Hier ook los van de discussie (ik kies niet per se een kant maar ben wel van mening dat het te kort door de bocht is om lijstjes van Resistance niet goed te keuren terwijl het voor haar misschien prima is. Ieder lijf is anders, als ze echt een andere bouw en lichaamstype heeft en al jaren zonder problemen 1200-1600 eet zie ik het probleem niet. En als het echt niet goed is komt ze daar geleidelijk aan vanzelf achter toch?)
ANYWAY
Het gaat hier goed, kan eten volgens mijn macro's wonderbaarlijk genoeg wel combineren met school. Dit ging vorig schooljaar na 2 dagen al mis en kom er nu best redelijk uit. Had een super vol rooster op school (09:00-18:30) en moest nog dik een uur heen- en weer reizen dus sporten schoot er een beetje bij in, maar vanaf morgen duren mijn dagen gelukkig 'maar' tot 17:00.
Ga binnenkort mijn vetpercentage weer even meten, was iets van 2 weken geleden rond de 18,8% en ben benieuwd hoe het nu is.
Lijstje van vandaag wordt ongeveer dit:
Ontbijt: Groentewrap met gerookte kip en een soort van Heks'nkaas
Tussendoor: -Moet even wat halen bij de AH-to-go, wekelijkse boodschappen niet goed gedaan dus heb geen tussendoortjes

Middageten: Salade linzen, avocado en mosterd
Tussendoor: 30 Gram Pepitamix, nog iets wat ik tussendoor zal moeten halen. Misschien sojabonen.
Avondeten: Bol light mozzarella, cherrytomaten en pesto, en een vegetarische hamburger