[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Niniane

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 20:31

Je openingsbericht is erg in de trant van: jullie dragen veel make-up, dat is vies!

In een topic waar veel make-up liefhebbers zitten is dat niet echt the way to go. Vragen mag uiteraard, maar waar de meeste over vielen is de ondertoon die jij (onbewust) gebruikt.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 20:32

Zo bedoelde ik het idd niet :) sorry als het zo over komt....

Shizzel

Cinnepin schreef:
Ik noem liever geen namen..wil niemand persoonlijk kwetsen...maar ik zie foto's voorbij komen waar foundation of poeder echt op de huid ligt en korrelt...dat bedoel ik met te veel ;)

Gewoon interesse...waarom zo veel? En heb je dan niet de hele tijd het gevoel het er af te willen halen...en ik heb niks tegen make-up dragers..zoals ik al zei..ik gebruik het zelf ook ;)

Dat hoeft overigens niet te veel te zijn. Dat kan ook een kwestie van blenden zijn of de korrels door een droge huid.

Nogmaals vind ik dit echt afbreuk doen aan de positiviteit die hier juist in het topic is. Jammer!

Mlt94

Het komt wel een beetje beoordelend over zoals hierboven al werd gezegd! Iedereen hier in het topic kan zijn eigen ding doen en dat wordt gewaardeerd, dat is het mooie van dit topic.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 20:33

Nou ik ga wel weg hier..had echt oprechte interesse in de dames die gewoon wat meer gebruiken..hoe wat waar een waarom.. maar ik laat jullie verder :)

Shizzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 20:36

Als je het even iets anders had verwoord, had niemand ook een probleem ermee gehad. :) We helpen hier allemaal graag en geven graag allemaal tips dus in dat opzicht zou ik zeggen: vraag maar raak. Maar de verwoording van het dikke plamuurlaag vies noemen, kan mensen in dit topic gewoon kwetsen omdat je het hierin ook bewust hebt over mensen in het topic. Anders gaf je niet aan dat je geen namen wilde noemen.

Nogmaals geven we graag antwoord op je vragen, weet ik wel zeker dat iedereen dat hier wil. Ervaringen en meningen delen is alleen maar leuk, en vertellen waarom we iets doen ook. Alleen zou een andere toon een stuk meer sieren.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 20:42

sorry ik klink vaak wat eeeh niet aardig..zo bedoel ik het niet..vandaar ook weggehaald :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 20:56

Vandaar de bans. :)
Laatst bijgewerkt door Niniane op 23-01-17 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 20:58

Misschien dat jullie mij kunnen helpen? Ik ben op zoek naar glitters voor op de ogen en dan specifiek naar donkerblauw. Al heel internet afgestruind maar kan niet vinden wat ik zoek.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 21:00

Make-up Store geprobeerd? Zij hebben glitters.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 21:02

En NYX :j

Joe!

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 21:07

Make up store ga ik is opzoeken!
Die van NYX wil ik dus bestellen maar bij douglas staat bij het product dat ze hem nog niet hebben... helaas!! Want ze hebben wel de perfecte blauwe kleur!

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 21:11

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Waarmee jullie je huid reinigen.

Ik heb deze producten en gebruik smorgens de dagcreme, en savonds eerst de make-up reiniger en daarna het micceliar water en daarna een nachtcreme. Die tonic ooit gekocht maar weet eig niet wanneer ik die moet gebruiken.
Ik gebruik nu alleen niveau producten want deze vind ik fijn en zijn betaalbaar. Ik heb ook lancome gehad maar merk daar geen verschil mee.

Zijn er nog andere tips of producten die jullie goed bevallen(wat ook een beetje betaalbaar is)
Afbeelding

Nocturnal Grey sinds 6 juli 2010 in mijn bezit

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 21:18

Ik gebruik sinds kort Dermalogica, bevalt super! Ik heb zelf vooral nu in de winter, een extreem droge huid waardoor de vellen en korsten aan m'n gezicht hangen soms. Nu ik dit gebruik voelt m'n gezicht veel fijner aan, het is wat prijzig maar het is het zeker wel waard.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 21:21

Zorg er zelf altijd voor dat ik parfum, schadelijke alcohol en parabenen vermijd. :j En nooit schuimende producten. Zijn 9 van de 10 keer uitdrogend.

Ben tegenwoordig helemaal fan van de cleansing balms. Heerlijk voor de huid.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 21:27

Melati_vS schreef:
Make up store ga ik is opzoeken!
Die van NYX wil ik dus bestellen maar bij douglas staat bij het product dat ze hem nog niet hebben... helaas!! Want ze hebben wel de perfecte blauwe kleur!

De glitters van NYX zijn heel gaaf, dus misschien het wachten waard?

En anders even langs de store in Amsterdam :j

Vandaag weer een lekkere oranje look met gouden glitters, super origineel :)) maargoed, gebruik gemaakt van het Zoeva Caramel Melange palette en de Peahy Keen quad van Colourpop:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En de reden waarom ik nooit foto's plaats met mijn ogen dicht... heeft totaal geen zin namelijk haha. Ik heb zoveel overhangend ooglid dat zelfs als ik naar beneden kijk of mijn ogen dicht heb, nog een soort vouw heb.

Joe!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 21:36

Wauw shizz die gele look is zo intens goed gelukt!!! oliebol wat gaaf. Mijn complimenten knapperd.

Melati, je look heeft inderdaad een beetje spaanse vibes. Tof. Wat is je afkomst trouwens? :)

Ik gebruik als reiniging Eucerin reinigingsmelk. Dit doe ik 2x zodat ik zeker weet dat mijn huid schoon is.
Ik maak ook regelmatig een maskertje van honing en pure cacaopoeder. Hierna is mijn huid lekker zacht.
Als dag verzorging gebruik ik Estee Lauder night repair serum, origen moisture creme en nog wat spul van mac.
Laatst bijgewerkt door velvetblack op 23-01-17 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

black is my happy color

· instagram: _velvetblack ·

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 21:36

Melati_vS schreef:
Misschien dat jullie mij kunnen helpen? Ik ben op zoek naar glitters voor op de ogen en dan specifiek naar donkerblauw. Al heel internet afgestruind maar kan niet vinden wat ik zoek.

Ik heb geen specifieke aanrader maar ik wil je wel even op het hart drukken om glitters te gebruiken die eye safe zijn. Niet veilige glitters kunnen in het oog terecht komen en daar voor serieuze schade zorgen. Heb laatst een hele post gelezen van een vrouw die doordat ze glitter in haar oog had gekregen, een zware ooginfectie kreeg en daardoor haar oog verloor.

Ik schrijf dit niet om je bang te maken oid! Maar ik zie steeds vaker Instagram MUA's/YouTubers niet veilige glitters gebruiken op hun ogen terwijl dat harstikke gevaarlijk kan zijn.

Aparte verschijning. :D

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 21:43

leuk dat dat jullie allebei Spaanse vibes erin zien! :D
Ik kom trouwens uit Indonesië Elke :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 22:06

Mijn tweede Nabla bestelling. Een serie matte oogschaduw refills!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De onderste rij is maar mwah. Niet echt intens en aan de krijtige kant. Maar eerst is kijken hoe ze blenden op het oog etc. :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 22:21

Marlonfloris, ik vind garnier micellair water uit de roze fles heel erg prettig werken en ook vaak in de aanbieding :) ik gebruik alleen geen waterproof mascara dus mocht je die gebruiken durf ik niet te zeggen hoe dat er af gaat maar gewone mascara en foundation enzo gaat er super af :) crème gebruik ik de parfum vrije olaz met pompje, die stond goed aangeschreven op de site van Paula's choise. Moet zeggen dat ik hem erg fijn vind!

Nadia echt een heel mooie look! Wat staan die warme kleuren je goed zeg :) ik ben benieuwd waar jij je wenkbrauwen zo mooi mee in model krijgt?

De rest sorry, ik zag jullie prachtig geplamuurde toetjes, maar ik kan op mijn mobiel niet ver genoeg terug lezen om op iedereen persoonlijk te kunnen reageren.. wat ik fijn vind aan dit topic is dat je juist zulke goede tips krijgt en als iets er even wat minder mooi uit ziet wordt er gewoon netjes op de persoon af gevraagd wat die persoon gebruikt en worden er eventueel tips gegeven hoe het nog mooier kan, vind ik toch wat fijner dan die nutteloze onpersoonlijke reactie..

Wat is nabla voor iets? Ik zie het hier steeds vaker voorbij komen! :) die bovenste kleuren vind ik heel mooi maar de onderste spreken me op de Swatches niet zo aan

Ik ben vandaag lekker onder de zonnebank geweest, de sproetjes zijn weer 'all over' *\o/*
Afbeelding

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 22:43

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 00:24

Om te reinigen gebruik ik miscelair water van garnier en erna de toner van lush

Ik gebruik als creme de lait creme concentrate van embryolisse en als t nodig is 98% aloevera gel en soms als ik t ns niet vergeet oogcreme van ziaja

FHS Jelle L2+2
Voorheen Vip Z2+1, Spirit Z1+2 en Kalim L1+6

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 08:38

Oeh mooi Niniane, heb zelf ook 1 nabla oogschaduw en vind die heel fijn!

Melati, Ruby Woo staat je prachtig!

Ik gebruik om mijn huid te reinigen en verzorgen producten van Qiriness (te koop bij de ICI). Prijzig, maar wel heel fijn.
Sinds ik dat gebruik is mijn huid zo opgeknapt! gebruik daarnaast nog een micelair water van Diadermine.

DS: mooie look, erg gaaf kleurtje op je bewegend ooglid! Hou ik van.

Eight weer mooie sproetjes, en super leuke foto :)

Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 09:00

Heb vandaag twee Nabla oogschaduw die op de swatches minder goed uitkwamen en moet zeggen, het valt juist heel erg mee. Blenden als een tiet, geven op het oog veel pigment af en bijna geen fall-out. :)