[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Amandavd

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 17:47

Ik gebruikte altijd mijn vingers maar sinds kort een kwast en ik merk wel dat mijn foundation een stuk strakker er op zat dan normaal. Dus ik hou het bij een kwast.

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 17:57

florence123 schreef:
Iemand ervaring trouwens met minerale make up?

Ik gebruik alleen maar make up van Creative Cosmetics en het bevalt mij heel goed. Het was even uitvogelen hoe de foundation mooi dekkend te krijgen, maar ik ben er nu heel blij mee.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 18:52

Djilna schreef:
Ha Amanda, welkom :)

Florence heerlijk geshopt!

En ja Niniane, de lipsticks van Lisa gekocht, de hele set :P :)) Voorlopig dus weer een paar maanden (of eigenlijk een jaar) een absolute NoBuy op makeup :')
Jij?

Wil heeeel graag maar makes no sense want ben echt geen lipstick drager haha. En die Velvet Morning is niet echt mijn kleur. Ik laat het afhangen van jouw mening :P

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 20:26

Ik heb heel erg na aanleiding van jullie ook een bestelling bij colourpop geplaatst met black Friday, mijn kant komen op:
take a pixie, goldie, snowflake en flurries. Ik ben opzoek naar de perfecte rood met kerst haha :')

Ik verkoop mijn kleren op United Wardrobe! (Meestal maat M/L): https://unitedwardro.be/u/vFf?plcl

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 22:19

Hoi,
Ik heb op 15/11 een pakketje bij Beautybay besteld maar hij is nog niet binnen.
Nu zou ik dat niet heel raar vinden omdat het natuurlijk extra druk is met black friday etc. Maar een vriendin van mij die een dag later heeft besteld heeft haar pakket als sinds afgelopen zaterdag binnen. (Ze woont in dezelfde plaats)
Mijn pakket is al wel verzonden sinds een week.
Het enige verschil tussen onze bestellingen is dat zij wel track en trace had en ik dat niet heb.

*Ik heb Beautybay zelf ook al een mail gestuurd maar daar reageren ze nog niet op.

Weet iemand of dit normaal is?

28-11-2014 05-02-2017 25-11-2017 [o]

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 22:35

Had normaal gesproken al wel binnen moeten zijn. :j

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 22:56

Amandavd schreef:
Ik gebruikte altijd mijn vingers maar sinds kort een kwast en ik merk wel dat mijn foundation een stuk strakker er op zat dan normaal. Dus ik hou het bij een kwast.

Een beautyblender is toch wel echt een hele fijne aanschaf.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people or a kerstman who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.

Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Shizzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 22:59

Shaggy09 schreef:
Wat gebruiken jullie om je foundation aan te brengen? Gewoon kwasten? Ben namelijk aan het twijfelen om the original beauty blender aan te schaffen. Vind 20 euro wel veel voor een sponsje, maar als het het geld waard is doe ik dat graag :j
Gebruik momenteel een synthetische stippling brush, niet verkeerd, maar kan beter. :P

Beautyblender. :j Vroeger altijd kwasten gebruikt en nu is dit toch echt mijn favoriet. Maar gebruik liever degene van BH Cosmetics, vind die fijner dan de echte BB al gebruik ik beide afwisselend van elkaar gewoon. Heb nu met de Beautybay sale van Beauty Bakerie besteld, een set van 6 stuks voor 12 euro. Ze voelen in ieder geval fijn aan, moet ze alleen nog uitproberen!

Melanie, gave look!

Aight, Flurries is zo mooi. <3

Jellybeans, ik heb wel eens eerder bij beautybay +- 2 weken moeten wachten. Is gewoon normaal. Soms ligt het aan je producten die je bestelt hoe snel iets verzonden is. Was die van je vriendin op dezelfde dag verzonden als die van jou?

Ben benieuwd of Lisa haar lijn nog gaat uitbreiden, maar ben bang dat het dan alsnog in de kleurtoon rood/oranje en nudes zal zijn. Vind deze kleuren niet boeiend genoeg voor mezelf. :))

Ik ben vandaag gezwicht voor de Super Shock vault van Colourpop. Geprobeerd mezelf om te praten maar helaas, ik was verliefd. :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 23:09

Ik heb zeker 5 vd 7 dagen in de week lipstick op :) Dieprood draag ik ook wel regelmatig, knalrood nog niet zo vaak. Vind ik nog steeds spannende kleur geloof ik. Terwijl ik wel gerust met blauw of teal de deur uit ben gegaan :')
Maar alle 3 kleuren ga ik dus gewoon dragen, aangezien ik vind dat ik me daar overheen ga zetten :))

Gaaf die vault Mies!! Snap dat je die niet kon laten liggen <3

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

Shizzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 23:27

Ben er zeker van dat ze jou heel gaaf zullen staan, ook die knalrode! Ben ook erg benieuwd naar hoe de finish op je lippen zal zijn. :j De oranje vind ik er nog best gaaf uit zien, dat is denk ik de enige die ik ervan zou dragen. Heb een beetje hetzelfde als jij denk ik, dat rood uit de comfortzone is. :')

Ik heb in m'n Beautybay order een lipstick van Melt Cosmetics binnen gehad, een supergave blauwe. Kan niet wachten deze te proberen nu m'n haar weer blauw is! :))

Ja echt, ik zag die foto's en op slag verliefd. <3

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 00:32

Ik ken mezelf, ik ga het wel super zonde vinden om ze te gebruiken vanwege die speciale velvet textuur :')
Maar om nou een 2e set te bestellen zodat ik 1 set nieuw kan laten gaat me te ver :))

Oeh gaaf! Zo heerlijk jouw kleurrijke haar en makeup! Vond het roze met oranje/geel je ook zó mooi staan! Zo zonnig :D

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 06:37

Iris82 schreef:
Amandavd schreef:

Een beautyblender is toch wel echt een hele fijne aanschaf.

Daar ga ik eens voor kijken!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 08:25

Oeh die vault, Shiz! <3 Heel heel gaaf, maar ik heb nog zoveel makeup wat ik wat meer moet gebruiken van mezelf :+ Heb nog teveel onderweg via groepsorders ook :') Plaats je swatch foto’s als het binnen is? :9

www.connemara.nl

Shizzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 12:34

Marrit13 schreef:
Oeh die vault, Shiz! <3 Heel heel gaaf, maar ik heb nog zoveel makeup wat ik wat meer moet gebruiken van mezelf :+ Heb nog teveel onderweg via groepsorders ook :') Plaats je swatch foto’s als het binnen is? :9

Wat heb je allemaal besteld? :))

En tuurlijk, zal sowieso swatches delen. <3

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:35

JM :#

Shizzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:37

Swatches is waarbij je je een “vingerspoor” aanbrengt op je huid met het pigment van de oogschaduw (of met de applicator van de lipstick( waarbij je kan zien hoe de kleur is en het pigment als deze aangebracht is op de huid in vergelijking met hoe de kleur in de verpakking eruit ziet. :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:46

Amandavd schreef:
Wat zijn swatches?

Dit is een van m'n meest favo YouTubers als het gaat over basis make-up, ik ben gek op haar accent en ze heeft veel leuke draagbare looks. :)

https://youtu.be/bUFjrFxsGRI

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people or a kerstman who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.

Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:52

Iris82 schreef:
Amandavd schreef:
Wat zijn swatches?

Dit is een van m'n meest favo YouTubers als het gaat over basis make-up, ik ben gek op haar accent en ze heeft veel leuke draagbare looks. :)

https://youtu.be/bUFjrFxsGRI

Thanks!!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 14:20

@Shiz: Good Sport en Oeh La La van CP, nog 2 supernova’s, een Lux, bronzer van Phys. Formula, Coty Airspun, blender van RT, highlighter van Maybelline (Peach). Dat was het. Oh nee, lipkit van Bretman Rock xCP (de rode <3 ) en nog 2 CP highlighters.

Dus valt mee :') (de verslaving aan CP is overigens geheel jouw schuld }> )

www.connemara.nl

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:43

CP duurt deze keer erg lang, hoe zit het met jullie bestellingen?

You Know Who◞ ~ ykw-gypsyhorses.com
Eigen fok Irish Cobs met een bijzonder kleurtje
Palomino merrieveulen met goede afstamming te koop!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:46

Had 21 november besteld, en de 25e is het verstuurd.

Joe!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:48

Bij mijn pakketjes beide geeft de traceercode nu nog aan dat het nog niet is afgegeven bij UPS :\

You Know Who◞ ~ ykw-gypsyhorses.com
Eigen fok Irish Cobs met een bijzonder kleurtje
Palomino merrieveulen met goede afstamming te koop!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:59

Zelfde hier :j maar duurt bij mij vaak wel minimaal nog 3 dagen.

Joe!