Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
linoleum schreef:Laura ik ben trots op je! Het lijkt klein, maar zijn hele grote veranderingen.
Ik vanavond teamuitje van werk. We gaan op pad met elliptigo en onderweg eten. Geen idee wat en waar we gaan eten. Dus dat wordt ter plekke zien.
Laibadji schreef:Vandaag voor de eerste maal naar de Albert Heijn geweest!(Belgje)
Wat een eye opener! Daar vind ik gewoon alle producten onder 1 dak! Toch weer het bewijs dat jullie Nederlanders gezonder leven dan wij Belgen.Hier moet ik naar verschillende winkels wil ik al mijn producten vinden! Jammer genoeg geen AH dicht in de buurt maar 20 minuten met de wagen wat al bij al zeker te doen is!
Deze middag voor de eerste maal groenten tortilla! Ben benieuwd!
linoleum schreef:Ik ga ook altijd naar Albert Heijn. Is dichtste bij, namelijk letterlijk alleen de straat oversteken. En ze hebben er alles te krijgen wat ik wil hebben. Voor de prijs zou ik eigenlijk vaker langs de Lidl moeten gaan, maar gemak gaat toch voor![]()
En bij de AH hebben ze vaak nieuwe producten die best leuk in een ‘gezond’ eetpatroon passen.
Castilja schreef:Ohhh ik ging er even vanuit dat er in heel veel koolhydraatrijke producten tarwe zit en je daarom sowieso minder kreeg, maar dat klopt natuurlijk nietHeb je ooit wel eens van die glutenvrije producten gehad? Je hebt zo'n schap met die gele verpakkingen die glutenvrije broodjes en crackers enzo hebben. Geen idee waarom, maar ben altijd vet benieuwd hoe dat smaakt
Ahhh ja dat herken ik Laura. Heb je wel een cheatday?
Emmaa_ schreef:Castilja schreef:Ik lees wel eens in zo'n afvalboek (of iets dergelijks) dat als je cravings hebt en blijft houden je jezelf in je dieet tekort doet. Weet nooit zo goed wat ik daarvan moet vinden. Je wil afvallen voor een reden en daar horen dingen als snoep en chips gewoon niet echt bij, maar die cravings 100% negeren is ook geen doen.
Maar dat ligt er wel heel erg aan. Als je lichaam constant een craving geeft voor zoute dingen en je kan dat ook stillen door bijvoorbeeld wat extra zout toe te voegen aan je eten hoef je echt niet per se chips te eten. Mijn craving is gewoon echt specifiek naar lekkere dingen.
Dilan93 schreef:Ik bekijk het altijd zo: wil ik een stukje fruit hebben? Ja, dan heb ik echt trek. Is fruit niet goed genoeg? Dan moet ik niet zeuren en is de trek niet echt
Gebruikers op dit forum: akishino, Ashleytjuhh, Chichika, DewiFoto, Facebook, Just_Me, Liseef, Liselot, MaNdiii, Natasja22, Riviera87, sandra1312, Schemerdier en 90 bezoekers