Goed bezig Dilan! Die Barebells zijn lekker he?
@Marlijn: Jij hebt best een laag vetpercentage! Knap hoor. Ik ben benieuwd wat dat van mij is, nooit echt laten meten. En lekker lijstje! Is light mozzarella nou een beetje te kanen of is het een soort rubber?
Oei vervelend altijd dat soort opmerkingen Yonker.. Lastig om je daar niet door te laten raken. Wel goed dat het je motiveert, maar de manier waarop is niet zo leuk natuurlijk.
@IMANDRA: Kibbeling
Mega lekker lijstje! Had je nog ergens een receptje van de Mexicaanse soep?
@Laura: ook al zo'n net lijstje!
Goed bezig met z'n allen!
Ik heb er net weer een uur crossfit opzitten, was erg pittig. Front squats en power clean geoefend. Ik had nog niet eerder een stang gebruikt dus was nog erg wennen. Maar wel een leuke workout met onder andere touwtjespringen, knees to elbows, front squats en power clean. Wel weer naar adem happen als een vis op het droge aan het eind, maar daar had de rest ook last van gelukkig.
Ik moet straks naar de fysio voor dry needling, heb een blessure aan mijn kuiten/schenen. Zie er ontzettend tegenop, heb het jaren geleden al eens geprobeerd en toen reageerde mijn spier er zo heftig op dat ik drie dagen alleen maar kon strompelen.
Lijstje voor vandaag:
O: proteine quark kokos met proteine muesli
T: proteine shake met karnemelk en aardbeien
L: twee stevige speltcrackers met huttenkase en kipfilet, kom pompoensoep
T: proteine reep, appel
A: all you can eat sushi