de Ultra Mattes van CP..... zit er ineens een halve lip op m'n kin. -O- :')

Fenrir schreef:
Ik vind dat je dat felle roze goed kan hebben Mondy!

Vanavond hopelijk even goed bijlezen hier, heb helaas niet zo heel veel tijd voor het topic momenteel (of make-up in het algemeen). Toch nog even een lookje van gisteren, bruin/goud op de ogen en CP Daydream op de lippen:

[ Afbeelding ]

Jij. Bent. Zo. Knap. Echt, verliefd. En Daydream staat je zoooooo <3

marlonFloris schreef:
Heel mooi mondy die kleuren!
En fenrir die lipkleur is prachtig!

Ik verveelde me net en ben even wezen prusten maar met kunstlicht is het niet mooi in beeld te brengen, is in het echt een heel stuk donkerder bijna zwart en echt witte glitter.
Een oog met eyeliner en een oog zonder.

Ik vind je gezicht en ogen zoveel sprekender zo zonder die eyeliner, echt heel mooi!

Snoraly schreef:
Valt net even een real techniques kwast uit elkaar van mij. Top. Die haal ik dus ook niet meer :')

Oh wow, even mailtje sturen anders? Heb mijne al vrij lang en niks aan de hand. :oo

Naomi_Haffie schreef:
Ik was jullie kwijt -O-

Ik kwam net deze tegen op fb

[ [url=m/cPpCiy.png]Afbeelding[/url] ]
:~

WHAAAAAAAAAAAAAAAAA. <3 Die 2e van de 1e rij, 2e van de 2e rij en 2e en 5e van de 3e rij. <3 <3 Ik zou willen dat ik alle kleurtjes op die foto kon hebben maar helaas.

ElineS schreef:
Dat is toch niet draagbaar :P Leuke gimmick, maar echt om veel te dragen, nee. Is het veel te duur voor ook.

Juist wel draagbaar! Zit genoeg tussen wat dagelijks kan. Oranje en rood en roze blijven tinten die sowieso al dagelijks gedragen worden, die bruintinten al helemaal. Ja, er zitten wat kleurtjes bij waar je misschien niet dagelijks naar zou grijpen als je niet met make up bezig bent op je werk wellicht (zoals blauw of groen - ik kan me voorstellen dat mijn baas dit ook niet kan waarderen) - maar 16 van de 28 vind ik toch best draagbaar voor dagelijks gebruik. :j

Ik zit een beetje in een make-up dip de laatste tijd. Enorm vervelend aangezien make-up echt mijn 'happy place' is en ik er heel gelukkig van kan worden als ik mijn make-up doe en er ook echt wat mee wil gaan doen later (na cursussen etc :+) maar lijk nu gewoon vast te zitten. -O- Vind mijn looks telkens allemaal maar meh (en post ze daarom ook maar niet want vind ze niet bokt-waardig), dus hoop dat dat gevoel snel weer weg zal gaan. Als ik ook terugkijk naar foto's van vorig jaar deed ik lekker wat ik wilde en combineerde ik welke kleuren ik wilde en ik zie heel erg terug nu dat ik bijna alleen maar nude kleurtjes op de lippen draag omdat het moet 'matchen' met mijn ooglook dus denk dat ik dat ook maar ga doorbreken. Misschien is dat hetgeen wat me ook een beetje treuriger maken kan. Vond het stukken leuker toen ik lekker mismatchte en een vrolijk villa kakelbont gezichtje had. :') _O- Lekker bont en lekker veel kleur. :D

Wel deze week twee keer een look gedaan. Deze was gister, lekker roze, goud en groen:

Afbeelding

En vandaag, bruintinten met Lumière 2 op de lippen.

Afbeelding

Afbeelding

Morgen heb ik vanuit Elke de uitdaging om geel en roze te doen en heb er weer zin in. *\o/*

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 06:50

Shizzel ik vind jou looks altijd prachtig gemaakt hoor! Jammer dat je daar zelf ovet twijfelt soms.
En dan ga je toch gewoon idd voor knal kleur op de lippen? Jij moet je er fijn bij voelen toch?!
Jullie vinden het altijd veel mooier zonder eyeliner bij mij, nou ik vind het af en toe wel leuk om een lijntje te zetten en dan doe ik dat ook lekker gewoon want daar voel ii me goed bij.

Ik heb de laaste paar weken vaak alleen maar een eyeliner(wel in alle kleuren van de regenboog en niet zwart) omdat ik smorgens gewoon te lui ben om uit bed te komen. Dat post ik hier ook niet omdat ik weet dat jullie daar niet zo fan van zijn. Maar ik wel dus blijf dat ook wel gewoon doen hoor.

Nocturnal Grey sinds 6 juli 2010 in mijn bezit

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 09:58

Niks om onzeker over te zijn shizzel.
Je ziet er altijd geweldig uit vind ik.
Hoop dat je je lef weer snel terug vindt.

Tussen de lipstickkleuren zitten nog best wat draagbare..

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 11:24

Idd niks om onzeker over te zijn shizzel! Je looks zijn altijd prachtig!!

Wauw die nieuwe mac lipsticks <3! Ik hou juist van die aparte kleuren!

Mijn look van vandaag

Afbeelding

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 12:15

Meisjes! Hoe doen jullie het met nepwimpers die eigenlijk te lang zijn voor het mooie?

Ik vind deze namelijk eigenlijk net te lang in lengte en breedte, maar wil ze niet zomaar verpesten..
Afbeelding

Insta;http://www.instagram.com/@boelie_w

No drama. No glory.

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 12:17

Shizz ik vind warme kleuren je mooier staan maae nog kun je t wel hebben hoor :)
Melati ik vind de kleur gewaagd maar je kunt het hebben hoor.

Vandaag weer gespeeld met m'n morphe paletten :D
Afbeelding
Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 12:39

Nice Jolien!

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 15:26

Oh melatie die lippenstift vind ik helemaal niks :')

Mooie look jolien!

Nocturnal Grey sinds 6 juli 2010 in mijn bezit

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 15:31

Melati, je ogen vind ik gaaf, je lippen is iets minder mijn smaak.
Belangrijkste is dat jij het mooi vindt, je straalt wel helemaal, dat is mooi om te zien!

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 16:17

Ik vind inderdaad de lipkleur niet geweldig. Maar das persoonlijke smaak, vind hem er ook niet helemaal bijpassen?

@joolien, mooie look! Staat je goed! Op de eerste foto zie je er ook lekker fris uit :)

Shizzle, ik weet wel zeker dat je het gevoel weer vind! Vind je eerste look alweer erg leuk en voor mij al behoorlijk gewaagd haha! Vooral weer oppakken want je bent toch wel een bron van inspiratie hoor!

Hier mijn look van vandaag, heb mn wenkbrauwen inmiddels wel iets lichter gemaakt, vind dat nog erg lastig, sowieso lijken ze nu al meer op de eerste foto als op de tweede..
Ach welja.. Morphe op de ogen en unicorn blood op de lippen
Afbeelding
Afbeelding

Insta;http://www.instagram.com/@boelie_w

No drama. No glory.

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 16:27

Mooie look hoor, ik vind je wenkbrauwen niet storend!
Ik krijg trouwens maandag eindelijk een nieuwe telefoon, dus ik neem aan dat ik dan ook betere selfies kan maken :P Het lijkt nu op de foto steeds alsof ik wat make-up op mn hoofd heb geflikkerd, terwijl het er in t echt heel anders uit ziet :')

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 17:00

Mooi Yltje!
Gaaf haar ook!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 17:44

Yltje, knapperd ben je! Gave look.

Jolien ook super mooi, welke lipkleur heb je op?

Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 17:48

Melati, ik vind de lipstick echt enorm tof!! Je kan hem zeker hebben. Wel zou ik niet voor deze combi hebben gekozen. Bij deze lipstick had ik heeele subtiele ogen gedaan met veel wimper en evt eyeliner. Geen felle oogschaduws. Misschien wat bruin voor diepte.
Je hebt zeker wel lef. Daar hou ik van.

Jolien, chill dat je nieuwe telefoon krijg. Je fotos zijn nooit heel duidelijk qua make up en dat is sonde. Mooie lipkleur. Wel beetje patchy of niet?

Yltje doe mij jouw ogen!! Echt prachtig zijn ze. Mooie look. Lekker oldschool

black is my happy color

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 17:50

Yltje schreef:
Meisjes! Hoe doen jullie het met nepwimpers die eigenlijk te lang zijn voor het mooie?

Ik vind deze namelijk eigenlijk net te lang in lengte en breedte, maar wil ze niet zomaar verpesten..
[ [url=m/zjgSOI.jpg]Afbeelding[/url] ]

De haartjes knippen in de lengte zou ik nooit aanraden. Dan is echt wel lelijk. Ziet er zo geknipt uit.
Breedte kun je op youtube heel veel vinden met beeld erbij. Uitleggen via woorden alleen is lastig. Meten is weten :)

black is my happy color

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 19:12

Shiz de Queen of Color!

Vind de combi ook niet zo Melati. Je kan beiden hebben, alleen samen is het resultaat een beetje meh.

Lekker natural Joolien. :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 19:47

Yltje hele mooie look! Die kleur overgang van je oogschaduw is echt prachtig :) en de lipstick is ook echt een mooie kleur rood

Mooi joolien, misschien lees ik er over heen maar welke kleur heb je hier op je lippen? Staat super :)

Melati ik vind je wing heel mooi en strak gezet, de lipstick vind ik drie keer niks maar ik ben van de neutralere lipstick kleuren dus van mij niks aantrekken :D

Shiz wat ben je toch een knappe meid <3 die lumiere is echt prachtig! En vooral looks met kleurtjes blijven posten want daar wordt ik vrolijk van :D

Elke een beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd! Zag van de week even foto van je voorbij komen op insta en daar zat je haar zo gaaf!

Hier al een poosje geen nieuwe makeup gekocht en ook geen spectaculaire looks gemaakt helaas, wel een andere aanwinst waar ik lang naar op zoek was ♡

Afbeelding

Vogelvrij
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 20:00

Dit is weer Cher van Gerard cosmetics :D Is niet patchy trouwens, mn lippen zijn gewoon een beetje gaar :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 20:03

En logisch met dit weer, staat je super! :)

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 22:43

Mooie looks komen er voorbij dames!! Als ik weer over een laptop beschik ga ik weer uitgebreid reageren.

Mijn look van vanavond:

Afbeelding

Afbeelding

Insta: yl_aerial

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 16:19

Fenrir wauw! Jou haar is echt zo gaaf! Mooie look en echt hele mooie lippenstift!

Joolien jij ook een hele mooie look weer!

Melati ik vind de kleur echt helemaal niks! Sorry hahaha.

Yltje mooie look!!

Vandaag ook eens met nepwimpers. De volume van underground.

Vind het wel lastig maar ik ben wel blij met het eindresultaat. Alleen dat verdommese binnenste stukje krijg ik niet vast.Afbeelding
Afbeelding

[o]

Shizzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 23:59

Marlon; heb je ook helemaal gelijk in. :j Ik moet ook lekker doen wat ik zelf mooi vind! :) Ik geef je groot gelijk hoor, lekker doen waar je je comfortabel bij voelt.

Melati, ik vind die lipstick je enorm gaaf staan!

Yltje schreef:

[ [url=m/zjgSOI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Afknippen in de breedte. De lengte niet doen, dat wordt heel lelijk en valt op. Het beste kan je ze op je oog houden en kijken in hoeverre ze in de breedte te lang zijn en dan vanaf de buitenkant steeds een stukje afknippen tot ze mooi op het ooglid passen.

Joolien schreef:
Shizz ik vind warme kleuren je mooier staan maae nog kun je t wel hebben hoor :)
Melati ik vind de kleur gewaagd maar je kunt het hebben hoor.

Vandaag weer gespeeld met m'n morphe paletten :D
[ [url=m/KGw7Ee.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VHSnH2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er weer goed uit! Ben ook benieuwd naar de kwaliteit van je nieuwe telefoon! :)

Yltje schreef:
Shizzle, ik weet wel zeker dat je het gevoel weer vind! Vind je eerste look alweer erg leuk en voor mij al behoorlijk gewaagd haha! Vooral weer oppakken want je bent toch wel een bron van inspiratie hoor!

Hier mijn look van vandaag, heb mn wenkbrauwen inmiddels wel iets lichter gemaakt, vind dat nog erg lastig, sowieso lijken ze nu al meer op de eerste foto als op de tweede..
Ach welja.. Morphe op de ogen en unicorn blood op de lippen
[ [url=m/zKYU7R.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Dk0YOD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat lief, dank je! <3
Ik vind jou er altijd zo heerlijk powerful uitzien, I love it!

Eight, wat ben je een lieverd. <3 En waaaaaah, wat een gave aankoop heb je!! :oo <3

Yaella, ik hou van je knotjes. <3 Je look vind ik ook prachtig!

Melanie, je wimpers zijn te lang in de breedte, daardoor zou je jezelf ook constant in de binnenste ooghoek prikken als deze wel vastgeplakt was. Ik zou zelf een stukje in de breedte afknippen (aan de buitenkant). Hierdoor passen de wimpers mooier op je wimperrand/ooglid waardoor het vastplakken van de binnenste ooghoek ook geen probleem meer zal zijn omdat er geen ruimtegebrek is. :) De wimpers vind ik wel heel mooi. :j

Melati_vS schreef:
Idd niks om onzeker over te zijn shizzel! Je looks zijn altijd prachtig!!

Avelienvd schreef:
Niks om onzeker over te zijn shizzel.
Je ziet er altijd geweldig uit vind ik.
Hoop dat je je lef weer snel terug vindt.

Thanks meiden, superlief! Het is alleen niet dat ik onzeker ben. Ik kijk heel kritisch naar mijn eigen looks omdat ik er ooit iets mee hoop te kunnen doen. Juist dat ik wat uitbundiger was met kleur dan anderen vond ik aan mezelf heel leuk omdat het wat aparter werd. Ik merk dusdanig dat sinds ik wat minder in mijn vel zit, ik in mijn skills ook enigszins achteruit ben gegaan en dit komt terug in mijn looks. Ik merk problemen met kleurcombinaties, dat ik me minder gelukkig/blij voel met wat er op mijn gezicht zit, zie dingen die niet goed tot zijn recht komen of die compleet de plank misslaan zelfs. Die looks plaats ik ook bewust niet - ik maak er wel foto's van als reflectie en leermateriaal voor mezelf maar die plaats ik niet omdat ik er niet achter sta wat ik op mijn gezicht heb op dat moment. Het zal ongetwijfeld een deel van het leerproces zijn, maar het is niet zo leuk als ik zelf zo teleurgesteld raak in mijn eigen skills of mijn looks! :) Daarom draag ik de laatste tijd het iets minder tot ik een beetje uit mijn dipje ben, maar eigenlijk moet ik gewoon constant doorgaan om te zien dat ik het wél kan. :j

Daarentegen heb ik dankzij de opdracht van Elke wel weer wat positieve energie teruggekregen waar ik heel blij mee ben. Geel is ook mijn favoriete kleur en ik denk dat het een kleurtje is die (bijna) iedereen wel vrolijk maakt. fiets zomer, geel mag bij mij altijd. :D Bij deze mijn look van gister en vandaag.

Gister was dus Elke's opdracht voor mij; geel. Ik heb hier gebruik gemaakt van denk ik wel 6 soorten geel ( :') _O-) maar voornamelijk Colourpop Glowstix, de geel en een oranje uit de Morphe palette en Jones uit de Urban Decay Full Spectrum palette. Als eyeliner heb ik mijn lipstick gebruikt, Colourpop Wednesday.

Afbeelding

Afbeelding

En vandaag heel simpel. De kleur Sexy uit de The Balm Nude Tude palette met Colourpop Summer Lovin' en op de lippen Colourpop Bumble. (en lekker veel wilde eigenwijze haren die niet in mijn staart wilden :+)

Afbeelding

Afbeelding