Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
Resistance schreef:Zal ik nog maar eens een vreselijk ongezond lijstje delen.
O: Havermoutpap met honing en blauwe bessen
T: twee stukjes sinaasappelchocolade
L: Twee gebakken eieren met griekse yoghurt en gebakken tomaatjes
T: Banaan
A: Vlaamse stoverij met aardappelpuree en spruitjes
Ohja, en ik heb gisteravond nog 4 bitterballen op, om aan het geweldig karige lijstje toe te voegen. Mag ik nu wel blijven, nu ik netjes aan jullie regeltjes voldoe?
Dilan93 schreef:Yonker schreef:Juah vanavond ga ik ook ergens anders eten en taart eten want verjaardag van een vriend
Hier werd vanochtend een doos met donuts onder mijn neus geschoven.Heb het kunnen weerstaan
Dilan93 schreef:MarlindeRooz schreef:Tip: bestel je pizza op een bloemkoolbodem! Net zo lekker en minder kcal haha.
Vond die best lekker, al hadden ze wel iets langer in de over gemogenWas wat slap
Laura82 schreef:Nee je kan zonder verwijzing heen!
Edit: je moet wel ff kijken of je verzekering nog eisen stelt.
secricible schreef:Laura82 schreef:Nee je kan zonder verwijzing heen!
Edit: je moet wel ff kijken of je verzekering nog eisen stelt.
Dit ja. Ooit kregen we directe toegankelijkheid (m.a.w. als het om gezonde afvalvragen ging mocht je als diëtist zonder verwijzing aan de slag), maar veel zorgverzekeraars vinden dat een probleem en die hebben de directe toegankelijkheid buiten de vergoeding gesteld. Je diëtist kan dat ook eventueel met je bekijken.
MarlindeRooz schreef:Oh donuts vind ik sowieso niks haha. Heel af en toe eentje.![]()
Vandaag gaat oke haha.
O: 3 beschuitjes met hazelnootpasta
L; spelttwister
T: appel, sultana, 1 honingdropje
A: de pasta die ik gister zou eten.
SdaphneS schreef:MarlindeRooz schreef:Oh donuts vind ik sowieso niks haha. Heel af en toe eentje.![]()
Vandaag gaat oke haha.
O: 3 beschuitjes met hazelnootpasta
L; spelttwister
T: appel, sultana, 1 honingdropje
A: de pasta die ik gister zou eten.
Dit is toch nog minder voeding dan het lijstje van Resistance waar zo'n ophef over was.
Waarom is dit wel toegestaan?
Gebruikers op dit forum: AnoukS_, FemkeRoosje, horseforsale, IMAY1990, inge_romeo, Jippyhorse, Karla, Liseef, Nanu, nicolailover, Pallatin, paulloo, Roquen, sandra1312, turtlelito, vienna2, xChanelx, xKatjj, ZonnetjeX en 65 bezoekers