[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

xU_Blinghx

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 11:42

Ik heb nu een zonnebrand van de etos eigen merk. werkt prima, laat alleen een behoorlijke witte waas achter :(

Insta: yl_aerial

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 07:43

Hoi, ik meld me ook even in jullie lange topic. Ik heb de afgelopen week dagelijks een stuk doorgespit, want ik ben eigenlijk een make-up dummie. Ik gebruik weinig, maar zou wel meer willen leren. De online filmpjes/tutorials zijn leuk, maar door de bomen zie ik het bos eigenlijk niet meer.

Ben daarom bijvoorbeeld bij Mac op de site gaan kijken naar trainingen/workshops. Wie kan me (via PB om het topic niet te vervuilen) advies geven waar ik het beste een 1-on-1 kan volgen? De reisafstand maakt me niet zoveel uit, ik heb vanaf vrijdag vakantie en vind een dagje uit wel leuk (en woon centraal in Amersfoort). Hoeft niet bij Mac trouwens hoor, elke make-up artist is prima.

Ik wil sowieso graag advies mbt de juiste kleur foundation en concealer, leren contouren/shapen en oogmake up, liefst voor "de dag".

Wees jezelf, anderen zijn er al genoeg.....
http://www.bokt.nl/markt/ad/113588/stal ... ion-putten

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 07:07

Hallo :)
Ik meld me ook :j Heb net als Yvetjes het topic een beetje sprongsgewijs door zitten nemen. Gevonden omdat ik ervaring met Morphe zocht, en kwam toen (alweer :') op bokt uit ..
Ik ontvang strakjes mn eerste palette van Morphe, besteld omdat ik op zoek was naar een goede gepigmenteerde blauw/groen mix.. Dus ik ben heel benieuwd. Ook de kwasten maar erbij gedaan (want toch bezig) :D .

Bestelt via The Make Up Box, die op dit moment offline is (superhandig) :') Dus ik hoop dat het goed aankomt :D

Ik ga nog eens even verder lezen met jullie ervaringen met eye primers, ik heb nog niet echt een superprimer kunnen ontdekken.

Oh, en qua settingsprays, ik heb nu de Mac, maar ik vind m te druppelig.. Wat is jullie ervaring met een goed vernevelende settingspray? (dat ben ik tussen de berichtjes nog niet zo tegengekomen geloof ik :) )

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 07:08

Cer schreef:
Ik meld me ook :j Heb net als Yvetjes het topic een beetje sprongsgewijs door zitten nemen. Gevonden omdat ik ervaring met Morphe zocht, en kwam toen (alweer :') op bokt uit ..
Ik ontvang strakjes mn eerste palette van Morphe, besteld omdat ik op zoek was naar een goede gepigmenteerde blauw/groen mix.. Dus ik ben heel benieuwd. Ook de kwasten maar erbij gedaan (want toch bezig) :D .

Bestelt via The Make Up Box, die op dit moment offline is (superhandig) :') Dus ik hoop dat het goed aankomt :D

Ik ga nog eens even verder lezen met jullie ervaringen met eye primers, ik heb nog niet echt een superprimer kunnen ontdekken.

Oh, en qua settingsprays, ik heb nu de Mac, maar ik vind m te druppelig.. Wat is jullie ervaring met een goed vernevelende settingspray? (dat ben ik tussen de berichtjes nog niet zo tegengekomen geloof ik :) )

welkom!

Meeste mensen vinden de spray van Urban decay heel prettig. Ik zelf gebruik er eentje van Kiko die wel ok is. Helemaal voor de prijs.

Insta: yl_aerial

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 14:17

Cer schreef:

Ik vind die van Makeup Revolution wel fijn.

Life is what happens to you while you’re busy making other plans
--
[MD] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 17:01

Welkom!
Mijn favoriete ‘primer’ blijft de Mac paintpot en mn favoriete setting spray is de allnighter van urban decay

FHS Jelle L2+2
Voorheen Vip Z2+1, Spirit Z1+2 en Kalim L1+6

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 17:50

Suus___ schreef:
Welkom!
Mijn favoriete ‘primer’ blijft de Mac paintpot en mn favoriete setting spray is de allnighter van urban decay

Wat Suus zegt _/-\o_

I'm not weird, I'm limited edition :D

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 19:04

Oh bedankt voor de tips! Heb net even met t pallet geprutst maar een beetje knap verven is nog een hele kunst :') de primer van morphe is iig ruk >;) wat een rare dikke pasta is dat... %)
En boven de 40 is t ook allemaal wat ingewikkelder qua lijntjes en dingen, maar dat maakt niet uit, t blijft leuk +:)+

Volgende maand een goede primer en settingspray scoren!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 19:15

Heb sinds kort de neon eyeliner van la girl.
Damn die blijft echt goed zitten!!

Welke palette heb je van morphe?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 19:28

Afbeelding
Uit Mn hoofd de 35B
Ik wilde voor blauw groen maar das nog niet helemaal gelukt :')

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 19:42

Niet slecht voor een begin!!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 19:49

Je hebt niet de makkelijkste kleuren gekozen om mee te beginnen. :P

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 19:55

Moeilijk beginnen, dan kan t alleen maar meevallen :D
Voor t eerstvolgende festival plak ik er een zooi glitter overheen en hupsakee :P

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 08:44

Ik lees dat een aantal bij beautybay bestellen... Ook ervaringen met de eigen palettes van Beautybay?
Ik zag ook een leuke BH cosmetics...

Gezien ik een enorme verzameling losse oogschaduw dingen heb, wil ik eens kijken naar een paar mooie palettes en de rest gewoon weggooien..

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 08:57

Ik zit ook elke keer te kijken naar de eigen palettes daar. Ze hebben best veel wat mijn smaak is, maar geen ervaring ermee, helaas. Wel met bestellen en dat was gewoon goed.

Ik ben ook bezig met alles opruimen. Alles wat niet meer goed is of niet gebruikt wordt heb ik al weggedaan, nu nog iets zoeken om het netjes op te bergen.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 14:13

Heb nog nooit de Beautybay palettes gehad, maar heb de Zodiac palette van BH en die bevalt prima voor dat geld.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 14:31

Ik heb m even opgezocht, maar die ziet er alleen qua vormgeving al prachtig uit!

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 20:58

yvetjes schreef:
Wie kan me (via PB om het topic niet te vervuilen) advies geven waar ik het beste een 1-on-1 kan volgen?

Heeft iemand nog een suggestie voor een make up workshop voor me?

Wees jezelf, anderen zijn er al genoeg.....
http://www.bokt.nl/markt/ad/113588/stal ... ion-putten

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 21:27

Zou zo snel niks weten te bedenken eigenlijk.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 11:47

yvetjes schreef:
yvetjes schreef:
Wie kan me (via PB om het topic niet te vervuilen) advies geven waar ik het beste een 1-on-1 kan volgen?

Heeft iemand nog een suggestie voor een make up workshop voor me?

Micky Jooren in Tilburg doet zowel opleidingen als workshops in make-up/haar/grimeren :j

JM :#

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 13:16

Heel veel thuis gezeten afgelopen weken dus maar weer aant experimenteren gegaan! Cut crease met js Blue Blood palette.

Afbeelding

Afbeelding

[o]

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 15:42

Ik ben nog steeds op zoek naar een mooie blauw... t word zo snel grijs-achtig ...

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 16:44

Blue blood is echt een aanrader! Hele fijne oogschaduw!

[o]

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:38

Ooglid vind ik idd mooi blauw, de crease toont grijs, welke kleuren heb je gebruikt ?

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:44

Ik heb indd een grijze in de crease gezet!

Ik heb deze gebruikt!
Afbeelding

En een van de magnetic eyeshadows van mac
Volgensmij blue karma!

[o]