[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 12:19

Leuk om weer wat looks van je te zien shizzel! Ziet er ook weer super mooi uit :)

Ik ben helemaal verliefd op de Jewel Collection van Revolution en laat die vanaf vandaag nou precies bij boozyshop te verkrijgen zijn <3

Nog een paar looks van mij van afgelopen tijd:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Djilna

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 12:59

Die 2e look is echt heel anders dan de rest, bijna neutraal voor jouw doen! :D

De onderste vind ik zelf geloof ik het mooist :)

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 13:08

Iemand hier die ook de twee kortigscodes van ICIParis heeft ontvangen over de post?

Nou staat Urban Decay daar niet tussen uitgesloten merken op de flyer (of ik lees er overheen). Houd dat dan in dat je die codes dan ook op UD kan gebruiken? Ik heb pas net een memberscard dus weet nog niet precies hoe dat nou zit met waar wel of geen korting op is.

~ But I still haven't found, what I'm looking for ~

Voor mijn tekeningen en andere creatieve uitspatting, bekijk mijn DeviantArt

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 17:56

Djilna schreef:
Ik zie mooie looks met Cherry langskomen moet ik zeggen. Hoe werkt de palette? Ik hoor wel wat wisselende berichten over kwaliteit tov de andere Naked palettes?

En hier nog mensen die leuke dingen in de collecties voor de feestdagen hebben gezien? Ik heb (natuurlijk) wat spul van MAC besteld, maar me nog enigszins ingehouden :+ 2 oogschaduws (2 oogschaduws zijn gewoon even duur als normaal een hele palette :') ), 2 lipsticks en een MSF.

Verveel me eerlijk gezegd nu met make-up haha. Vind de markt echt een beetje overvol.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 17:58

Niniane schreef:
Djilna schreef:
Ik zie mooie looks met Cherry langskomen moet ik zeggen. Hoe werkt de palette? Ik hoor wel wat wisselende berichten over kwaliteit tov de andere Naked palettes?

En hier nog mensen die leuke dingen in de collecties voor de feestdagen hebben gezien? Ik heb (natuurlijk) wat spul van MAC besteld, maar me nog enigszins ingehouden :+ 2 oogschaduws (2 oogschaduws zijn gewoon even duur als normaal een hele palette :') ), 2 lipsticks en een MSF.

Verveel me eerlijk gezegd nu met make-up haha. Vind de markt echt een beetje overvol.

Dit inderdaad heel erg. Volg nog steeds fanatiek Trendmood, maar er is zo goed als niets wat me enthousiast maakt. Plus dat ik al een redelijk grote en brede collectie heb. Scheelt, want ben koos geldloos en er is zo ook geen verleiding :')

I'm not weird, I'm limited edition :D

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 20:08

Persoonlijk vind ik en heel fijn! Ik heb alleen niet veel "high end" palettes dus niet veel om te vergelijken!

[o]

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 14:35

Hebben jullie ook last van je becca highlight dat ie Zo snel breekt? Ik heb m al 3x ge repressed maar hij blijft breken

[o]

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 14:54

melanie0906 schreef:
Hebben jullie ook last van je becca highlight dat ie Zo snel breekt? Ik heb m al 3x ge repressed maar hij blijft breken

Zelf geen last van, maar weet dat het vaak gebeurt en ben daarom ook erg voorzichtig met mijn Becca highlighter.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 15:07

Mijn Becca highlighter is ook nog heel en heeft toch wat tripjes in de koffer of backpack overleefd. Wist niet dat ze zo snel breken :=

fiets a fake smile

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 16:49

Ik heb dat enkel met mn champagne pop die neem ik ook maar nergens meer mee naar toe

FHS Jelle L2+2
Voorheen Vip Z2+1, Spirit Z1+2 en Kalim L1+6

Shizzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 16:59

Thanks Melati. <3 Jouw looks zijn ook weer supergaaf! Leuk om te zien hoe je enorm vooruit bent gegaan. Heb je nog veel besteld bij boozy? Op je eerste foto, welke glitter heb je gebruikt? Doet me beetje denken aan die van MUR Pro!

Cherry krijg ik binnenkort als het goed is binnen. *\o/* Cadeautje voor mij, niet zelf gekocht voor de verandering. :D :') Qua 'kerstaankopen' voor mezelf.. ik ga mezelf met black friday via een vriendin uit de USA denk ik de Elements palette van UD cadeau doen.

linoleum schreef:
Niniane schreef:

Dit inderdaad heel erg. Volg nog steeds fanatiek Trendmood, maar er is zo goed als niets wat me enthousiast maakt. Plus dat ik al een redelijk grote en brede collectie heb. Scheelt, want ben koos geldloos en er is zo ook geen verleiding :')

Heb hetzelfde. :j Weinig waar ik echt van denk dit MOET ik hebben. Het enige wat me nu nog echt weet te raken is de kleurrijke palettes (ik wil meer geel :')).

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 17:09

Ja het is inderdaad cpop die is gebroken. Ik doe er niks vreemds mee zit in mn makeuptas 1 keer per 2 weken pak ik die tas weer eens en issie gebroken..

[o]

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 20:36

Mijn Becca highlighters komen niet verder dan mijn kamer eigenlijk. Dan blijven ze prima heel. :P

Donnaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 18:27

Beautybay heeft flinke korting vandaag! (Al weet ik niet of de korting alleen vandaag is, kan het nergens vinden tot wanneer de korting geldt)

Shizzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 18:46

Is al een paar dagen! :j 30% tot wel 50% korting. Op heel veel goede merken. Heb een aantal dingen van Beautyblender en Zoeva besteld.

Donnaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 19:54

Shizzel schreef:
Is al een paar dagen! :j 30% tot wel 50% korting. Op heel veel goede merken. Heb een aantal dingen van Beautyblender en Zoeva besteld.

Oh zag het vandaag pas! Inderdaad mooie kortingen. Ik heb het juvia's place mini masquerade palette, een dose of colors lipstick en nog wat kleine dingen besteld. Ben benieuwd of het shippen langer duurt ivm de korting, had wel zoiets gelezen.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 21:43

Ik had mijn hele winkelmandje volgestopt want die kortingen zijn echt mega! :oo
Maar ik was even vergeten dat je moet betalen met creditcard, en die heb ik pas morgen of overmorgen weer...
Hopelijk loopt de actie dan nog.

28-11-2014 05-02-2017 25-11-2017 [o]

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 08:58

Door jullie ook maar geshopt. Juvia nubian en een foundation op de gok. Jellybeans heb je geen Paypal? Daarmee betaal ik altijd.

Heftige looks weer Melati! Erg mooi geblend.

Pakken jullie je highlighters nog vaak? Ik laat het de laatste maanden steeds vaker liggen

[o]

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 09:22

Ik heb ook nog rondgedwaald op beautybay, maar geen geld, dus mag niet van mezelf :')

Highlighters blijven hier nog steeds dagelijks gebruikt worden, blijf er gek op <3

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 10:12

Met Black Friday verkoopt ABH een box met 4 palettes (prism, subculture, soft glam en modern renaissance) voor 90 dollar! Maar geloof alleen in de UK en US

Spotje 10/8/1993 - 8/7/2013 † Y;( Tjedde: 02/04/2000 - 16/09/2014 † Y;( Ollie: † 19/11/2015 Y;(

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 10:30

linoleum schreef:
Ik heb ook nog rondgedwaald op beautybay, maar geen geld, dus mag niet van mezelf :')

Highlighters blijven hier nog steeds dagelijks gebruikt worden, blijf er gek op <3

Zelfde hier <3 altijd een highlighter op, een dag niet shinen is een dag niet leven :')

www.connemara.nl

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 11:06

Mijn Festival palette van Juvia's is binnen en damn die rood is rood <3 :~

You Know Who◞ ~ ykw-gypsyhorses.com
Eigen fok Irish Cobs met een bijzonder kleurtje
Palomino merrieveulen met goede afstamming te koop!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 11:35

Marrit13 schreef:
linoleum schreef:

Zelfde hier <3 altijd een highlighter op, een dag niet shinen is een dag niet leven :')

Waarom verbaasd mij dit nou niks van jou :+

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 11:42

chimello schreef:
Mijn Festival palette van Juvia's is binnen en damn die rood is rood <3 :~

OOh echt? Misschien moet ik hem ook een keer gaan halen, zoek echt een rode oogschaduw die rood is :o

Insta: yl_aerial

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 15:07

Jellybeans schreef:
Ik had mijn hele winkelmandje volgestopt want die kortingen zijn echt mega! :oo
Maar ik was even vergeten dat je moet betalen met creditcard, en die heb ik pas morgen of overmorgen weer...
Hopelijk loopt de actie dan nog.

Sowieso morgen nog ivm met Black Friday