Moderators: Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani
Djilna schreef:Ha Amanda, welkom
Florence heerlijk geshopt!
En ja Niniane, de lipsticks van Lisa gekocht, de hele set![]()
Voorlopig dus weer een paar maanden (of eigenlijk een jaar) een absolute NoBuy op makeup
Jij?
Amandavd schreef:Ik gebruikte altijd mijn vingers maar sinds kort een kwast en ik merk wel dat mijn foundation een stuk strakker er op zat dan normaal. Dus ik hou het bij een kwast.
Figaro schreef:Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos
Shaggy09 schreef:Wat gebruiken jullie om je foundation aan te brengen? Gewoon kwasten? Ben namelijk aan het twijfelen om the original beauty blender aan te schaffen. Vind 20 euro wel veel voor een sponsje, maar als het het geld waard is doe ik dat graag
Gebruik momenteel een synthetische stippling brush, niet verkeerd, maar kan beter.
Amandavd schreef:Wat zijn swatches?
Figaro schreef:Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos
Iris82 schreef:Amandavd schreef:Wat zijn swatches?
Dit is een van m'n meest favo YouTubers als het gaat over basis make-up, ik ben gek op haar accent en ze heeft veel leuke draagbare looks.
https://youtu.be/bUFjrFxsGRI
Gebruikers op dit forum: Barramundi, WildChild en 47 bezoekers