[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 11:50

_Friemel schreef:
Vanaf de collectie met de rode dop vind ik ze steeds minder worden. Ze zijn droger, worden plakkerig, drogen lippen enorm uit en gaan kruimelen.

Heb een gloednieuwe rich blood waar geen land mee te bezeilen is, calabasas is zo mooi maar kruimelt en slijt al na 2 uur.. dito met pumpkin

Same. Rich blood en No T gekocht, maar ik vind eerlijk gezegd tegenvallen :( Verschilt weinig met mijn CP’s en durf te zeggen dat sommige zelfs beter zijn. Als ik mijn JS vergelijk met enkele oudere van Friem en Jodie; echt wel verschil helaas -O- dus ik waag me er niet meer aan.

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 09:52

Fenrir schreef:
Weet er iemand een goede bruine mascara die ook écht bruin is? Veel wordt verkocht als zijnde donkerbruin en dan doe je het op en vervolgens lijkt het gewoon zwart... wil graag een wat subtielere kleur voor neutrale looks :)

Vroeger had Hema er 1 die écht bruin was. Weet niet of ze we nog zijn en of ze dus nog echt bruin zijn..

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 18:59

linoleum schreef:
Mooie looks weer!

Melati, vind je wenkbrauwen op moment erg mooi! Niet meer zo BAM in your face.

Leys, die donkere kleuren staan jou ook echt geweldig hè

Suus, heel erg een look voor jou, maar toch net even een tikje anders. Elke kan dat toch goed.

Ik heb me vandaag vermaakt met oranje:
[ [url=m/65Auaa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8fWkFu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooooh heel mooi Lino! <3

*en snel weer onder de steen :')

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 15:15

Mac werkt bij mij juist meh. Ik heb 1 van Nyx en 1 van Art Deco en beide zijn fijn; blijft makkelijk 8+ uur zitten (incl paardrijden :+ )

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 20:42

Oooh heel gaaf! Mooi gedaan Elke <3 Ik kom vd week ff hoi zeggen in de pauze hoor! :j

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 21:15

Eight schreef:
Gaaf Suus! Heel anders inderdaad :) wonen jullie allemaal zo dichtbij elkaar?
Vorige keer ben ik niet mee gegaan met de meeting omdat ik vooral mee lees en zelf niet echt veel post. Als de meeting open is voor de wat minder actieve posters ga ik graag mee :j

Idem hier hoor! Vorige keer ook gewoon meegeweest en er zelfs wat leuke contacten aan overgehouden :j

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 20:40

Ik vind de meeste liquids die ik van ze heb wel prima! Zijn wel veelal rode, roze en roodbruintinten. Volgens mij wel makkelijkste te maken. Maar de Lippies zijn favo <3 en de supershocks idd vooral als accentkleur (glitter *D en metallic) op het lid. Heb nu 2 matte supershocks onderweg en het She palette. Ben erg benieuwd naar de pressed powders.

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 18:54

De highlighters zijn favoriet bij mij maar net de duur denk ik voor erbij. De lippies zijn ook heel fijn, draag ze dagelijks. En anders een glimmende ssshadow <3 Als je onder 22 euro blijft tellen de verzkosten niet mee. Als je daarboven komt wel.

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:09

Ik vind het je echt heel chique staan Elke <3 Blauw wordt al snel Dolly Dots 80’s maar dit is écht gaaf!

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 19:57

Ah erg Fair! Geen Buiten de Deur Verzekering oid? Balen zeg... ;(

Tassel is 1 van mijn favoriete glimmers <3

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 06:46

velvetblack schreef:
Knap dat je dag geduld hebt Jans, ik zou die allang opgehaald hebben of thuis laten bezorgen :')

Vandaag een paarse mono look gedaan
[ [url=m/xnMPCE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WsTyTY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die lipkleur staat je fantastisch Elke <3 Hoe bevalt het bij UD? Is het heel anders?

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 20:09

Gaaaf Elke! Wat een superleuk idee van hem <3 Daar ga je vast hele gave looks mee maken! Die kwasten ook <3

(En zo herkenbaar dat je het al wil hebben :') ik heb adventkalender van Rituals van mn vriend gekregen.... Tot nu toe lukt het elke dag 1 te openen.. maar we zijn pas op dag 6 :+ )

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 20:53

Elke ik vond je looks altijd al mooi, maar sinds je de switch gemaakt hebt... Zoveel gaver nog!! <3 Veel chiquer en volwassener of zo. Lastig te omschrijven. Staat je in ieder geval heel goed *D

*en terug onder de steen

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 22:42

Berdien schreef:
Oh neeee ik mag echt niet meer :D :D

[ [url=m/5d4WsT.jpg]Afbeelding[/url] ]
:= <3

Oh She is zo mooi he? Heb me ook laten verleiden.. :P De allerdonkerste kleur is beeeetje lastiger, maar de rest is dik in orde qua kwaliteit <3 Er zijn nu nog wat sss onderweg en dan moet ik echt weer even stoppen.. Stomme CP met hun acties }:0

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 22:41

Heb er 1 die ik nooit draag, maar is erg patchy en niet de kwaliteit die sommige wel hebben. Geen goeie test vrees ik _O-

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 20:12

Blijf het gewoon iedere keer zeggen; WOW! Súpergave look en zo anders dan je deed. Weet de vinger er niet op te leggen. Paars <3

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 21:54

Ah eindelijk De Collectie van Djilan :+ <3 Maargoed heb zelf inmiddels ook aardig wat verzameld zo na de 1ste meeting vorig jaar :')

Suus die koele kleuren staan je érg goed! Heel wat anders, maar vaker doen lekker fris! :D

Yenni, kleuradvies waag ik me niet aan. Ben zelf ook nog zoekende soms :D

1ste Kerstdag voor goud gegaan (CP Supernova als topper, look nog niet helemaal af hier)

Afbeelding

En 2de Kerstdag FiF gebruikt

Afbeelding

En als het geen feestdagen zijn, gebruik ik glitters en metallic; ik hou van bling *D

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 22:37

Oooh de “ook” is weggevallen Djilan :+ You know me, bling kan altijd :D Krijg deze week nog laatste (..) CP bestelling binnen en dan zal ik ook eens foto’s maken :+ Heb nog VVV giftcard van werk gehad dus hopelijk kan ik binnenkort ook even langs Elke voor foundation advies ed. En dan is het voorlopig even klaar met de aankopen hoor.

Die groen <3 Wat een prachtige kleur is dat, vaak valt groen beetje tegen eenmaal op ooglid maar deze knalt er nog steeds uit, nice *D

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 10:30

Mooi Djilan! Die ooglook van je 2de foto, mooi {:} (het glimt he? *\o/* )

Ben vandaag nog lekker vrij, beetje huis opruimen op het programma.

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 13:40

Ikwashier: misschien Faux? Blijft lastig, je kan beter in de winkel proberen denk ik. Gouden eyeliner is 1 van mijn favorieten *D

Beterschap Jans!

Oeh Kaylee, nooit van gehoord maar Tarte... Zeker een merk wat ik graag nog eens wil proberen :)

Donar: mijn CP ligt ook al week “in Nederland” heb ik wel eens vaker gehad. En dan ineens staat PostNL voor de deur ;)

Weer wat Fif, JS Rich Blood en een voorzichtig contourtje geprobeerd }>

Afbeelding

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 19:16

Nou Chimello, eigenlijk gebruik ik alles wel! Niet regelmatig, maar komt wel aan bod. Heb wel veel The Balm Palettes 1:1 die ik minder gebruik maar voor de sier staan omdat de verpakking zo mooi is :+

Tnx Elke :* Ben er ook veel mee bezig sinds de meeting :)) Kijk veel filmpjes, IG en zo. Wat betere producten en kwasten helpen ook enorm <<) wat rot van je rug trouwens... helaas herkenbaar zondag en maandag spit hier ^) komt ineens en is ook zo weer weg gelukkig maar flinke pijn.

Ik ga gerust full face naar stal, glitters op en gaan haha!

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 21:34

Mijn favo is Faux :j Lekker neutraal en kan ik zonder spiegel opsmeren :')

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:55

Gaaf Elke! Lekker fris {:} En zie ik een subtiel glittertje in de eyeliner? *D

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 18:42

Oeh heel gaaf! Die turqoise/groene kleuren vind ik zo mooi <3

www.connemara.nl

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 18:50

Lekker, Elke zo dichtbij *D De shop expeditie voor foundation begint hier ook concreet te worden, helemaal nu ik VVVcard als Kerstcadeau heb gehad :)) Ben benieuwd hoe de foundation bevalt! En hoera, glitterrrr {:}

www.connemara.nl