Moderators: Giolli, Mjetterd, Dani, ynskek, Nala, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Mondy
Niniane schreef:Jellybeans schreef:Ik had mijn hele winkelmandje volgestopt want die kortingen zijn echt mega!![]()
Maar ik was even vergeten dat je moet betalen met creditcard, en die heb ik pas morgen of overmorgen weer...
Hopelijk loopt de actie dan nog.
Sowieso morgen nog ivm met Black Friday
Niniane schreef:Ik gebruik die van de Kruidvat. Werkt als een tierelier en heb nergens last van eigenlijk.
Niniane schreef:Die kans is heel klein hoor. In een onderzoek van 700 mensen zijn er maar twee mensen waarbij een milde kleursverandering is geconstateerd.
Aight schreef:Niniane schreef:Die kans is heel klein hoor. In een onderzoek van 700 mensen zijn er maar twee mensen waarbij een milde kleursverandering is geconstateerd.
Oke dan ga ik toch weer daarmee aan de slag.
Follow-up vraag: welke (oog)make-up remover gebruiken jullie? Ik heb nu die micellair van Garnier waar ik best wel tevreden over ben, maar verwijdert m'n mascara niet helemaal super
linoleum schreef:Die wimperserum is toch uit de verkoop gehaald of heb ik dat mis?
eestheer schreef:Ik kom hier even binnen gevallen.. :-P
Maar ik zoek DE perfecte lippenstick, prijs maakt niet uit.
Volgend jaar ga ik trouwen, en mijn zoektocht naar de perfecte lipstick is begonnen.
Zelf draag ik regelmatig MAC, maar ik merk dat ik deze toch regelmatig moet bijwerken.
Dus, prijs maakt niet uit zolang ik maar zo min mogelijk zorgen hoef te maken over continu bijwerken.
Ohja, ik draag het liefst matte kleuren en kleur ben ik nog niet helemaal over uit. Dieprood vind ik erg mooi, maar een mooie "aardse" kleur vind ik ook wel tof
Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Googlebot, GrapeshotBot en 14 bezoekers