Moderators: Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani
kiwiwitje schreef:Jammer dat er zo gereageerd word. Vind dat een paar reacties wel een beetje ver gaan eigenlijk. Maar goed, ik ga er niet eens wat over zeggen. Vind het heel knap dat er conclusies getrokken worden en opmerkingen gemaakt worden zonder mijn situatie te kennen en dan zeker nog zeggen dat er maar wat moeite gedaan moet worden.
Ik ben bij dit topic gekomen als idee dat je elkaar hier kan helpen. Jullie reacties helpen momenteel niet bepaald. Op alles wat ik nu probeer komt alleen maar kritiek. Er word maar door 1 iemand gezegd dat ik een goed begin maak. Jammer dat het zo moet, maar van mij horen jullie niks meer. Heb echt spijt dat ik in dit topic gereageerd heb. Heel jammer. Mocht er iemand nog iets kwijt willen, mag dat via pb.
En de mensen die wel leuk en fijn gereageerd hebben waar ik ook iets aan gehad heb met bijvoorbeeld uitleg wil ik bedanken voor de hulp.
Nagini schreef:Borstnoot; wat is jouw tomatensoup recept?
Ik hou ervan! Maar als ik m zelf maak vind ik m altijd een beetje saai en flauw.
WillBokkers schreef:Mag ik vragen hoe hoog jullie BMR is?
Ik wil zelf ook iets afvallen en heb een bmr van ruim 1650 zonder sport. Ik beweeg ook redelijk veel, dan lijkt mij 1200 kcal consumeren zo ontzettend weinig of ligt dit aan mij?
Met sport heb ik een ruime 2200 kcal nodig.
Zonnetje81 schreef:Ik vind in dit soort topics en nu ook weer...(daarom reageer ik niet) dat het allemaal belerend overkomt. We zitten hier met hetzelfde doel en weten het oh zo goed voor anderen....als je het zo goed weet/doet waarom zit je dan in dit topic? Elkaar stimuleren is iets anders dan zeggen wat de ander wel niet moet doen of fout doet. Niet iedereen is even ver qua kennis van voeding en daarbij wil ook niet iedereen dezelfde concessies doen.
Over het koken verhaal bij ons thuis mocht ik echt niet zomaar even gaan koken en de keuken op z'n kop zetten. Niet iedereen heeft makkelijke ouders die alles oke vinden... dat wilde ik gewoon even toevoegen.
Gebruikers op dit forum: Frummel01, PetalBot en 12 bezoekers